וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן ביטון טען: לוזון חסם אותי בגופו. באר שבע זועמת על גרינפלד

26.12.2016 / 7:21

המגן טוען שמאמן הפועל תל אביב הפריע לו אך לא נענש על ידי השופט, למרות שראה את המקרה. בקבוצה כעסו: "השופט התייחס אלינו בזלזול. זה עצבן את כולם", והתלוננו על מצב הדשא. נקודת האור: מליקסון

ברני ארדוב

1. עצבים בהפועל באר שבע אחרי ה-1:1 הביתי אמש (ראשון) מול הפועל תל אביב. שחקני ואנשי הצוות המקצועי של האלופה נראו כעוסים לאורך כל המשחק, ובסיום התנפלו חלקם על השופט אוראל גרינפלד. שחקני האלופה טענו בסיום שגרינפלד דיבר אליהם בזלזול במהלך המשחק וביצע טעויות קשות, כולל פנדל שהיה אמור להישרק לזכותה כביכול, אחרי עבירה על מיחאי קורהוט ברחבה, ואי התחשבות לטענתם בבזבוזי הזמן של הפועל תל אביב בתוספת הזמן.

בן ביטון זעם בפני השופט על כך שגיא לוזון נכנס לתחומי המגרש וחסם אותו בגופו, דבר שהשופט ראה אך התעלם ממנו. "אנחנו לא צריכים להיות עצבניים כל כך, אבל הרגשנו מהדקות הראשונות שהשופט מתייחס אלינו בזלזול. זה עצבן את כל השחקנים", אמר אחד השחקנים. "היינו לא מדוייקים בהנעת הכדור", אמר מהראן ראדי. "הגענו להרבה מצבים. אולי התרגלנו להבקיע בטרנר בדקה העשירית ואז הכל יותר קל, אבל נלמד מזה. אתם מציינים מהצד שאנחנו נראים לחוצים, אבל אני בתוך המערכת ואין שום לחץ. גם במשחקים שלא נראינו טוב וניצחנו אמרו את אותם דברים".

עוד בנושא:

באר שבע והפועל תל אביב נפרדו ב-1:1. הפער בפסגה: 7 נקודות
ברק בכר: "רוצים לנצח אז מתעצבנים, מאכזב לא לנצח פעמיים"
לוזון: "צריך להצדיע לשחקנים, אני מתפלל שיבוא רוכש, כיף לי"
אריאל הרוש כמעט מושלם, געגועים למיגל ויטור: הטופ והפלופ

גיא לוזון מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
משחק סוער. גיא לוזון/ברני ארדוב

2. בחדר ההלבשה השחקנים העידו שהפעם, בניגוד להפסד להפועל רעננה, הם הרגישו ששיחקו טוב. במחצית בכר אכן החמיא לשחקנים, אבל בחלקו השני של המשחק היה נראה הרבה פחות מרוצה. "הפעם הכדור לא נכנס ושיחקנו נגד קבוצה עם מאמן מצויין שהעמיד אותם בצורה מצויינת", הסביר ראדי. "אולי עוד דברים חוץ מהקטע המקצועי הפריעו לנו במשחק. כל קבוצה לא משחקת בשיטה הרגילה שלה נגדנו. קבוצות באות ולומדות אותנו, אבל אנחנו צריכים ללמוד להביא פתרונות".

3. שחקני באר שבע התלוננו גם על מצב הדשא במגרש הביתי. בקבוצה חשבו שכר הדשא יהיה במצב מצוין אחרי שלא שיחקו שם תקופה ארוכה, אך השחקנים העידו אחרת. "זו פשוט שערורייה. אנחנו לא מתאמנים במגרש הזה, אין קבוצות שמשחקות בו מלבדנו ועדיין המגרש נראה במצב גרוע מאוד", הוסיף אחד השחקנים. "נפנה להנהלה כדי שידברו עם מנהלי האצטדיון. צריך לעשות משהו דרסטי ומיידי כדי לשפר את זה, כי זה מקשה מאוד על משחק שוטף".

ראדי אמר בנושא כי "עובדים קשה כדי שהאיצטדיון ייראה כפי שכולם רוצים לראות אותו. לא שיחקנו בו שלושה שבועות והדשא נראה לא טוב, אבל יש גם בעיה של מזג אוויר וזה פוגע בשיפור הדשא. אבל אני לא חושב שזאת הסיבה שלא ניצחנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
בן שהר שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
גם הדשא לא היה במיטבו. בן שהר/ברני ארדוב

4. נקודת האור של באר שבע הייתה החזרה של מאור מליקסון למגרשים. בסיום שוחחו אנשי הקבוצה עם הקשר שהבהיר שהרגיש טוב אחרי המשחק. מליקסון קיבל מחמאות על היכולת שהציג. "מאור חשוב לקבוצה וגם בפעולות הבודדות שלו אתמול ראינו את זה", אמר אחד מחבריו לקבוצה, "דווקא ברגעים כאלה שטיפה יותר קשה, חשוב שהוא ואליניב חזרו". גם בן שהר קיבל שבחים בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully