וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "רוצים לנצח אז מתעצבנים, מאכזב לא לנצח פעמיים"

מאמן הפועל באר שבע התייחס לעצבנות שהפגינה קבוצתו לאורך כל המשחק: "זה טבעי שיש עצבים, לרגע לא אמרנו שסיפור האליפות סגור". בן שהר: "שמח שהוכחתי היום שמקומי על המגרש"

ברני ארדוב

הפועל באר שבע סיימה הערב (ראשון) משחק שני ללא ניצחון בסיבוב השני בליגת העל, כשאיבדה את המאזן הביתי המושלם עם 1:1 מול הפועל תל אביב בטרנר. בן שהר אמנם השווה בדקה ה-78 אחרי שעומרי אלטמן הפתיע בפנדל בדקה ה-43, אך זה לא הרגיע את המארחים העצבניים, שהתנפלו בסיום על השופט אוראל גרינפלד בעקבות אי השריקה לפנדל ותוספת הזמן הקצרה (שלוש דקות).

עוד בנושא:

הפועל באר שבע כבר לא מושלמת בבית אחרי 1:1 עם הפועל תל אביב
הרוש כמעט מושלם, געגועים למיגל ויטור: הטופ והפלופ של המשחק
גיא לוזון: "צריך להצדיע לשחקנים, אני מתפלל שיבוא רוכש, כיף לי"

מאור מליקסון ומאור בוזגלו מאוכזבים/ברני ארדוב

המאמן ברק בכר התייחס להופעה העצבנית של שחקניו: "רוצים לנצח, מתעצבנים וזה טבעי. הגענו להרבה מצבים במחצית הראשונה, בשנייה שיחקנו פחות חכם וקצת הימרנו. הגענו ליותר מצבים לעומת המחצית השנייה מול רעננה והצלחנו להשוות בסופו של דבר, אבל זה מאכזב לא לנצח שני משחקים. הליגה עוד ארוכה, אני לא מודאג. ממש לא הופתענו מהפועל תל אביב, ידענו איך הם משחקים. יש להם קבוצה טובה והם נתנו פייט אדיר. ידענו שיש להם חלק התקפי מאוד מסוכן. אנחנו לא סיימנו את סיפור האליפות, אתם עשיתם את זה. הליגה עוד ארוכה, התחלנו את הסיבוב השני עם נקודה משש לצערי וזה יכול לקרות".

כאשר התבקש להתייחס לשיפוט, אמר בכר: "אני לא מדבר על השופט. מעולם לא דיברתי ולא אדבר. אני לא יכול להתעסק במי אמר ומה אמר. נבדוק למה קיבלנו צהובים מיותרים, אולי אנחנו צריכים לבדוק גם את עצמנו. נבדוק גם מבחינת התנהגות וגם מקצועית. יש עצבים אחרי המשחק, צריך למצוא את הגבול הנכון".

כובש השוויון בן שהר: "אנחנו לא מסתכלים על היריבות שלנו, אני חושב שאנחנו עדיין מגלים יכולת טובה ומשחקים טוב. פשוט הגולים לא נכנסו במחצית הראשונה ואז קיבלנו שער מטעות קטנה, ונאלצנו לרדוף. הוכחנו הרבה פעמים שאנחנו קבוצה מצוינת, נמשיך באותה יכולת ואני משוכנע שנביא תוצאות. יש תחרות גדולה, זו הפועל באר שבע ואנחנו משחקים בכמה מפעלים. כמובן שאני רוצה לשחק כמה שיותר, כמו כל אחד, ואני שמח שהיום הראיתי שמקומי על המגרש. כולם רוצים להוכיח, גם אני".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully