וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר: "לא אתאבד על כדור הזהב, ברור שאני רוצה לחזור להבקיע"

כוכב בארסה העניק ראיון גדול לאתר הליגה: "אסור לנו להסתכל על ריאל", "לא משחק בשביל כדור הזהב", "ליאו, סוארס ואני עושים היסטוריה ואנחנו יודעים את זה", "אינייסטה הקשר הכי טוב שראיתי"

one

אחרי תקופה ארוכה מאוד ללא מנוחה, ניימאר סופסוף זוכה לרגע של נחת. כוכב ברצלונה, ששיחק ואף זכה במשחקים האולימפיים עם ברזיל, נהנה כעת מחופשת חג המולד וישוב לפעילות עם ברצלונה רק ב-5 בינואר. בינתיים, הוא התפנה להעניק ראיון ארוך ומעניין לאתר הליגה הספרדית.

ברצלונה מפגרת כרגע בשלוש נקודות אחרי ריאל מדריד, שעוד מחזיקה במשחק חסר. ניימאר לא מודאג: "נשארה עוד עונה ארוכה לפנינו, יש עוד הרבה משחקים ואנחנו חייבים להתרכז רק בעצמנו ולא להסתכל על ריאל. בעונה שעברה הובלנו ב-11 הפרש וזכינו רק ברגע האחרון בערך. זו ליגה מאוד קשה ואף אחת משלוש הראשונות לא יכולה להיות רגועה אף פעם, כי המשחקים לא פשוטים. אנחנו פשוט צריכים להמשיך לנצח".

השער הרשמי האחרון של הברזילאי עבור בארסה היה אי שם ב-19 באוקטובר, ב-0:4 על סיטי בליגת האלופות. על הבצורת האישית הזו הוא אמר: "לא שיניתי כלום במשחק שלי. אני רוצה לעזור לחברים לקבוצה בכל דרך שאוכל, גם עם בישולים או מה שיש. יכולה להיות לי תקופה בה אני לא כובש וברור שאני רוצה לחזור להבקיע הרבה. אבל לפעמים הדברים לא עובדים כמו שאתה רוצה. אני מדבר עם לואיס אנריקה הרבה, אבל דיבורים לא מספיקים בכדורגל, צריך גם להביא יכולת למגרש, אחרת לא ננצח".

ניימאר נשאל לגבי שאיפותיו לזכות בכדור הזהב, שהולך בעשור האחרון רק למסי ורונאלדו: "אני מאושר מאוד בברצלונה. ברור שכדור הזהב זה משהו שאני רוצה להשיג וזה נותן לי מוטיבציה, אבל זה לא משהו שאתאבד עליו. אם לא אזכה, לא קרה כלום. לא בשביל זה אני משחק כדורגל. לזכות בכדור הזהב זה משהו שיבוא כתוצאה מעבודה קשה וליאו הוא הכי טוב, אנחנו מכבדים את המצב הזה. עבורי, להיות חבר לקבוצה ולחלוק איתו חדר הלבשה זה כבוד גדול".

עוד בנושא:

המכדרר הטוב באירופה, החומה הבצורה ממדריד: השחקנים החמים של ינואר

שחקן ברצלונה ניימאר. רויטרס
מתי הוא יחזור לחורר רשתות? ניימאר/רויטרס

על מקומו בשלישיית ה-MSN הגדולה הוא אמר: "קשה לי לדבר על עצמי, אנחנו עושים היסטוריה ואנחנו יודעים את זה. כל פעם אנחנו הולכים ומשתפרים. אנחנו רוצים להיות שמחים על המגרש ובאימונים ולהיות עם סוארס ומסי זה תענוג גדול. זה לא שגרתי, כי אחד ברזילאי, השני ארגנטינאי והשלישי אורוגוואי. אנחנו יריבים במדינות שלנו, אבל איכשהו יש בינינו חברות נהדרת, תמיד צוחקים אחד עם השני. אני מאושר למצוא אנשים כמו שניהם בכדורגל".

הברזילאי החמיא לאנדרס אינייסטה: "הוא הקשר הכי טוב שראיתי בחיים. הרוגע שלו, הכול, אין צורך לספר על זה שוב. בשביל להיות טוב, בשביל להיות אגדה כמוהו, לא צריך את הכדור כל הזמן ברגל. הוא חסר תחליף, כי הוא מאוד, מאוד יוצא דופן. יש לו אלגנטיות וקלאס מדהימים וזה מה שהופך אותו לשונה מכולם".

לסיום, על התקופה הקצת פחות מוצלחת של ברצלונה הוא הוסיף: "יש לקבוצה הזו פילוסופיה משלה והיא לא משתנה אף פעם. היו לנו כמה משחקים לא טובים וכולם התחילו לדבר, אבל אנחנו לא משנים כלום, אלא ממשיכים להיות בארסה ונמשיך לעוד הרבה זמן. צריך פשוט לחזור לכושר הטוב שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully