וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מכבי נתניה לראשונה במקום השני, עכו הגדילה יתרונה בפסגה

היורדת שהתחילה עם מינוס תשע, ניצחה 1:2 את הפועל פתח תקוה משערים של דנון (37) וקוגבניה (73) ומפגרת בשלוש נקודות אחרי עכו, שהשיגה 1:2 ברמת השרון. בכורה מוצלחת לבן זקן בקטמון

שחקני מכבי נתניה חוגגים. מגד גוזני
החגיגות נמשכות. שחקני מכבי נתניה/מגד גוזני

אחרי 16 מחזורים, מכבי נתניה השלימה את החלק הראשון במשימה שלה כשעלתה הערב (שני) למקום השני בטבלה, לראשונה העונה. היורדת עשתה זאת עם 1:2 על הפועל פתח תקוה וכעת רק היורדת הנוספת, הפועל עכו שביצעה מהפך ל-1:2 ברמת השרון, מקדימה אותה. ובשבוע הבא הן נפגשות. בכורה מוצלחת לבני בן זקן בקטמון עם 2:3 על הפועל עפולה, 0:0 בין מכבי הרצליה להפועל נצרת עילית.

מכבי נתניה - הפועל פתח תקוה 1:2

לראשונה העונה, היורדת מליגת העל נמצאת במקום שיחזיר אותה למקומה הטבעי. מינוס תשע הנקודות נשכח כליל וכעת מכבי נתניה במקום השני, כשגם הקפטן לשעבר ירין חסן וחבריו לא הצליחו למנוע זאת ממנה. הפועל פתח תקוה עשתה צרות וגם השוותה עם שער של גל צרויה, למרות ששיחקה ב-10 שחקנים בעקבות הרחקתו של מור שקד, אך הכישרון של נתניה עשה את ההבדל. בין החמצה אחת לאחרת, והיו לא מעט, ניסן דנון (37) ודידייה קוגבניה (73) חתמו התקפות יפות והוכיחו שוב שאפשר להסתדר ללא ערן לוי הפצוע. הפסד ליגה ראשון לירון הוכנבוים, אחרי ההדחה המביכה מהגביע.

מאמן מכבי נתניה סלובודאן דראפיץ'. מגד גוזני
עדיין ללא הפסד העונה. סלובודן דראפיץ'/מגד גוזני

דקה 9: אברהם מסר כדור עומק נהדר לדיין, אבל הבעיטה שלו נהדפה לקרן על ידי איבגי.

דקה 37: גול! יופי של מבצע קבוצתי של המארחת. מוחמד השתלט נהדר ומצא בצד שמאל את דיין שמסר היטב לדנון וזה ירה בנגיעה אל הרשת. 0:1 למכבי נתניה.

דקה 45: כחלון עם אחת מהחמצות העונה. המגן הימני החל בהתקפה ועשה תנועה נהדרת למרכז הרחבה, אך מול שער חשוף משלושה מטרים בעט מעל המשקוף את כדור הרוחב שהעביר דיין.

דקה 52: כרטיס אדום! שקד גלש בצורה מסוכנת לעבר מוחמד וספג צהוב שני. הפועל פתח תקוה ב-10 שחקנים.

דקה 60: גול! דווקא בנחיתות מספרית, הגיע השוויון. דניאל כהן הוציא כדור חוץ, בן לוי המחליף ליטף עם הראש וצרויה ליטף עם הרגל מקרוב. שחקני נתניה התלוננו כי אף אחד לא נגע בכדור, אך השופט יגאל פריד החליט בצדק כי השער חוקי. הפועל פתח תקוה השוותה ל-1:1.

דקה 62: אחרי התלונות, נתניה יצאה להתקפה וכמעט החזירה את היתרון, אך קוגבניה בעט לקורה.

דקה 66: מוחמד עם עוד מסירה נהדרת, הפעם לסבע שנכשל באחד-על-אחד מול איבגי.

דקה 73: גול! עוד התקפה טובה של נתניה הניבה שער שני. סבע עשה את העבודה, בדש הקדים את איבגי ונגח לעבר קוגבניה שהרשית מול שער חשוף את שער הליגה השביעי שלו. 1:2 למכבי נתניה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקן הפועל עכו עידו אקסברד מעל דודי תירם שחקן הפועל רמת גן. לירון מולדובן
צמד מרהיב לפני המפגש עם נתניה בשבוע הבא. עידו אקסברד/לירון מולדובן

הפועל ניר רמת השרון - הפועל עכו 2:1

עידו אקסברד, שכבש שלושה שערי ליגה עד הערב, כיכב עם צמד באצטדיון גרונדמן והעניק להפועל עכו יתרון של שלוש נקודות בפסגה. הקפטן יוסי שבחון העלה את רמת השרון ליתרון עם נגיחה בדקה ה-42, אבל אקסברד הגיב עם השוויון בדקה ה-62 אחרי תרגיל בקרן והשלים מהפך עם טיל אדיר בדקה ה-79. חיים שאבו, שפתח את הקדנציה המחודשת שלו ברמת השרון עם ניצחון בגביע, ירד אל מתחת לקו האדום.

הפועל קטמון - הפועל עפולה 2:3

בכורה מוצלחת לבני בן זקן כמאמן הפועל קטמון, שיצאה לדרך חדשה אחרי השישייה שספגה ממכבי אחי נצרת והשלישייה בגביע מהפועל ניר רמת השרון. איציק כהן הבקיע בדקה ה-28 את שערו השישי העונה ובחלוף 11 דקות שחר בלילטי הכפיל עם שער הבכורה שלו, בסך הכול בהופעה השנייה בהרכב. אבירם ברוכיאן הוסיף בדקה ה-51, בעוד כארם ארשיד רק צימק עם צמד (70 ו-88). קטמון מעל הקו האדום, עם מספר נקודות (והפרש שערים) זהה לזה של הפועל עפולה, שהפעם לא הצליחה לבצע מהפך כמו בגביע.

מכבי הרצליה - הפועל נצרת עילית 0:0

משחק שישי ללא ניצחון בכל המסגרות לפטריסיו סייג, אך הפעם הוא ומכבי הרצליה יכולים להיות לפחות מסופקים מכך שלא הפסידו למרות ששיחקו ב-10 שחקנים החל מהדקה ה-29, אז הורחק המגן גיא גומברג. הפועל נצרת עילית עדיין ללא ניצחון חוץ ונותרה במקום המוליך למבחנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully