וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לה פמיליה: "קוראים לאוהדי בית"ר ירושלים להפסיק עם הקריאות הגזעניות"

25.12.2016 / 16:27

ארגון האוהדים יצא נגד קריאות הקהל מול קרית שמונה: "כולם יודעים מה הקווים האדומים שלנו", על טביב: "הכדור (כרגע) נמצא בידיים שלך, תכוון לאליפות". במועדון ברכו: "זהו צעד חשוב"

סוכנות ג'יני

בית"ר ירושלים נכנעה אמש (שבת) 2:0 מול עירוני קרית שמונה במסגרת המחזור ה-15 בליגת העל. מלבד העובדה כי ההפסד ערער את מעמדו של רן בן שמעון, הקריאות הגזעניות של אוהדי הקבוצה מהבירה תפסו את מרבית תשומת הלב. בית"ר תעמוד לדין משמעתי, אך עדיין לא ברור אם בית הדין של ההתאחדות לכדורגל יבחר להפעיל את עונש התנאי שעומד לחובתה, הקובע הפחתת שתי נקודות ממאזנה.

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים: מעמדו של בן שמעון התערער, רוני לוי וגיא לוי מועמדים
שלומי בן אברהם: "היה הבדל בין הקריאות של אוהדי בית"ר ירושלים"
בין הגזענות של אוהדי בית"ר לזו של ניב זריהן: שביזות יום א'

אוהדי בית"ר ירושלים. סוכנות ג'יני
חצו קו אדום? אוהדי בית"ר/סוכנות ג'יני

בזמן שבבית"ר ממתינים לגזר הדין של הדיין ברביעי, ארגון 'לה פמיליה' הוציא הודעה אודות מצבה של הקבוצה: "עוברת עלינו תקופה קשה, כל האוהדים כואבים שהקבוצה שלנו נטולת שאיפות ואיבדה עניין בליגה. בתור ארגון אנו מודעים לאחריות הניהולית שיש לנו על הקהל וניתן את הכל כדי להחזיר את בית"ר לימים היפים. כחלק מהתגובות שקיבלנו מכלל האוהדים אנחנו קוראים לכל הקהל להפסיק עם הקריאות הגזעניות אשר פוגעות בקבוצה. כולם יודעים מה הם הקווים האדומים שלנו, כולם יודעים מה העקרונות שלנו ושבית"ר יש רק אחת והיא לא תשתנה".

על הבעלים אלי טביב: "דווקא בתקופה בה בית"ר משחקת רע, בלי דרך ושיטה, דווקא עכשיו צריך לתמוך בקבוצה. (כרגע) הכדור בידיים שלך אלי טביב, תשנה את הדרך שלך. תשקיע בבית"ר, תפתח את מחלקת הנוער, תכוון למעלה. לא עוד מקום שלישי, אלא אליפות. תכוון לגביע, אנחנו רוצים לחזור להיות הקבוצה של המדינה. אנחנו מזכירים לך טביב, היינו כאן לפנייך ונהיה גם אחרייך".

מבית"ר ירושלים נמסר בתגובה: "מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים בראשות הבעלים אלי טביב מברך על ההחלטה של ארגון האוהדים 'לה פמיליה' להוציא הודעה הקוראת להפסקת הקריאות הגזעניות לאלתר בקרב יציעי אוהדי הקבוצה. זהו צעד חשוב בהבנה כי על כל הגורמים הקשורים במועדון להתלכד יחדיו למען מטרה גדולה ומשותפת זו. יחד נוקיע את הקריאות מאיתנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אלי טביב בעלי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
דורשים השקעה. טביב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully