וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: מעמדו של בן שמעון התערער, רוני לוי וגיא לוי מועמדים

24.12.2016 / 22:23

המאמן עלול לאבד את תפקידו בעקבות הפסד הליגה הרביעי, שני האקסים הוזכרו כמי שעשויים להחליפו. גורם במועדון על הקריאות הגזעניות: "טביב לא ישקיע שקל עם הנזקים שהאוהדים גורמים"

רן בן שמעון מאמן בית"ר ירושלים. סוכנות ג'יני
הכסא רועד. רן בן שמעון/סוכנות ג'יני

סיר הלחץ בבית"ר ירושלים מבעבע. הקבוצה הפסידה הערב (שבת) 2:0 לעירוני קרית שמונה והאריכה את רצף המשחקים ללא ניצחון לשלושה, כשגם המקום השישי כבר נמצא בסכנה.

בעקבות ההפסד הרביעי של בית"ר העונה, מעמדו של המאמן רן בן שמעון התערער והבעלים אלי טביב עשוי להוביל מהלך להחלפתו השבוע. המאמן שמע שוב קריאות "תתפטר" מצד הקהל שעשה את הדרך צפונה. בסיום שרו האוהדים לשחקנים: "אין לכם כבוד" ו-"תורידו את החולצות".

בין המועמדים שהוזכרו נמצאים רוני לוי, שעובד כרגע באנורתוזיס פמגוסטה הקפריסאית אך נמצא באי ודאות בעקבות התפטרותו של נשיא המועדון ועשוי לחזור לקדנציה שלישית בירושלים, וכן גיא לוי שעבד בקבוצה לפני שנתיים.

עוד בנושא:

עירוני קרית שמונה ניצחה 0:2 את בית"ר ירושלים
קריאות גזעניות ונהמות לעבר עאבד מצד אוהדי בית"ר ירושלים

קרית שמונה לוהטת/סוכנות ג'יני

בן שמעון עצמו אמר אחרי המשחק: "השתדלנו מאוד, רצנו, רצינו, אבל עשינו הרבה דברים לא טובים. זה היה משחק לא טוב שלנו והפסדנו בצדק. זו תקופה שכל רבע מצב נגדנו נכנס, ואנחנו מחמיצים. צריך להמשיך לשחק טוב כמה שאנחנו יכולים, יש פה קבוצה טובה שמשהו מתפספס בה. הקבוצה הזו צריכה לנצח והכי קל לברוח לדבר על רכש בינואר. אולי נביא שחקנים נוספים, אבל בכל מקרה הסגל הקיים טוב והוא צריך לנצח משחקים"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
seperator

אל הצרות המקצועיות התווספו גם הקריאות הגזעניות מצד האוהדים, שעלולות לעלות לבית"ר בהפחתת שתי נקודות, אם העונש על תנאי שעומד נגד המועדון יופעל על ידי בית הדין של ההתאחדות לכדורגל. העניין יופיע בדו"ח השופט ובית"ר תעמוד לדין משמעתי בכל מקרה.

גורם במועדון התייחס לקריאות הקהל ואמר: "טביב לא ישקיע שקל עם הנזקים שהם גורמים. הם חושבים שהם חכמים גדולים, אבל לא מבינים איזה נזק הם עושים. לא רק טביב לא ישים עוד שקל, אף אחד לא יבוא להשקיע כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully