וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טביב זועם בעקבות הקריאות הגזעניות של אוהדי בית"ר: "זה מכוון"

24.12.2016 / 21:44

הקהל האורח קילל ונהם לעבר עאבד, והשופט איים להפסיק את המשחק. בית"ר תעמוד לדין, עונש הפחתת שתי הנקודות יופעל? טביב: "זה קומץ שבא לפגוע בבעלים ובמועדון, אי אפשר להמשיך כך"

קרית שמונה לוהטת/סוכנות ג'יני

רק בתחילת החודש, על פי בקשתו של אלי טביב, התקבלה בהתאחדות לכדורגל ובמנהלת הליגה החלטה לפיה קריאות גזעניות יובילו לעצירה של משחק בליגת העל. הערב (שבת) אוהדי בית"ר ירושלים סיפקו קריאות גזעניות למכביר במשחק החוץ מול עירוני קרית שמונה, נהמו לעבר אחמד עאבד וקיללו ללא הרף במחצית השנייה, אך השחקנים לא ירדו מהמגרש כפי שהצהיר טביב שקבוצתו תעשה.

בין היתר, אוהדי בית"ר ירושלים נעמו לעבר עאבד לאחר השערים של המארחת, צעקו "שיישרף לכם הכפר", שרו "מוחמד מת" והוסיפו שירים בגנותו של סלים טועמה. ראוי לציין כי חלקים מסוימים בקהל צעקו לעברם בוז בזמן הקללות. השופט שלומי בן אברהם אמר בקשר של צוות השיפוט כי יעצור את המשחק אם הקריאות ימשיכו, וכך הודיע גם הכרוז לאוהדים במגרש בקרית שמונה. הקריאות פסקו לאחר מכן.

האירוע יופיע בדו"ח השופט ובית"ר ירושלים תעמוד לדין. יש לציין כי נגד הקבוצה עומד עונש על תנאי של הפחתת שתי נקודות במקרה של הרשעה נוספת בעבירה של קריאות גזעניות, אם כי לאחר החוק החדש הודיעו שהעונשים יהיו מינימליים.

עוד בנושא:
בית"ר ירושלים הפסידה 2:0 לעירוני קרית שמונה, אחמד עאבד כבש
מעמדו של רן בן שמעון התערער בעקבות ההפסד, רוני לוי וגיא לוי מועמדים

אלי טביב בעלי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"המשטרה צריכה לטפל בקומץ הזה". אלי טביב/ברני ארדוב

הבעלים אלי טביב התייחס בסיום לאירועים המכוערים ואמר: "מאכזב מאוד שקומץ די קטן שלא מייצג את כל אוהדי הפועל תל... בית"ר ירושלים, פוגע בקבוצה. אני חושב שהמשטרה צריכה לטפל בזה וגם בתי המשפט. אם מרחיקים רק לשבועיים בן אדם שזרק אבוקה, אז זו לא הרתעה. הקומץ הזה שמזיק, המשטרה צריכה לטפל בו ולא לאפשר כניסה למגרשים. יש פה משהו מכוון של הקומץ הזה שרק בא להזיק לקבוצה. הם מנסים לפגוע בבעלים ובמועדון עצמו. יש לנו קהל אוהדים מאוד גדול שלא תומך בהם. אני חושב שלא המועדון צריך להינזק אלא צריך לטפל באותו קומץ. אני מעריך מאוד את האוהדים שבאו לראות את המשחק וקראו בוז לאלה שהיו עם הקריאות הגזעניות. הגיע הזמן שיתחילו לטפל בזה במנהלת ובהתאחדות, אי אפשר להמשיך עם זה. אתה עושה את המקסימום, מביא שחקנים והם גורמים נזק שבוע אחר שבוע. כל הרדיוסים והעונשים פוגעים במועדון וכל ההשקעה יורדת לטמיון. אני חושב שחייבים לכבד כל דת ולהפסיק עם הגזענות הזו".

עוד הוסיף טביב: "נכון שאנחנו לא משחקים טוב כבר כמה שבועות, אבל כשאוהדים מקללים שחקן של בית"ר ירושלים והתוצאה היא 0:0 זה פוגע בשחקן עצמו ובשאר החברים שלו. במקום לעודד גם כשלא הולך, הם עושים ההפך וזה חבל. זה קומץ, זה לא כל האוהדים, אבל קשה לעבוד ככה".

גורם במועדון התייחס לקריאות הקהל ואמר: "טביב לא ישקיע שקל עם הנזקים שהם גורמים. הם חושבים שהם חכמים גדולים, אבל לא מבינים איזה נזק הם עושים. לא רק טביב לא ישים עוד שקל, אף אחד לא יבוא להשקיע כאן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully