וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגאצקיס הוצג: "צריך לעבוד בשביל גאודלוק. אולי יש יותר מדי גארדים"

25.12.2015 / 12:27

המאמן החדש של מכבי תל אביב פרש את משנתו לפני הופעת הבכורה על הקווים מול ראשון לציון (ב', 21:05, ספ' 5): "לא מאמין שמישהו יכול לשחק יותר מ-25 דקות". וויצ'יץ': "יש סקאמבגס שדורכים עלינו"

ניב אהרונסון

כבר מחר (שני, 21:05, ספורט 5) איינארס בגאצקיס יערוך הופעת בכורה כמאמן מכבי תל אביב, שתפגוש את האלופה מכבי ראשון לציון בבית מכבי. רגע לפני המשחק, ופחות מיממה אחרי שחתם רשמית על חוזהו עד תום העונה, ערך המאמן הלטבי בן ה-49 מסיבת עיתונאים ראשונים כמאמן הצהובים, בה נכח אך ורק שמעון מזרחי מבין הבעלים.

"אני מאוד מתרגש להיות פה, ואעשה כל מה שאני יכול כדי להחזיר את מכבי תל אביב למסלול", אמר המאמן בפתח דבריו. "קבוצה צריכה לשחק טוב 40 דקות, לא 25, לא 30 ולא 35 דקות. צפיתי במשחקים רבים של מכבי תל אביב, כולל במשחק האחרון, בו צפיתי מאחת השורות הראשונות. כרגע חשוב לייצב את הקבוצה. היא משחקת טוב מאוד, אבל 20 דקות, לא יותר. לפעמים חסרה משמעת, בעיקר בהגנה. הגנה טובה מתחילה מהתקפה חכמה, אני תמיד אומר את זה".

עוד בנושא:
"ההנהלה תנהל, השחקנים ישחקו, המאמנים יאמנו": בגאצקיס בראיון ראשון
בלאט בירך: "מאחל לבגאצקיס את ההצלחה שהייתה לי במכבי תל אביב"
"בגאצקיס לא אוהב את המהלכים הסוליסטיים של הקבוצה ומתכוון לשנות זאת"

מאמן מכבי תל אביב איינארס בגאצקיס עם שמעון מזרחי. ניב אהרונסון
ברוך הבא. בגאצקיס עם וויצ'יץ ומזרחי/ניב אהרונסון

הלטבי הוסיף: "העוזר שלי עשה עבודה נהדרת במשחקים שהוא אימן, אבל ישנם ליקויים, כמו הירידה להגנה ודברים דומים. יש לנו סגל רחב, ואנו צריכים להישמר מפציעות שייפגעו בנו בהמשך. בכל מקרה ויקטור ראד לא צריך להיות מתופקד כסנטר. יכול להיות שיש לנו יותר מדי גארדים, אבל זה משהו שנצטרך לבחון לאורך זמן. אני אוהב שיש לי אפשרויות במשחקים ולכן משתמש בלפחות עשרה שחקנים בכל משחק, כי אני לא מאמין שיש שחקן שיכול לשחק יותר מ-25 דקות.

"אני מנסה למצוא את הדרכים הנכונות כדי להשתמש בכל השחקנים שלי. בכל מקרה, אבחן את מצב הקבוצה בימים הקרובים כדי להבין מדוע השחקנים נראים כך בדקות מסוימות. כך אדע איך להשתמש בצורה הנכונה בכל שחקן, ואוכל להחביא את החולשות של כל שחקן. אכפת לי רק ממה שאני יכול לשנות, לא ממה שאני לא יכול לשנות. יש לי ניסיון בקבוצות ובנבחרות. פיטורים? ברגע שאתה מאמן כדורסל אתה צריך להיות מוכן גם לאפשרות הזו, זה ברור. בכדורסל מקצועני אין תירוצים מבחינתי.

"אנדרו גאודלוק הגיע לכאן כדי לקלוע נקודות. רוב הזריקות שהוא לוקח פשוט מצוינות. תלונות על הגנה? הקבוצה צריכה לשחק בשבילו. הוא לא מהסס על הפרקט. אנסה לתת לו כיוון, כמו גם לשחקנים הטובים האחרים של מכבי תל אביב. כישרון מתאים להתקפה, הגנה צריך ללמוד ולעבוד כדי להשתפר. בארבעת החודשים האחרונים היו יותר מדי מצבים לא נעימים כאן, והגיע הזמן לתקן את זה. בשביל שזה יקרה, כולם צריכים לכבד האחד את השני; עיתונאים את המאמן, מאמן את העיתונאים, ההנהלה את האוהדים וכו'".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
יושב ראש מכבי תל אביב שמעון מזרחי. ניב אהרונסון
היכרות רבת שנים. מזרחי/ניב אהרונסון

בגאצקיס סיכם: "בלאט בילה פה שנים רבות, והוא ניסה לחלוק איתי קצת מידע פנימי בנוגע למועדון. הוא סיפר שכולם נאמנים למקום הזה, שהוא מיוחד במינו. אני יודע שהוא דמות חשובה כאן, אך לא רק כאן, אלא גם ברוסיה. קיבלתי מספר הצעות מעניינות כמאמן ראשי, אך העדפתי לבחור להיות העוזר של דיוויד בטורקיה. כשעובדים איתו מבינים מדוע הוא מאמן כל כך מצליח".

המנהל המקצועי ניקולה וויצ'יץ' הוסיף: "ההחלטה הייתה קלה מאוד, כי אני מכיר את בגאצקיס כבר שנים. דיוויד בלאט ודרושאפקה הראו הרבה מאוד כבוד למכבי תל אביב, אף על פי שלא קל לוותר על מישהו בצוות האימון. אני חושב שמדובר במאמן נהדר, כזה שמחכה לו עתיד מבטיח ביורוליג. אני שמח שהוא הסכים לקחת עליו את התפקיד בסיטואציה לא פשוטה. הוא מאמין בקבוצה ויש לו ניסיון רב ביורוליג, כך שזה יעזור מאוד למועדון. איינארס מאמן התקפי, וזה חשוב מאוד ל-DNA שלנו. אני מאמין בכל לבי שהוא יכול לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר. הפכתי למכביסט ברגע שהגעתי למועדון הזה. נכון, זו לא התקופה הכי טובה, אך זה לא משנה את האהבה שלי למכבי תל אביב. ישנן חילוקי דעות, אבל אני תמיד אומר מה שאני חושב להנהלה, אותה אני מעריך מאוד".

וויצ'יץ' הוסיף: "יש סקאמבגס שקיבלו כסף ותהילה מהמועדון הזה ועכשיו, כשהוא למטה, דורכים עליו. האוהדים האמיתיים של המועדון נמדדים בזמנים קשים. זאת לא התקופה הכי טובה עכשיו בשביל מכבי. אנחנו בוחנים את הבעיות שיש לנו כדי להחזיר את הקבוצה למקום שהיא ראויה לו. אני מתכוון להילחם עד שמכבי תצא מהתקופה הרעה הזאת".

מנהל מכבי תל אביב ניקולה וויצ'יץ', המאמן איינארס בגאצקיס והיו"ר שמעון מזרחי. ניב אהרונסון
יוצאים לדרך חדשה? וויצ'יץ', בגאצקיס ומזרחי/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully