וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עאבד דרש להפסיק את המשחק, עתידו של בן שמעון ייקבע ביומיים הקרובים

25.12.2016 / 6:41

הבעלים ישוחח עם המאמן ויקבל החלטות בהקדם. כוכב קרית שמונה ביקש להפסיק את המשחק בעקבות קריאות גזעניות, איינבינדר הניא אותו מכך. השחקנים מתלוננים: "החלפנו שישה-שבעה מערכים, כולם אבודים"

סוכנות ג'יני

1. על אף דבריו המרוככים של אלי טביב אחרי ההפסד 2:0 אתמול (שבת) לעירוני קרית שמונה, מעמדו של רן בן שמעון בבית"ר ירושלים מעורער מאוד וההחלטה לגבי עתידו תתקבל ככל הנראה ביומיים הקרובים. על אף הגיבוי שקיבל בן שמעון במשך תקופה ארוכה, גם אלי טביב מבין שהחיבור של המאמן למועדון ובעיקר לשחקנים רעוע וכי הקבוצה חייבת זעזוע ושינוי אווירה.

גורם במועדון אף הגדיר זאת אתמול: "גם אלי טביב הבין אתמול שחייבים שינוי בעמדת המאמן. אם ישנו סיכוי שהוא לא יעשה זאת, זה רק כדי לקחת כמה ימים לחשוב עם עצמו איך להתנהל אחרי כל האירועים עם האוהדים והקריאות הגזעניות".

עוד בנושא:
הלחץ על רב"ש גובר: בית"ר ירושלים הפסידה 2:0 בקרית שמונה
טביב זועם בעקבות הקריאות הגזעניות של אוהדי בית"ר: "זה מכוון"
מעמדו של בן שמעון בבית"ר התערער, רוני לוי וגיא לוי מועמדים

רן בן שמעון מאמן בית"ר ירושלים. סוכנות ג'יני
הלחץ גובר. בן שמעון/סוכנות ג'יני

2. טביב אוהב להפתיע עם מינויים של כאלה שכלל לא היו על הפרק. יחד עם זאת, המועמדים המובילים להחליף את בן שמעון אם יעזוב הם רוני לוי שטביב עשוי לנסות 'לשלוף' מקפריסין וגיא לוי, לו הייתה חצי שנה טובה עם הקבוצה לפני שנתיים. בסביבתו של טביב לחצו עליו אתמול בטענה כי באווירה הנוכחית טדי יהיה ריק מאוהדים נגד מכבי תל אביב וכי חייבים לבצע את השינוי בהקדם, אחרת הקבוצה עלולה להיקלע לקרבות התחתית.

3. המשחק אתמול היה עוד סימן לכך שבן שמעון איבד את אמון השחקנים. "איבדנו את זה כקבוצה, החלפנו שישה-שבעה מערכים תוך כדי משחק וכולם הרגישו אבודים", אמרו בקבוצה. "באיזה מערך שיחקנו אתמול, מישהו יודע? קבוצות מחליפות שישה-שבעה מערכים בעונה, אנחנו עשינו את זה במשחק אחד. אחרי רבע שעה מקימים את עוז ראלי להתחמם ובסוף הוא לא אחד משלושת החילופים. כל הזמן רן לחוץ ועצבני על הקווים וצועק על כולם, שחקנים מאבדים ביטחון וכולם מושפעים מזה, אי אפשר להמשיך ככה. הפכנו לקבוצה בלי נשמה ומחויבות, זה הכי גרוע שיכול לקרות לבית"ר, אנחנו לא חיים על טאלנטים".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקני בית"ר ירושלים, דן איינבינדר, מרסל הייסטר. סוכנות ג'יני
"בלי נשמה, בלי מחויבות". איינבינדר והייסטר מאוכזבים/סוכנות ג'יני

4. ז'והאן אודל לא היה בסגל הקבוצה ובית"ר תנסה להגיע עימו להבנות על סיום ההתקשרות. גם אריק סאבו עלול לקבל הודעה דומה לאור היכולת החלשה שלו הן כמגן והן כקשר. בבית"ר חששו אתמול כי טביב ישהה מגעים עם מספר זרים בשל התנהגות הקהל וימתין לפחות עד החלטת בית הדין ברביעי כדי להחליט על מידת ההשקעה שלו בינואר. גורם במועדון אמר: "קיבלנו החלטה לרדת מהמגרש אם יהיו קריאות גזעניות. מנעו זאת מאיתנו ואמרו שזה יעבוד על פי שיטת שלושת השלבים. יכול להיות שאתמול היה צריך לרדת מהמגרש, אבל השופט החליט כי לאחר הודעת הכרוז הקריאות נפסקו. נראה מה יהיה בבית הדין ונגיב בהתאם".

5. במהלך הקריאות פנה אחמד עאבד לשופט וביקש ממנו להפסיק את המשחק. דן איינבינדר קלט זאת, פנה לעאבד ואמר לו: "תתעסק במה שקורה במגרש, יש לך משחק טוב ואתה מתעסק בלהפסיק משחק? תמשיך לשחק ותן לזה לעבור". השופט הנחה את השופט הרביעי לבקש מהכרוז לפנות לקהל ולאחר מכן הקריאות פסקו. בבית"ר הבהירו אתמול: "יכול להיות שחבל שלא הגענו למצב שירדנו, המלחמה בקריאות האלה צריכה לקבל בום אחד גדול ורק אז לא נהיה לבד במערכה. זה מצחיק שאותם אוהדים שעושים זאת אומרים שהם מנסים לפגוע בטביב ושיילך הביתה, אבל מנגד גורמים לכך שאף בן אדם לא ירצה לשים שקל על המועדון. יותר מזוכיסטים מהם קשה למצוא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully