וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה בעקבות דבריו של קארל. מרטין: "מאמן נוראי ואדם בלתי נסבל"

ה-NBA כמרקחה בעקבות הקטעים מספרו של המאמן, שתקף את שחקניו לשעבר. קניון מרטין: "ביי פאר המאמן הכי גרוע שהכרתי". כרמלו: "מקווה שימצא משהו שישמח אותו". וגם: השיעור של גולדן סטייט

שחקן דנבר נאגטס לשעבר קניון מרטין עם המאמן ג'ורג' קארל. AP
"אנוכי, פחדן, מתוסכל". קניון מרטין עם ג'ורג' קארל/AP

ספרו החדש של ג'ורג' קארל ממשיך לעורר סערה ב-NBA. בקטעים נבחרים שפורסמו שלשום מהספר האוטוביוגרפי של המאמן הוותיק הוא תוקף שחקנים לשעבר שלו בדנבר. "כרמלו אנתוני היה מנצל אנשים, מכור לאור הזרקורים ומאוד לא מרוצה כאשר הוא נאלץ לחלוק אותו", כתב קארל. "הוא הרגיז אותי בעיקר בגלל חוסר הדרישה שלו מעצמו להשקיע בהגנה. לא הייתה לו מחויבות לעבודה הקשה והמלוכלכת של עצירת היריב".

חלק עוד יותר שנוי במחלוקת בספר כולל ביקורת על ג'יי אר סמית' וקניון מרטין, שניים שגדלו בבית עם אם חד-הורית, דבר שנתפס אצל קארל כחיסרון. "הם כמו תינוקות. היה להם יותר מדי כסף ולא הייתה להם דמות אב שתגרום להם להתנהל כמו גברים. לסמית' כל הזמן היו הסחות דעת קיצוניות, בעיקר בגלל ה-Posse שהייתה סביבו. העיניים שלו תמיד הסתכלו לכיוון החוזה הבא ובחירת הזריקות שלו הייתה בעייתית".

עוד בנושא:

ג'ורג' קארל: "כרמלו אנתוני מכור לאור הזרקורים, הוא לא ווינר"
הלילה ב-NBA: ניצחון קשה לגולדן סטייט, הקליפרס הרשימו, טקס לשאק
בארה"ב מתכוננים לשחזור הגמר: "זאת המתנה של כולנו לכריסמס"

כרמלו אנתוני, ניו יורק ניקס. AP
הגיב בקלאסה. כרמלו/AP

התגובות הנזעמות לא איחרו לבוא. ג'יי אר סמית' צייץ "הוא עדיין מנסה להישאר רלוונטי. עצוב, פשוט עצוב", בעוד קניון מרטין היה נחרץ יותר, ותקף את מאמנו לשעבר בסדרת ציוצים. "גדלתי ללא אבא. כולם יודעים את זה. אבל מה התירוץ של ג'ורג' קארל על זה שהוא אדם נוראי?", כתב. "כל מי ששיחק בשביל המאמן והאיש הנוראי הזה לא יכול היה לסבול אותו. הרבה ניצחונות לא הופכים אותך למאמן טוב. למזלו, הוא בורך בהרבה כישרון של השחקנים. מאחר שאנחנו בדנבר היינו שחקנים כל כך רעים, תגידו לו לוותר על כל הניצחונות שנזקפו לזכותו. הספר שכתב מלא בשקרים, והוא ביי פאר המאמן הכי גרוע ששיחקתי עבורו. הוא מדבר על זה שמלו לא אוהב לשמור? לעזאזל, האיש מעולם לא לימד הגנה. איך זה עובד בדיוק? ג'ורג' קארל הוא אדם אנוכי, מתוסכל, עצוב ופחדן. אין פלא שפוטר מכל מקום שאימן בו".

דמויות רבות בליגה יצאו להגנתם של השחקנים בעקבות ההערות השנויות במחלוקת. קייל אוקווין מהניקס צייץ: "קניון מרטין. אולי לא היה לך אבא כשגדלת, אבל הייתה לם אמא שעשתה עבודה נהדרת והפכה אותך לכדורסלן מצליח", בעוד בובי מארקס, שהיה ג'נרל מנג'ר בניו ג'רזי, כתב: "היה לי הכבוד לעבוד עם קניון מרטין בניו ג'רזי במשך ארבע עונות. לא היה בו שום דבר חוץ מקלאסה".

מבין כולם, דווקא כרמלו אנתוני הגיב באדישות יחסית. "זה מעבר לאכזבה ממנו. אני רק מקווה שהוא ימצא שמחה וסיפוק במה שהוא עושה עכשיו. הספר שלו, אני מקווה, יעזור לו בזה", אמר אנתוני לפני הניצחון 95:106 של הניקס על אורלנדו, בו קלע 14 נקודות. "מבחינתי זה לא רלוונטי, זה פשוט לא רלוונטי להיום. האמת הכי זו שקובעת, אז כל אחד יכול לדבר על החוויה שלו. ג'ורג' מעולם לא העלה טענות כאלה בפני בזמן ששיחקתי תחתיו. הוא מעולם לא הזכיר דברים כאלה. תשאלו את העוזרים שלו, את השחקנים, את המנהלים - כולם יגידו לך דברים אחרים לגמרי לגבי".

עוד בוואלה!

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה

גולדן סטייט כמעט הצליחה להסתבך הלילה מול ברוקלין, אחת הקבוצות החלשות ב-NBA. הווריירס הציגו הגנה חלשה נרפית במחצית הראשונה, סיימו אותה במינוס 16, אך הצליחו לחזור ולנצח לבסוף 101:117. "כולנו באנו חיוביים לחדר ההלבשה במחצית. לא הפנינו אצבע מאשימה לאף אחד, לא עשינו שום דבר מהסוג הזה. פשוט התחלנו להתפקס על עצמנו והבנו שהגיע הזמן לתת דחיפה בחזרה", אמר קווין דוראנט, שהצטיין עם 26 נקודות.

זאזה פאצ'וליה הוסיף ש"עשינו בחצי הראשון עם המון שגיאות הגנתיות. לא היתה בינינו תקשורת, היו הרבה אי הבנות. אולי זה בגלל הנסיעות הרבות, אולי הפרשי השעות, אבל אין ספק שלא שיחקנו את המשחק שלנו. מזל שהספקנו לתקן".

סטיב קר סיכם: "זו תזכורת טובה לכך שלא משנה מול מי או איפה אתה משחק, אם לא תעשה הגנה, תהיה בצרות גדולות. כדי לנצח משחקים אתה חייב לשמור. זה השיעור שלמדנו הערב".

שחקני גולדן סטייט סטפן קרי, ג'בייל מקגי, אנדרסון ורז'או. GettyImages
בקושי. שחקני הווריירס חוגגים על הספסל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully