וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קאבס - ווריירס הוא המתנה של כולנו לכריסמס, תודה סנטה"

בארה"ב מתחילים להתכונן לקרב הגדול (א', 21:30): מחירי הכרטיסים משתוללים, המאצ'-אפים מנותחים, לברון ינסה לשבור את נאחס החג: "נראה שזה הסלטיקס - לייקרס של הדור שלנו"

סטפן קרי שחקן גולדן סטייט ווריירס עם לברון ג'יימס שחקן קליבלנד קאבלירס. AP
הנה זה בא. לברון וקרי בגמר האחרון/AP

שלושה ימים בלבד נותרו עד חגיגת חג המולד המסורתית של ה-NBA, אשר במרכזה יעמוד השנה, בדיוק כמו בשנה שעברה, המפגש הענק בין האלופה קליבלנד לסגניתה גולדן סטייט. הקאבס מובילים כרגע בביטחה את המזרח עם מאזן 6:21 ויתרון משחק וחצי על טורונטו. לווריירס יש מאזן 4:25 מוחץ ויתרון משחק וחצי על סן אנטוניו במערב ונכון להיום לפחות, נראה שהשתיים הללו בדרך לעשות היסטוריה ולהיות הראשונות אי פעם שנפגשות בשלושה גמרי NBA רצופים.

בארצות הברית כבר לא יכולים לחכות ולמרות שנשארו עוד כמה משחקים בדרך, כולם מתחילים להתמרק לקראת הג'אמפ הראשון, שיגיע ביום ראשון ב-21:30 שעון ישראל. "המשחק הזה הוא המתנה של כולנו לכריסמס", כתב ג'ונה אנג'ל ברומיץ' מה"ניו יורק טיימס", "אין ספק שהווריירס התחזקו, אבל גם הקאבס נראים כאילו הם יכולים להיות טובים יותר מאשר בעונה שעברה. תודה לך סנטה, זה בדיוק מה שרצינו".

עוד בנושא:

עוד משחק מפלצתי לווסטברוק, שיא קריירה לאירווינג בניצחון הקאבס

קיירי אירווינג, קליבלנד קאבלירס, מול קליי תומפסון, גולדן סטייט ווריירס. AP
אירווינג מול קליי תומפסון בעוד מפגש גדול/AP

ב-ABC וב-ESPN, שישדרו יחד זו השנה ה-15 ברציפות את 13 השעות של משחקי חג המולד, לא מתכוונים לעשות אף טעות עם מה שעשוי להיות משחק העונה הסדירה הנצפה אי פעם. הצוות ששידר את גמר ה-NBA האחרון, מייק ברין, ג'ף ואן גנדי ומארק ג'קסון, נשלח לאוהיו לקראת המשחק הגדול ועוד לפני המשחק יחגגו ברשת את חזרתו של מג'יק ג'ונסון לתכנית "NBA קאונטדאון".

אנטון רוקסס מ"CBN" העלה חמש שאלות שעשויות לקבל תשובה במשחק הזה:

1) איך קווין דוראנט, שהגיע הקיץ לגולדן סטייט, ישנה את מאזן הכוחות ביריבות הזו?

2) האם טריסטן תומפסון הולך לחגוג בצבע עוד יותר ממה שעשה בעונות קודמות מול הווריירס, עכשיו כשאנדרו בוגוט כבר לא שם ולגולדן סטייט יש רק את זאזה פאצ'וליה וג'בייל מגי הלא ממש מאיימים?

3) מי הקבוצה הרעבה יותר כרגע?

4) מי ינצח בקרב האישי בין סטפן קרי לקיירי אירווינג, שכזכור צלף לקרי על הראש את שלשת האליפות במשחק 7 אשתקד?

5) האם לברון, שהפסיד עם קליבלנד לפני שנתיים במיאמי ולפני שנה אצל גולדן סטייט, יזכה סופסוף לחגוג בביתו?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
קווין לאב, קליבלנד קאבלירס, מול דריימונד גרין, גולדן סטייט ווריירס. GettyImages
לאב יהיה כשיר למפגש עם דריימונד גרין?/GettyImages

ג'ים אינגרם מה"כרוניקל" המתפרסם בקליבלנד כתב: "הקאבס והווריירס שוב ביחד, ואולי ייפגשו גם בגמר. המפגש הקודם בין הקבוצות, שהפך את הווריירס לקבוצה הראשונה אי פעם ששומטת יתרון 1:3 בגמר, כל כך ערער את גולדן סטייט עד שהיא רצה להחתים את דוראנט. כזה הוא הקסם, המומחיות והגאונות של לברון ג'יימס. נראה ששתי הקבוצות האלה הן הסלטיקס - לייקרס של הדור שלנו".

אצל הקאבס מקווים שקווין לאב יהיה כשיר ויתגבר על הפציעה שהוא סוחב. אגב, ב"קליבלנד.קום" הציבו סקר וביקשו מאוהדי הקאבס לבחור שחקן אחד מהווריירס שהם היו רוצים לראות אצלם. התוצאות מפתיעות: קליי תומפסון ראשון עם 26.5 אחוזים, "אף אחד" במקום השני עם 19.2, דוראנט שלישי (15 אחוז), סטף קרי רק רביעי עם 12.8 ודריימונד גרין אי שם במקום החמישי (11.4 אחוז).

בצד השני, קרל סטיוארד מה"מרקורי ניוז" מאזור המפרץ: "הווריירס מגיעים למשחק מול הקאבס אחרי שיפור ניכר ביכולת שלהם ונראה שהם מוכנים. איך זה קרה? כל החתיכות מתחילות להתחבר ולהיכנס למקום שלהן. לא רק קווין דוראנט, אלא כל שחקן בסגל מבין את מקומו ואת הדקות שלו. סטיב קר עבד על זה הרבה ובסוף מצא את השילובים שהוא חיפש. הווריירס הופכים לקבוצה אמיתית עכשיו".

הכרטיסים למשחק כמעט אזלו לחלוטין ובודדים עדיין נמכרים באינטרנט. בשביל כרטיס קורט-סייד, ממש על הקווים, תיאלצו להיפרד מ-3,600 דולר, כאשר הכרטיס הכי זול שנשאר, בפינת האולם, עולה 91 דולר וגם כאלה לא נותרו יותר מדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully