וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: "לא ניתן לירושלים להשמיץ אותנו, הם רוצים לעשות מקסימום רווח מהמשחק"

22.12.2016 / 10:45

מלחמה בין הקבוצה מהשרון לאדומים בנוגע למכירת הכרטיסים לרבע גמר הגביע. גורם בכיר בשרון זועם: "לא ברור מאיפה החוצפה של הנהלת ירושלים להציע חלוקה לא שווה של הכנסות". בירושלים הגיבו: "היריבה דורשת מחירים גבוהים שיגרמו למרמור בקהל שלנו, לא ניתן לזה לקרות"

באדיבות ערוץ 20

מלחמה גדולה בין בני הרצליה להפועל ירושלים לקראת משחק גביע המדינה בין הקבוצות ביום שבת הבא בבירה בכל הנוגע למכירת הכרטיסים. לאחר שהצדדים לא הצליחו להגיע להבנות על מחירי הכרטיסים, הם נפגשו אתמול (רביעי) לפגישת סיכום באיגוד הכדורסל, אך לא הגיעו להבנות במהלכה, כשלאחר מכן המידע יצא והתפרסם. לקראת שעות הלילה התחדשו המגעים בין הצדדים, כשסוכם על סכום כסף מינימלי שהרצליה תקבל, מעט פחות מ-100 אלף שקלים, כשבתמורה הקבוצה מהשרון לא תתערב במחירי הכרטיסים, אך הצדדים לא מצליחים לסגור את העניין בשל מחלוקת על הסכום שתקבל הרצליה מעל מכירה של מספר מסוים של כרטיסים.

אמארה סטודמאייר שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
בהרצליה זועמים/ברני ארדוב

יש לציין, שבמשחק הגביע הקודם של ירושלים, נגד הפועל תל אביב בחוץ, קיבלה הקבוצה כ-500 כרטיסים למכירה על ידה מהפועל תל אביב, כדי לא להתערב בהכנסות ובמכירת כרטיסים של יריבתה.

אחת ההצעות שהוצגה מצידה של ירושלים, כך נודע לוואלה! ספורט, אומרת שמעבר לסכום מסוים תקבל הרצליה רק 30 אחוז מגובה ההכנסות, וירושלים תקבל 70 אחוז, "לא ברור מאיפה החוצפה של הנהלת ירושלים להציע חלוקה לא שווה של הכנסות בניגוד ברור למה שדורש תקנון האיגוד", אמר גורם בכיר בהרצליה, "אבל ברור שאנחנו לא נסכים לזה והדרישה הזאת שלהם רק מוכיחה שהדבר שבאמת מעניין אותם זה הרווח הכספי מהמשחק ולא הקהל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אוהדי בני הרצליה פורצים למגרש. יוסי ציפקיס
ייצאו מרוצים? אוהדי בני הרצליה/יוסי ציפקיס

אותו גורם אף מסר שבהרצליה לא רק שלא מעוניינים להתערב במחירי הכרטיסים, אלא אף הציעו להנהלת ירושלים הצעה שבה יתאפשר להם לקבוע איזה מחיר שהם רוצים, ואפילו להחליט שהמנויים שלהם יוכלו להיכנס עם המינוי אם יחפצו בכך. שבבסיס ההצעה הזאת עומד עיקרון שמעבר ל-5,000 צופים תקבל הרצליה 35 שקל לבנאדם, כשהנתון מבוסס על מחיר כרטיס ממוצע של 70 שקלים.

יש לציין, כי תקנון איגוד הכדורסל מתייחס לחלוקת הרווחים בין הקבוצות, קרי לכסף שנותר ממכירת הכרטיסים אחרי הורדת ההוצאות השונות. זכור המקרה בו נותרה הפועל תל אביב עם 92 אלף שקלים הכנסה מהדרבי ברבע גמר הגביע לפני שנתיים, למרות שיד אליהו היה כמעט מלא, בשל ההוצאות הרבות על תפעול המשחק לרבות האבטחה. בשל העובדה כי המשחק בין ירושלים להרצליה לא אמור לגרור כמות מאבטחים רבה, הצפי הוא כי ההוצאות על המשחק ינועו סביב 150 אלף שקלים.

בהרצליה אף זעמו שבירושלים בחרו להעביר את האש לכיוונם בכל הנושא הזה, כשבין היתר מסתמכים על ציוץ של דובר האדומים, דיוויד בסן: "לכל המוטרדים, לא ניתן שיגזרו קופון על הגב של האוהדים שלנו, אנחנו נדאג שהמחירים יהיו הוגנים. גם בהרצליה יכולים להיות רגועים. תהיה להם קופה יפה".

אוהדי הפועל ירושלים. ברני ארדוב
איך זה יסתיים? אוהדי הפועל ירושלים/ברני ארדוב

"לא ניתן לירושלים להשמיץ אותנו או להעביר את האש לכיוונינו וחשוב מאד שהקהל שלהם וגם שלנו ידעו את האמת", סיכם הגורם בהרצליה, "בירושלים רוצים לעשות מקסימום רווח מהמשחק אבל הם מפחדים מתגובת הקהל שלהם ולכן החליטו מראש להסית את האש לכיוונינו ולהאשים אותנו במחירי הכרטיסים. הצעת הפשרה שלנו הייתה הוגנת ותאפשר להם למכור כרטיסים באיזה מחיר ובאיזה צורה שהם רוצים, למלא את האולם ושנזכה כולנו למשחק באווירה נהדרת, אבל שמועדון בני הרצליה לא יפגע ושחלוקת ההכנסות תחולק שווה בשווה כמו שמתבקש".

תגובת הפועל ירושלים: "צר לנו שמשחק רבע גמר הגביע שאמור להוות חגיגה לאוהדי הכדורסל, הפך לפארסה בגלל בצע כסף. על פי תקנון האיגוד ליריבה שלנו במשחק המדובר מגיעים חצי מהרווחים של המשחק. אנו לא מתכחשים לכך ולו לרגע. מכיוון שהארנה מכילה כ- 11,0000 מקומות במנעד גמיש של מחירי כרטיס למשחק בודד, (ואף הבדלי מחירים בין משחק למשחק) ורובה מכורה למנויים, ביקשנו לפשט את הנושא ולמכור את הכרטיסים למשחק המדובר, במחירים שווים לכל כיס (בדומה למחירים שמנהלת הליגה קבעה לאוהדי היריבה במשחקי חוץ) וזאת על מנת לאפשר לכמה שיותר אוהדים להגיע (משתי הקבוצות). לצערנו הרב ולמרות מספר הצעות פשרה שהועלו על ידי הפועל, במעמד ראשי איגוד הכדורסל, לרבות פיצוי נדיב לבני הרצליה, היריבה שלנו מעוניינת במחירים גבוהים שיגרמו לחלק מהאוהדים שלנו לוותר וכך הם גם יקבלו כסף וגם יביאו למרמור וכעס בקרב האוהדים שלנו. אנו לא נאפשר לזה לקרות. יהיו מחירים הוגנים. הרצליה תקבל את חלקה ושהקבוצה הטובה תנצח".

הפרק החדש של "הפודיום": טוכמן על ב"ש ומכבי ת"א, שקדי על בגאצקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully