וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 22.12: טיאגו סילבה חתם עד 2020, דראקסלר מתקרב לפ.ס.ז'

הבלם צפוי להשלים שמונה שנים בשורות פ.ס.ז', שתשלם כ-40 מיליון יורו עבור קשר נבחרת גרמניה. מועמד מפתיע לחיזוק אתלטיקו, גביגול מבוקש, לוריס נשאר בטוטנהאם וההצהרה של מוריניו

one

בווידאו: תקציר ניצחונה של ברצלונה בדרבי מול אספניול

העברות

* פריס סן ז'רמן הודיעה על הארכת חוזהו של טיאגו סילבה. הקפטן חתם עד 2020 והשתיק את מחול השדים סביב עתידו אצל האלופה הצרפתית. שמו של הבלם נקשר בתקופה האחרונה עם יובנטוס, אך הוא צפוי להשלים שמונה שנים במדי פ.ס.ז'. טיאגו סילבה צפוי להרוויח כמיליון יורו לחודש במהלך כל התקופה שלו בעיר האורות.

* שוער טוטנהאם ונבחרת צרפת, הוגו לוריס, האריך את חוזהו אצל התרנגולים עד 2022. משמעות הדבר שיהיה במועדון הלונדוני עד גיל 35.

* קריסטל פאלאס הודיעה על סיום דרכו של המאמן אלן פארדיו. לידיעה המלאה

שמועות

* עסקת העברתו של יוליאן דראקסלר לפריס סן ז'רמן קרובה לסיכום. האלופה הצרפתית תשלם 40 מיליון יורו לוולפסבורג עבור הקשר, שישלים מעבר שני תוך עונה וחצי.

* המגן השמאלי של ברצלונה ב', מארק קוקורייה, מבוקש מאוד בטוטנהאם ואברטון. השחקן בן ה-18 עדיין לא חידש את חוזהו שאמור להסתיים בקיץ והוא יוכל לנהל מו"מ עם כל קבוצה בעוד כ-10 ימים, גם בלי רשות מבארסה.

* מנצ'סטר סיטי תקבל מברצלונה 800 אלף יורו כחלק מעסקת דניס סוארס. הקשר רשם אמש את ההופעה ה-20 שלו במדי הבלאוגרנה, מה שהפעיל מיידית סעיף שמחייב את בארסה לשלם לסיטי את הסכום הנ"ל. בחוזה בין שני המועדונים ישנם כמה סעיפים נוספים שיופעלו בעתיד, בהתאם לכמות הופעות של סוארס, משחקים בינלאומיים ועוד.

* גם ויאריאל מעוניינת בגבריאל ברבוסה (גביגול) שלא מוצא את מקומו באינטר. בימים האחרונים דווח שסנטוס ולאס פלמאס רוצות לשאול אותו מהנראזורי, אבל ובספרד טוענים שוויאריאל הגישה הצעה רשמית.

* "דיילי מירור": לסטר סיטי מביעה עניין רב בשחקן הכנף של גנק, לוגן ביילי. הג'מייקני בן ה-19 מגלה יכולת גבוהה מאוד ובשבועות האחרונים סקאוטים אירופים פוקדים דרך קבע את משחקיה של גנק כדי לעקוב אחריו.

שחקן מנצ'סטר יונייטד אנתוני מרסיאל. רויטרס
יעבור ללונדון? אנתוני מרסיאל/רויטרס

* על פי ESPN, ז'וזה מוריניו לא מעוניין למכור את מרואן פלאיני בינואר, וגם הקשר הבלגי מעדיף להישאר במנצ'סטר יונייטד לפחות עד הקיץ. אנתוני מרסיאל לעומת זאת, עשוי לעזוב בהשאלה ו-ווסטהאם מתעניינת בו אם השדים האדומים לא יסכימו להשאיל אליה את מרכוס רשפורד.

* על פי ג'אנלוקה די מארציו, אתלטיקו מדריד ומידלסברו סימנו את שחקן הכנף של ססואולו, מתאו פוליטאנו בן ה-23, בו מעוניינות גם אינטר ויובנטוס.

* סרדאר טאסקי, 29, שחקן באיירן מינכן בעונה שעברה, צפוי להימכר מספרטק מוסקבה לטרבזונספור הטורקית תמורת 3 מיליון יורו.

* ריקרדו אורסוליני, הכישרון בן ה-19 של אסקולי מהסרייה B, נמצא במעקב של מילאן, יובנטוס, אטאלנטה ונאפולי, כשהרוסונרי עשויים לנסות לרכוש את כרטיסו כבר בינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully