וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנתיים בתפקיד: אלן פארדיו פוטר מקריסטל פאלאס

המאמן בן ה-55 סיים את תפקידו לאחר שהקבוצה נחלה שמונה הפסדים בעשרת משחקי הליגה האחרונים שלה ונמצאת רק נקודה מעל המקום ממנו יורדים לצ'מפיונשיפ. "מודה לכולם במועדון", אמר

אלן פארדיו מנג'ר ניוקאסל. GettyImages
נפרד אחרי שנתיים. פארדיו/GettyImages

קריסטל פאלאס פיטרה היום (חמישי) את המנג'ר שלה אלן פארדיו. הקבוצה מסלהרסט פארק נמצאת בתקופה רעה מאוד וסוחבת איתה שמונה הפסדים מעשרת מחזורי הליגה האחרונים. פאלאס במקום ה-17 בליגה אחרי 17 מחזורים עם 15 נקודות, אחת בלבד מעל סנדרלנד שנמצאת במקום ממנו יורדים לצ'מפיונשיפ. פארדיו האנגלי בן ה-55 מאמן את הקבוצה מאז 3 בינואר 2015.

יושב ראש קריסטל פאלאס סטיב פאריש אמר: "אני רוצה להודות לאלן על השירותים הנפלאים שהוא העניק לנו, גם כמנג'ר ועוד לפני כן כשחקן. אחרי מחצית שנייה נהדרת של 2014/15, הגענו לגמר הגביע בעונה שעברה והבטחנו את ההישארות. לאורך כל התקופה שלו כאן, העבודה הקשה והמסירות של אלן לא עמדו בספק, הוא שיפר את המועדון בהרבה מובנים ואנחנו מאחלים לו את הטוב ביותר להמשך".

פארדיו עצמו אמר: "אני רק רוצה לנצל את ההזדמנות כדי להודות לכולם בקריסטל פאלאס על התמיכה הפנטסטית שלהם. אני רוצה במיוחד להודות לשחקנים שנתנו הכול בשבילי וגם להנהלה ולפריש. יש לי הרגשה טובה לגבי המועדון הזה ואני עצוב שהתקופה שלי כאן נסתיימה. אני מרגיש שיש לי קשר חזק עם המועדון ואני מאמין שזה לא יפגע בקשר הזה. אני מאחל לכל מי שקשור למועדון רק הצלחה בעתיד וכמובן להודות גם לאוהדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully