וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: הפועל עפולה חזרה מפיגור 2:0 ל-2:3 על מכבי הרצליה

אייל לחמן בסיבוב ח' בזכות קאמבק אדיר בניצוחו של גיא דיין, שבישל לעידן מקדש (69) ונתנאל גולדמן (77) והבקיע בתווך (72). גם הפועל ניר רמת השרון עלתה עם 0:3 על הפועל קטמון

שחקן הפועל ניר רמת השרון, יוסי שבחון. קובי אליהו
צמד בדרך לשלב הבא. יוסי שבחון/קובי אליהו

סיבוב ז' בגביע המדינה בכדורגל הסתיים הערב (רביעי) עם קאמבק אדיר של הפועל עפולה, שחזרה מפיגור 2:0 מול מכבי הרצליה לניצחון חוץ 2:3. גם הפועל ניר רמת השרון עלתה לסיבוב ח' עם 0:3 ביתי על הפועל קטמון הקורסת.

עוד בנושא:
חמישי, 17:15, שידור חי בוואלה! ספורט: הגרלת סיבוב ח' של גביע המדינה
הסינדרלה היחידה: מכבי צור שלום הדהימה את הפועל פתח תקוה

seperator

הפועל ניר רמת השרון - הפועל קטמון 0:3

אחרי השישייה המביכה שספגה מאחי נצרת בליגה, הפועל קטמון הסתפקה הפעם בחצי מנה והודחה מגביע המדינה. חיים שאבו, שהחליף את דודו אברהם, ערך את הבכורה המחודשת כמאמן הפועל ניר רמת השרון ואחרי מחצית מאופסת ראה את יוסי שבחון כובש בפנדל בדקה ה-51, בעקבות עבירה של אורי כהן בקצה הרחבה על אור אוסטוינד. ארבע דקות לאחר מכן השופט רפעת אלחמולה טעה כשהרחיק את גיא ליפקה בעקבות עבירה מחוץ לרחבה, אבל אבירם ברוכיאן סובב את הכדור החופשי לקורה וקטמון לא ניצלה את יתרונה המספרי. מנגד, שבחון השלים צמד בדקה ה-72 אחרי שזרק באלגנטיות את השוער דניאל מכלוף, ובדקה ה-78 אוגניין דמיאנוביץ' המחליף נהנה מהכנה של קובי מוסא וחתם. אריאל הדר האורח הורחק בדקה ה-88. ניר רייכמן עם תבוסה נוספת כמאמן זמני של קטמון, שנראית אובדת עצות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אייל לחמן מאמן הפועל ראשון לציון. ברני ארדוב
הצעקות הועילו. אייל לחמן/ברני ארדוב

מכבי הרצליה - הפועל עפולה 3:2

שחקניו של אייל לחמן ביצעו מהפך מזהיר עם שלושער תוך תשע דקות והדיחו את מכבי הרצליה מהגביע. הכרטיס האחרון לסיבוב ח' נראה בטוח בידיים של המארחת, אחרי שאופיר עמרם ניצל הדיפה לא טובה של גל ברזאני בדקה הרביעית ושמט לשערו הוא כדור של בר ירוחם לפני סיום המחצית. אלא שהפועל עפולה, הקבוצה שהגיעה עד חצי גמר הגביע ב-2015, חזרה עם קאמבק אדיר בניצוחו של גיא דיין. הקשר הרים קרן לראשו של עידן מקדש (69) כבש בעצמו בבעיטה מפתיעה מרחוק (72) ובישל עם קרן נוספת לנתנאל גולדמן (77). לחמן, מחזיק הגביע עם בני סכנין ב-2004, יכול להמשיך לפנטז על הנפה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully