וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אשקלון: בקבוצה עשויים לבקש מאיגוד השופטים לפסול את מנשה משיח

19.12.2016 / 11:26

ההפסד להפועל חיפה עורר תסכול: "רק כי זו אשקלון אז עוברים על זה לסדר היום". לוגסי: "קורעים את התחת כל השבוע ואז הורגים אותנו עם שני שערים לא חוקיים". חיזוק יגיע ע"ח גלבאן?

לירון מולדובן

תסכול גדול בהפועל אשקלון בעקבות טעויות השיפוט בהפסד 3:1 להפועל חיפה אמש (ראשון) במחזור שפתח את הסיבוב השני בליגת העל. במועדון עשויים לדרוש מאיגוד השופטים לפסול את השופט מנשה משיח ממשחקיה הבאים של הקבוצה. גורם באשקלון אמר הבוקר: "אם היו טעויות כאלה מול קבוצה גדולה כל התקשורת הייתה היום על הרגליים והיו עושים תוכניות מיוחדות כדי לבדוק איך הגענו למצב הזה, בגלל שמדובר באשקלון אז עוברים על זה לסדר היום".

עוד בנושא:

הפועל באר שבע: מאור מליקסון עשוי לחזור לסגל כבר במשחק הקרוב
ההתאחדות הודיעה לבני סכנין: אצטדיון דוחא סגור עד הודעה חדשה
ליגת העל: הפועל חיפה ניצחה 1:3 את הפועל אשקלון

שחקני הפועל אשקלון מאוכזבים: ירדן אבוחצירה (מימין), מירקו אורמוש, חיים איצרין. אדריאן הרבשטיין
השופטים נגדם? שחקני אשקלון/אדריאן הרבשטיין

קשר אשקלון, משה לוגסי, נותר מאוכזב בסיום: "אני לא זוכר מקרה כזה, זה מצער כי כל שבוע אנחנו קורעים את התחת, באים למגרש, עומדים כמו חיילים ואז הורגים אותנו עם שני שערים לא חוקיים. לא נוותר, נמשיך להיות חזקים ולהתמודד. אולי יותר קל לשרוק נגדנו, גם בשבוע שעבר זה קרה ובסוף ניצחנו".

על המשך העונה אמר הקשר: "לא יכולתי להגיד כלום לשופט כי היה לי צהוב אבל אחרים ניסו. אני לא יודע כמה זה ישפיע עלינו, נצטרך להרים את עצמנו ולקוות שזה לא יחזור על עצמו, אנחנו מאמינים בעצמנו".

פדרו גלבאן לא התלבש אתמול ובמועדון היו רוצים לראות את הארגנטינאי עוזב בינואר על מנת לפנות תקציב לשחקני חיזוק אחרים: "זה לא מתחבר בין הצדדים, אנחנו צריכים שחקנים מסוג אחר ונקווה שגם פדרו יבין את זה" אמרו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully