וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: מאור מליקסון עשוי לחזור לסגל כבר במשחק הקרוב

19.12.2016 / 7:28

הקשר שמתאושש מפציעה יחזור לאימונים ביום רביעי, מתוך תקווה להכשירו למשחק מול הפועל תל אביב. רעננה מגבירה את המאמצים להחזיר את שבתאי, בקבוצה התאכזבו: "סוד הקסם שלנו הוא שכל הפסד מתסכל"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

1. חדשות מצוינות להפועל באר שבע: מאור מליקסון ישוב לאימונים ביום רביעי וייתכן שישוב לסגל כבר ביום ראשון מול הפועל תל אביב. הקשר, שנעדר בתקופה האחרונה בעקבות ניתוח בקע בשרירי הבטן, כבר קיבל אור ירוק מהרופאים לחזור לפעילות. לאחר שיתאמן ארבעה אימונים תתקבל ההחלטה לגבי שיתופו. בקבוצה מקווים שגם וובה בראון ישוב לסגל כבר במשחק הקרוב.

2. בקבוצה התאכזבו מאוד מההפסד להפועל רעננה ומהיכולת שהציגו השחקנים, במיוחד במחצית השנייה. "כל השחקנים היו מתחת לרמתם", אמר אחד השחקנים בקבוצה. "יש גם ימים כאלה. אסור לנו לחשוב על זה יותר מדי ובמשחק הבא כבר נבוא כדי לכפר על זה". המאמן ברק בכר ניסה לעשות שינויים, שלשם שינוי לא צלחו. למרות האכזבה, עם השריקה לסיום התכנסו השחקנים במעגל כשמאמן הכושר דרור שמשון דרבן אותם וביקש מהם להרים את הראש. "נכון שהפסדים כאלה יכולים לקרות, אבל אנחנו עדיין עצבניים על עצמנו. גם אחרי עונה שלמה של ניצחונות הפסד יתסכל אותנו. זה הסוד של הקבוצה הזו", הוסיף שחקן בקבוצה.

עוד בנושא:
אחרי תשעה ניצחונות ליגה רצופים: באר שבע הפסידה 1:0 לרעננה
ברק בכר: "עשינו שטויות, בלבלתי את השחקנים ובלבלתי את עצמי"

מאור מליקסון שחקן הפועל באר שבע. אדריאן הרבשטיין
הקאמבק מתקרב. מליקסון/אדריאן הרבשטיין

3. מאמן רעננה חיים סילבס, שמיודד עם אנשי באר שבע, קיבל שבחים רבים מהאלופה, אך לא כולם היו מרוצים מההתנהלות של שחקניו, שלטענתם בזבזו זמן. מיד עם השריקה למחצית ניגשו כמה שחקני ספסל לשופט הרביעי וזעמו עליו: "איך יכול להיות שהוספתם דקה אם היו לפחות ארבע דקות של בזבוזים?". השופט הרביעי וגם עוזרי השופט לא אהבו את הביקורת שהוטחה בהם, אך באר שבע כעסה גם בסיום. "לרעננה מגיע כל הכבוד וגם בזבוז זמן זה חלק מהעניין, אבל השופטים חייבים לדאוג לתוספת זמן ראויה וזה לא קרה", אמרו במועדון.

4. יובל שבתאי ציין אתמול יום הולדת 30, אבל למרות שרצה מאוד לחגוג על הדשא, הוא לא שותף במשחק. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, ייתכן שעבור שבתאי אלה המשחקים האחרונים בשורות האלופה, כשברקע הפועל רעננה רוצה להחזיר אותו בינואר. רעננה מתכוונת להגביר את לחץ על השחקן ועל ראשי באר שבע כדי להשלים את העסקה. "זה לא סוד שאנחנו רוצים את שבתאי, הוא מתאים לנו ל-DNA", אישר מאמן רעננה חיים סילבס. "זה לא תלוי בנו וגם לא בשחקן. נחכה לראות מה באר שבע תחליט".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully