וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות סגירת אצטדיון דוחא: ויכוח בין הנהלת בני סכנין לעירייה

19.12.2016 / 14:40

בקבוצה מאשימים את העירייה במצבו של כר הדשא: "במקום לדאוג לקבוצה המקומית הם דואגים לכל השאר". גנאים השיב: "שימצאו מגרש אימונים כמו כל הקבוצות". בהתאחדות גיבו את הנהלת סכנין

ברני ארדוב

ההתאחדות לכדורגל הודיעה היום (שני) לבני סכנין כי אצטדיון דוחא נסגר עד להודעה חדשה. ההחלטה הגיעה בעקבות דו"ח השיפוט של לירן ליאני, ששפט את במחזור האחרון בו אירחה הקבוצה את בני יהודה. ליאני ציין בדו"ח השיפוט כי מצב הדשא היה גרוע ובוצי.

עוד בנושא:

הפועל באר שבע: מאור מליקסון עשוי לחזור לסגל כבר במשחק הקרוב
שלומי ארבייטמן: "עם 4:4:2 הפועל חיפה תהיה קבוצה קטלנית"

הדשא באצטדיון בדוחא במשחק בין בני סכנין לבין בני יהודה. אדריאן הרבשטיין
במצב רע. כר הדשא בדוחא/אדריאן הרבשטיין

כתוצאה מהטענות של ליאני, בהתאחדות שלחו ביקורת פתע לדוחא בסיומה החליטו לסגור את האצטדיון. כזכור, במנהלת הליגה דרשו מסכנין לבצע שדרוגים רבים במתקן לקראת פתיחת העונה, ובסופו של דבר דוחא קיבל את אישור זמני ואירח את משחקיה של סכנין.

ההחלטה של ההתאחדות גרמה ללחץ בסכנין ולקבוצה אין פתרון לסוגיית אירוח משחקי הבית. מעבר לאצטדיון בחיפה יהיה כרוך בהוצאות כספיות רבות בעוד האצטדיון בעכו זקוק לשדרוגים נוספים וממתין לאישור מצד מנהלת הליגה. אופציה נוספת היא אירוח משחקי הקבוצה במגרשה של עירוני קרית שמונה. יושב ראש סכנין מוחמד אבו יונס סיפר: "אין לנו איפה להתאמן והיכן לשחק, גם המגרש של מחלקת הנוער סגור. אנחנו במצוקה ואני לא יודע מה לעשות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
יוסי אבוקסיס מאמן בני סכנין עם מאזן גנאים. קובי אליהו
מי אשם במצבו של המגרש? גנאים ואבוקסיס/קובי אליהו

בעקבות סגירתו של דוחא, ניצת ויכוח בין הנהלת בני סכנין לראש העיר מאזן גנאים. בקבוצה מאשימים את העירייה במצב של כר הדשא ודרשו ממנה לשקם את השזרוע באופן מיידי, בתקווה כי סכנין תשוב לארח במגרשה הביתי. גורם בהנהלת סכנין אמר לוואלה! ספורט: "העירייה ובעיקר מאזן מעוניינים לרצות עיריות ערביות אחרות אז הם נותנים לקבוצות מכפרים וערים אחרות לשחק בדוחא. במקום לדאוג לקבוצה המקומית הם דואגים לכל השאר. העירייה לא נותנת כסף, אז לפחות שידאגו למתקן שהוא בבעלותם".

מנגד, גנאים האשים את ההנהלה במצבו של כר הדשא ואמר לוואלה! ספורט: "זה לא רציני להגיד דבר כזה. כל שבוע משחקות שלוש או ארבע קבוצות בנתניה והוא במצב מצוין. בחצי השנה אפשרנו לארבע קבוצות לשחק בדוחא, זה מה שהורס את המגרש? דאגנו לשזרוע חורף, אך במקום למצוא מגרש אימונים כמו כל הקבוצות הם מתאמנים על המגרש ולהרוס אותו".

גורמים בהתאחדות לכדורגל גיבו את הנהלת סכנין ואמרו: "באצטדיון בחיפה החליטו על שזרוע מבלי התערבות שלנו. המגרש הוא בבעלות העירייה אז יכול להיות שההחלטה שלנו תעשה טוב לאבו יונס והנהלת סכנין. היא תגרום לעירייה לעשות את מה שהיא צריכה".

עדכון ראשון: 10:05

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully