וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי ארבייטמן: "עם 4:4:2 הפועל חיפה תהיה קבוצה קטלנית"

19.12.2016 / 8:38

חלוץ הפועל חיפה שלח מסר לדני גולן שהגיב: "שיתרכז במגרש. שמח שהבקיע אחרי הרבה זמן". גולן המליץ על מגבו, קלינגר ממתין גם לשחקני הפועל ת"א. המנג'ר לשחקנים: "ממה אתם חוששים?"

אדריאן הרבשטיין

אחרי ההדחה מגביע הטוטו, בהפועל חיפה חששו ממעידה אתמול (ראשון) מול הפועל אשקלון. אחרי מחצית לא טובה נכנס המנג'ר ניר קלינגר לחדר ההלבשה לאחר שלא אהב את הצורה שבה הקבוצה משחקת. "ממה אתם חוששים? תנו מעצמכם יותר במחצית השנייה", היה המסר המרכזי בשיחה. במועדון לא מרוצים בעיקר ממשחק ההגנה של הקבוצה. ניר קלינגר ודני גולן רוצים מגן שמאלי. כפי שפרסמנו, פניה כבר נעשתה להפועל תל אביב בעניין שמואל שיימן וגל שיש, כשבמהלך השבוע המליץ גולן לקלינגר להחתים את מגן בית"ר ירושלים אורי מגבו, אותו אימן בעבר בהפועל אשקלון, ואליו פנו במועדון לאחר שהבינו כי ישוחרר בחינם. יש לציין כי השניים מחפשים במקביל גם מגן שמאלי זר.

עוד בנושא:

הפועל באר שבע: מאור מליקסון עשוי לחזור לסגל כבר במשחק הקרוב
נעים רתח על השיפוט: "מתעללים בנו כל שבוע". הפועל חיפה פנתה למגבו
ליגת העל: הפועל חיפה ניצחה 1:3 את הפועל אשקלון

מגן בית"ר ירושלים אורי מגבו מדלג. ברני ארדוב
המועמד של גולן. מגבו/ברני ארדוב

"אני לא רוצה להתעסק בהפועל אשקלון", סיכם שלומי ארבייטמן. "ידענו לאיזה משחק אנחנו הולכים היום, היה קשה לפצח את ההגנה שלהם. המחצית השניה הייתה סיפור אחר לגמרי. העונה היא עונה יוצאת דופן מבחינת הבקעה. יכולנו להבקיע עוד שני שערים. עם מערך של 4:4:2 הפועל חיפה תהיה קטלנית. אני כשחקן רואה את זה. עברתי תקופה לא קלה. לקח לי זמן לחזור מפציעה. שלומי ארבייטמן הראה שהוא יודע להבקיע שערים. אני מאמין שאחזור להרכב".

"אמרתי לשלומי שיילך אחרי הדרך שלי. מתי שאצטרך נשחק 4:4:2, שיעשה את העובדה וישאיר את העבודה למאמן. ובכל זאת, שלומי הבקיע אחרי הרבה זמן שלא הבקיע", אמר דני גולן בסיום והתייחס לעניין השיפוט: "אם הייתי צריך להתייחס לשיפוט גם לי היה מה לומר. יכול להיות שהשער הראשון שלנו לא היה בנבדל. לא צריך לבוא בתלונות לשופטים".

חיים מגרלישווילי אמור לחזור לסגל במשחק הקרוב. מבחינת כץ המגן השמאלי לא נכלל בסגל מסיבות מקצועיות לאחר שאישר לו לחזור. החלוץ מהראן לאלה סובל מנפיחות בברך וייבדק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שלומי ארבייטמן שחקן הפועל חיפה חוגג. אדריאן הרבשטיין
אופטימי. ארבייטמן/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully