וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: רביעייה למרטנס ב-3:5 של נאפולי על טורינו, סוזה שוב הפסיד

הבלגי סגר שבוע חלומי עם שבעה שערים, כולל שלושער תוך 544 שניות לרשת ג'ו הארט. לאציו במקום הרביעי אחרי 1:3 על פיורנטינה וסוזה, מהפך דרמטי לפאלרמו שחזרה מ-3:1 ל-3:4 בגנואה

דריס מרטנס שחקן נאפולי. GettyImages
השחקן החם באירופה. מרטנס/GettyImages

המחזור ה-17 באיטליה נמשך היום (ראשון) עם שבעה במשחקים. לאחר שאמש יובנטוס גברה על רומא 0:1 והגדילה את הפער בפסגה, נאפולי ניצחה 3:5 את טורינו במשחק משוגע, עם רביעייה של דריס מרטנס, שכבש שלושער בפחות מ-10 דקות. לאציו רביעית אחרי 1:3 על פיורנטינה המאכזבת, אינטר השיגה 0:1 בחוץ מול ססואולו והדרמה של הערב הגיעה מאצטדיון מראסי, שם פאלרמו חזרה מפיגור 3:1 ל-3:4 על גנואה.

seperator

נאפולי - טורינו 3:5

הקבוצה מדרום איטליה סבלה העונה מחוסר יציבות, בעיקר מאז שאיבדה את ארקדיוש מיליק שנפצע, אך בשני המחזורים האחרונים היא השיגה שש נקודות, כבשה עשרה שערים, כאשר מי שכבש שבעה מהם הוא דריס מרטנס. הקשר הבלגי נמצא בכושר נהדר והיום הוא כבש רביעייה, כשאת שלושת השערים הראשונים הוא רשם תוך 544 שניות. מרטנס פתח את החגיגה בדקה ה-13, הוסיף את השני בפנדל לאחר חמש דקות והשלים שלושער עם הרבה נחישות בדקה ה-22. אנדראה בלוטי צימק בדקה ה-58, אך ולאד קיריקש כבש את הרביעי של התכולים בדקה ה-70. שש דקות לאחר מכן, לוקה רוסטיני צימק ל-2:4, אך השער היפה במשחק היה כמובן של מרטנס, שעשר דקות לסיום קינח עם גולאסו יפהפה כשהקפיץ מעל ג'ו הארט. בדקה ה-84, יאגו פאלקה צימק בפנדל וכבש את השער השלישי של קבוצתו והשמיני במשחק. זו היתה הרביעייה הראשונה של שחקן נאפולי מאז ג'וזפה סאבולי, שעשה זאת לפני 49 שנה בדיוק (18.12.1977), והראשונה בליגה האיטלקית מאז דומניקו ברארדי מססואולו, שעשה זאת מול מילאן בינואר 2014.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקני לאציו חוגגים עם באלדה קייטה (משמאל). GettyImages
העונה הטובה של לאציו נמשכת. באלדה קייטה חוגג עם החברים/GettyImages

לאציו - פיורנטינה 1:3

הפסד שני ברציפות לפאולו סוזה, שממשיך להתרחק מהכרטיס לאירופה ואולי גם מתפקיד מאמן פיורנטינה אחרי חג המולד. הסרבי הצעיר סרגיי מילינקוביץ' סאביץ' המשיך לככב במדי לאציו, כשבדקה ה-24 בישל לבאלדה קייטה ובתוספת הזמן של המחצית הוכשל ברחבה ואפשר לקפטן לוקאס ביגליה להפציץ מהנקודה הלבנה את השני. בדקה ה-48 קיבלה גם פיורנטינה פנדל גבולי, אבל פדריקו מארקטי עצר את הבעיטה של יוסיפ איליצ'יץ'. המחליף מאורו סראטה הצליח בכל זאת לצמק עבור הוויולה בדקה ה-64, אך שטפן ראדו הרומני סגר עניין בדקת הסיום. לאציו במקום הרביעי, שווה לנאפולי השלישית ורק נקודה פחות מהיריבה העירונית רומא. פיורנטינה נותרה שמינית.

אנטוניו קנדרבה, שחקן אינטר. GettyImages
ניצחון דחוק לאינטר. אנטוניו קנדרבה/GettyImages

ססואולו - אינטר 1:0

הנראזורי רשמו ניצחון ליגה שני ברציפות בפעם הראשונה מאז ספטמבר והתקדמו מעט בטבלה. שער בודד הכריע את המשחק והוא נפל שתי דקות בתוך המחצית השנייה. ז'ואאו מריו בעט מחוץ לרחבה, הכדור נבלם בהגנה, אבל הגיע לאנטוניו קנדרבה שלא התקשה לכבוש מקרוב. ניצחון ראשון של אינטר על ססואולו אחרי שלושה הפסדים רצופים. פליפה מלו הורחק בצהוב שני בתוספת הזמן.

אדוארדו גולדאניגה שחקן פאלרמו חוגג. GettyImages
איזה קאמבק של פאלרמו. אדוארדו גולדאניגה/GettyImages

גנואה - פאלרמו 4:3

איזו דרמה מטורפת במראסי. המארחת הובילה בבטחה 1:3 ובדקה ה-88 עוד הוליכה 2:3, אבל בסופו של דבר הפסידה למי שנעלה את הטבלה ערב המחזור. פאלרמו, שמעולם לא ניצחה את גנואה במראסי, לא מצאה דרך לעצור את ג'יו סימאונה. הבן של דייגו כבש בדקה הרביעית ובדקה ה-57, וגם בישל לניקולה נינקוביץ' בדקה ה-65. האורחים הסתפקו בשוויון זמני של רובין קואייסון בדקה ה-42 ושאבו עידוד מנגיחה של הבלם אדוארדו גולדאניגה בדקה ה-69. המגן אנדראה ריספולי השווה מקרוב בדקה ה-88 אחרי עוד מצב נייח, ובדקת הסיום היה זה המחליף המקדוני אלכסנדר טראיקובסקי שהדהים עם שער ניצחון, אחרי מהלך יפה של בן ארצו איליה נסטורובסקי. מתיאה פרין, שוער גנואה וסגל נבחרת איטליה, עוד הורחק בתוספת הזמן אחרי שדחף בצורה מכוערת את נסטורובסקי.

ג'יו סימאונה שחקן גנואה חוגג שער. GettyImages
צמד ובישול שלו לא הספיקו לגנואה. ג'יו סימאונה/GettyImages

משחקים נוספים

אודינזה - קרוטונה 0:2
לאודינזה: סיריל תרו (43 ו-61)

פסקארה - בולוניה 3:0
לבולוניה: אדם מסינה (7), בלרים דז'מאילי (41), לדיסלב קרייצ'י (57, פנדל)

קייבו - סמפדוריה 1:2
לקייבו: ריקרדו מג'וריני (9), סרג'יו פליסייר (41 בפנדל).
לסמפדוריה: פטריק שיק (90 בפנדל)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully