וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטודמאייר מתחיל להרגיש בנוח בירושלים: "לקח זמן להבין את השיטה"

18.12.2016 / 8:29

כוכב הפועל ירושלים התלהב מהאווירה מול הפועל תל אביב וסוף סוף מרוצה מהשימוש בו: "הרגשתי בהתחלה כמו רוקי, עכשיו אני יותר מעורב". אליהו: "לקח לנו זמן להתחבר, אבל נראה שזה קורה"

אמארה סטודמאייר שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
איש המשחק. אמארה/ברני ארדוב

שביעות רצון בהפועל ירושלים אחרי הניצחון אמש (שבת) 74:78 על הפועל תל אביב בשמינית גמר הגביע. לאחר הניצחון מספר מקורבים להפועל תל אביב הגיעו למתחם חדרי ההלבשה והטיחו טענות לא רק בשופטים, אלא גם באנשי ירושלים.

במקביל, המאמן סימונה פיאניג'אני ממשיך לבקש חיזוק לקראת המאבקים באירופה. "אנחנו צריכים שחקן שיכול לעזור בכל הסיטואציות. נחשוב על האפשרות להביא עוד שחקן, הכל תלוי במצב של השוק", אמר האיטלקי אמש.

אמארה סטודמאייר, שלא היה מרוצה בתקופה האחרונה מהשימוש המועט בו, בלט עם 17 נקודות ונראה שבע רצון בסיום. "שיחקנו משחק נהדר, זאת פעם ראשונה שאני משחק באווירה כזאת, הקהל היה נהדר, ניזונתי מהאנרגיה שלהם", אמר כוכב ירושלים בסיום. "נהדר להיות בשלב הבא. שיחקנו טוב במשחק הקודם, חיברנו שני משחקים טובים, אנחנו מתחילים להתקרב להיות קבוצה טובה. אני מודה שהרגשתי כמו רוקי ולקח לי זמן להבין את השיטה בתחרות הזאת".

אמארה מודה לקהל/ברני ארדוב

סטודמאייר הוסיף ש"אני מתחיל להבין את כל אחד מהיתרונות שלנו כקבוצה. ברגע שיש לנו יותר ביטחון, ושחקנים יותר מעורבים במשחק, אז אנחנו נראים הרבה יותר טוב".

ליאור אליהו הוסיף: "המפתח לניצחון היה מוכנות מנטלית, כי זה היה משחק חוץ מאוד קשה. היתה מלחמה, היה להם מומנטום והם הצליחו לחזור. לקבוצה לוקח זמן להתחבר ונראה שאנחנו עושים זאת".

על סטודמאייר אמר אליהו: "נראה שיודעים איך להשתמש בו וגם הוא מתחיל להתרגל, הוא הגיע למסגרת חדשה באירופה והיה צריך לעבוד קשה. נראה שהוא מתאקלם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully