וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: פיאניג'אני מרוצה מהלחימה, השופטים יצאו בליווי מאבטחים

17.12.2016 / 23:10

אחרי הניצחון המרשים בגביע על הפועל תל אביב, מאמן ירושלים שיבח את טימור ודייסון שהתאוששו מפציעות. מספר אוהדי הפועל תל אביב קיללו את השופטים עד הכניסה לרכביהם, אברהמי מגבה את תמיר בלאט

סימונה פיאניג'אני מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
יהיו שינויים בקרוב? פיאניג'אני/ברני ארדוב

הפועל ירושלים עלתה הערב (שבת) לרבע גמר גביע המדינה עם ניצחון 74:78 על הפועל תל אביב בדרייב אין, והמשיכה את השבוע החיובי שעובר עליה. אמארה סטודמאייר הצטיין עם 17 נקודות ומהלכי מאני-טיים, קרטיס ג'רלס סחב את הקבוצה בשלושת הרבעים שלפני כן וסיים עם 18, אבל את מירב תשומת הלב משכו בסיום אוהדי הפועל תל אביב.

מספר אוהדים של הקבוצה הביתית תקפו בסיום את שלישיית השופטים כפיר מועלם, עמית בלק וצחי הבדלי ורדפו אחריהם לכיוון רכבם הפרטי, כשרק מאבטחים חוצצים ביניהם ומונעים עימות פיזי. מועלם קיבל טיפול "מיוחד", כשלטענת האוהדים השיפוט שלו לאורך כל העונה מוטה לרעתם.

הפועל ירושלים ניצחה 74:78 בדרייב אין ועלתה לרבע הגמר בגביע

אוהדי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
כמעט עימות פיזי. אוהדי הפועל תל אביב, למצולמים אין קשר לכתבה/ברני ארדוב

והיה גם משחק. המאמן המנצח סימונה פיאניג'אני אמר בסיום: "האווירה הייתה נהדרת, היה הרבה קהל. אין הרבה דברים לומר, שלטנו במשחק חוץ מ-2-3 דקות בסיום, שיחקנו עקבי בהגנה ושיחקנו ביחד, במחצית הראשונה שיחקנו כדורסל טוב מאוד. אני גאה בשחקנים שלי, כי ראו באיזה מצב היינו. ג'רום לא יכול היה לשחק, אבל לא היתה ברירה. גם בר החלים ממחלה, אני כל כך גאה בשחקנים".

פיאניג'אני הוסיף: "אין לנו בעיות מנטליות. אם אתם מכירים מישהו עם בעיות מנטליות הוא לא בקבוצה שלי. אנחנו משחקים כל יומיים-שלושה, וזה נורמלי שהשחקנים עייפים. אחרי המשחק נגד אולם התאמנו וראינו וידאו כדי לדחוף את השחקנים, בגלל שאין לי גארדים לאימון".

פיאניג'אני הוסיף בנוגע לאפשרות לשינויים בסגל כי "אנחנו מסתכלים על שוק השחקנים אבל צריכים לחשוב על הכל, אין לי שמות כרגע, וזה לא שאני לא רוצה לומר. אנחנו צריכים שחקן שיכול לעזור בכל הסיטואציות. נחשוב על האפשרות להביא עוד שחקן, הכל תלוי במצב של השוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully