וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביוסטון ממשיכים לשכתב את ההיסטוריה, נרלנס נואל עצבני

הרוקטס רשמו מעל 40 זריקות מחוץ לקשת בפעם ה-12 העונה ולא מתכוונים לעצור, הסנטר של פילדלפיה זעם על כמות הדקות שקיבל במשחק מול הלייקרס. אנדרסן סיים את העונה, נוביצקי יחזור בדצמבר?

ג'יימס הארדן שחקן יוסטון. AP
טריפל דאבל מספר 15. הארדן/AP

האם העזיבה של דווייט האוורד עשתה רק טוב לג'יימס הארדן וחבריו מיוסטון? הרוקטס פתחו את העונה בצורה נהדרת, ומלבד המאזן המרשים שעומד על 7:20, הקבוצה רשמה תשעה ניצחונות רצופים לאחר שגברה הלילה (בין שישי לשבת) על ניו אורלינס, 100:122. נוסף על כך, הנתון היוצא דופן של הלילה היה שבירת שיא השלשות למשחק של החבורה של מייק ד'אנטוני, שקברה 24 כאלה מתוך 61 נסיונות.

"אנחנו רק מנסים לקחת את הזריקות הנכונות", אמר ד'אנטוני בסיום, "קבוצה חייבת לבחור איך לשחק, אני לא חושב שאנחנו כופים משהו בסגנון שלנו". ג'יימס הארדן, שסיים עם הטריפל דאבל ה-15 שלו במדי הקבוצה והפך לשחקן עם הכי הרבה כאלה בהיסטוריה של המועדון הוסיף: "אנחנו פשוט משחקים איך שאנחנו משחקים. כשיש זריקות פנויות מבחוץ אז נזרוק אותן, והערב הן נכנסו". לגבי שבירת השיא והעובדה שעקף את האקים אלוג'ואן האגדי אמר: "הוא השחקן הטוב בהיסטוריה של המועדון וזה הישג מדהים עבורי. הקרדיט הוא לחבריי לקבוצה, אני רק מנסה להשפיע על המשחק".

כמה מספרים לגבי שבירת השיא של יוסטון בניצחון על ניו אורלינס:

- מלבד שבירת כמות השלשות (24), הרוקטס זרקו הכי הרבה פעמים בהיסטוריה מחוץ לקשת במחצית הראשונה (31), ובמשחק כולו (61).

- השיא הקודם בכמות השלשות היה שייך גם ליוסטון (2013) ולאורלנדו (2009).

- יוסטון זרקה מעל 40 זריקות לשלוש בארבעה מתוך חמשת המשחקים האחרונים שלה. היא עשתה זאת העונה כבר 12 פעמים.

עוד בנושא:

הארדן עקף את אולאג'ואן עם טריפל דאבל 15, שיא שלשות היסטורי לרוקטס
בזכות ההסכם הקיבוצי החדש: סטפן קרי יקבל את החוזה הגבוה בהיסטוריה?

נרלנס נואל, פילדפיה סיקסרס. AP
"אני טוב מדי כדי לשחק רק שמונה דקות". נואל/AP

במקביל, למרות חזרתו של ג'ואל אמביד, שנבחר שלישי בדראפט 2014 והחמיץ את העונה החולפת בגלל פציעה, פילדלפיה מתקשה להתרומם והיא נמצאת במאזן לא נעים של 20:6. מי שהביע תסכול לאחר ההפסד של קבוצתו בלילה האחרון ללוס אנג'לס לייקרס, הוא נרלנס נואל. הסנטר החמיץ את פתיחת העונה בגלל ניתוח שעבר בברכו, ונקע את הקרסול בתחילת השבוע במשחק מול דטריוט. למשחק הלילה הוא הגיע כשיר, אך קיבל שמונה דקות בלבד במהלכן קלע שתי נקודות. לאחר המשחק נואל הביע את תסכולו ואמר: "אני טוב מדי כדי לשחק רק שמונה דקות. זה די משוגע לדעתי ואני צריך להבין את הדברים האלה".

מי שלא שיחקה הלילה היא קליבלנד, אך המועדון פירסם הודעה לא כל כך מעודדת מבחינת סגל השחקנים. הקאבלירס הודיעו שכריס אנדרסן, שקרע את אחת הרצועות בברכו באימון, יאלץ לעבור ניתוח שישבית אותו עד סיום העונה. הפורוורד ששיתף פעולה עם לברון ג'יימס במדי מיאמי ושיחק לא מעט דקות במדי ההיט באותה תקופה, הגיע העונה לאוהיו ומשמש כשחקן משלים. כעת לאחר פציעתו, לקבוצה נותרו שלושה שחקני פנים: קווין לאב, טריסטן תומפסון וצ'נינג פריי. ב-12 משחקים העונה, אנדרסן רשם 2.3 נקודות ו-2.6 ריבאונדים למשחק.

בנושא אחר, דאלאס ספגה עוד הפסד הלילה, 103:100 ליוטה, במשחק נוסף ללא דירק נוביצקי. הגרמני לא שיחק מאז ה-25 בנובמבר בגלל פציעה, אך נראה שהוא צפוי לחזור לעניינים בקרוב. נוביצקי אמר: "אני חושב שבפעם האחרונה חזרתי מעט מוקדם מדי, עדיף לקחת את זה לאט יותר כדי שלא אפצע שוב. כעת זה משתפר, הגברתי את קצב העבודה וכבר לא כואב לי. אני מקווה שאחזור בקרוב ואוכל להעניק מתנה לחג המולד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully