וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזכות ההסכם הקיבוצי החדש: סטפן קרי יקבל את החוזה הגבוה בהיסטוריה?

סעיף המאפשר לקבוצה להעניק 35 אחוז מתקרת השכר שלה לשחקן אחד עשוי לסדר לכוכב גולדן סטייט 207 מיליון דולר לחמש שנים. וגם: כיצד יצליחו הווריירס להשאיר גם אותו וגם את דוראנט?

שחקן גולדן סטייט סטפן קרי. AP
יהיה מעניין. סטף/AP

בשנים האחרונות נחשב חוזהו של סטפן קרי לאחד המשתלמים ביותר בליגה. ה-MVP נמצא כעת בשנתו האחרונה של חוזה של 44 מיליון דולר ל-4 שנים, אולם בקיץ הקרוב הוא אמור לקבל תגמול שמן במיוחד.

בארצות הברית מדווחים שבצל ההסכם הקיבוצי החדש של הליגה, כוכב הווריירס יוכל לחתום לחמש שנים תמורת 207 - החוזה הגדול ביותר בתולדות ה-NBA.

בהסכם הקיבוצי החדש יוכלו סופרסטארים שנמצאים עם הקבוצה שלהם מספר שנים לקבל 35 אחוז מסך תקרת השכר של המועדון, כך על פי ESPN. המשמעות עבור קרי, שמרוויח העונה 12 מיליון דולר? אם אכן יחתום על חוזה המקסימום, הוא ירוויח בשנתו הראשונה 35.7 מיליון דולר, 38.4 מיליון דולר בשנייה, 41.3 מיליון דולר בשלישית, 44.4 מיליון דולר ברביעית ו-47.7 מיליון דולר בחמישית והאחרונה.

הדברים שלעיל לא ממש נכונים לגבי קווין דוראנט, שגם כן יהיה שחקן חופשי אך לא יוכל לקבל חוזה כל כך גבוה, משום שהצטרף לגולדן סטייט רק בקיץ החולף. על פי הערכות, הדרך היחידה של סגנית האלופה להשאיר את שניהם תהיה לפנות כסף תחת תקרת השכר, כשמי שעלולים לשלם את המחיר במצב כזה הם אנדרה איגודאלה ושון ליבינגסטון, שגם כן יהיו שחקנים חופשיים בקיץ.

עוד בנושא:

גולדן סטייט סיפקה עוד ערב גדול בתחום האסיסטים

קווין דוראנט, גולדן סטייט ווריירס. AP
במקרה שלו זה קצת יותר מסובך. דוראנט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully