וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישי בלאומית: נתניה מארחת את ראשון לציון, הפועל רמת גן תשוב לפסגה?

הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' תנסה להשיג ניצחון שני ברצף, האורדונים יתארחו אצל מכבי הרצליה וינסו לשוב למקום הראשון. על חשבון עכו. הפועל פתח תקוה תקווה להמשיך במומנטום מול רמת השרון

שחקן מכבי נתניה דידייה קוגבניה. יותם רונן
לוקח אחריות. קוגבניה/יותם רונן

המחזור ה-15 של הליגה הלאומית, שיפתח את משחקי הסיבוב השני, יחל מחר (שישי, 15:00) עם שבעה משחקים. במוקד, מכבי נתניה תארח את הפועל ראשון לציון והפועל רמת גן תתארח בהרצליה ותנסה לעלות למקום הראשון.

מכבי נתניה - הפועל ראשון לציון

דיא סבע ודידייה קוגבניה, שלוקחים אחריות מאז פציעתו של ערן לוי, הובילו את הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' לניצחון במחזור הקודם אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות ואם נתניה תגבור גם על הקבוצה מעיר היין היא תעשה עוד צעד לעבר המקום הראשון. האורחים פתחו את העונה נהדר, אך צברו רק שתי נקודות בארבעת המחזורים האחרונים בהם כבשו שער אחד בלבד.

מכבי הרצליה - הפועל רמת גן

האורדונים ליקטו נקודה בלבד בשלושה מחזורים ואיבדו גובה, לפני שחזרו לנצח על חשבון נשר במחזור הקודם, ואם ינצחו יעלו למקום הראשון לפחות עד משחקה של הפועל עכו. המארחת סחטה נקודה משעריים בזכות שער שוויון מאוחר של ז'ורדן פושה, שכבש כבר 14 שערים העונה, ותקווה להשיג ניצחון ראשון אחרי שלושה משחקים רצופים.

הפועל ניר רמת השרון - הפועל פתח תקוה

הבכורה של ירון הוכנבוים על הקווים של האורחת הייתה מוצלחת, והסתיימה בניצחון ראשון אחרי שלושה מחזורים ובעלייה של המלאבסים מעל הקו האדום. הם ינסו להמשיך את המומנטום מול הקבוצה של דודו אברהם, שלא ניצחה ולא כבשה ולא שער אחד בארבעת המשחקים האחרונים, ורחוקה ממנה בסך הכל נקודה.

עירוני נשר - הפועל נצרת עילית

נשר ספגה במחזור הקודם הפסד ראשון אחרי שלושה משחקים מול הפועל רמת גן, ותיאלץ להסתדר ללא דור כוכב שהורחק. היא תפגוש את הקבוצה של עידן בראון, שאמנם נמצאת מתחת לקו האדום אך נמצאת במומנטום חיובי, לאחר שהשיגה שבע נקודות מתוך 12 האפשריות האחרונות, בדיוק אותו מספר נקודות שצברה בעשרת המחזורים הראשונים.

ירון הוכנבוים מאמן הפועל עכו. קובי אליהו
דרך חדשה? הוכנבוים/קובי אליהו

מכבי אחי נצרת - הפועל קטמון

אחרי שפרדי דוד לקח אחריות על מצבם של הירושלמים והתפטר, עוזרו ניר רייכמן יעמוד על הקווים וינסה להשיג ניצחון רביעי העונה שיוציא את קטמון לדרך חדשה. המארחת לא הפסידה כבר שבעה משחקים ברצף, אך בחמישה מהם סיימה בתיקו, כולל ארבעת האחרונים.

הפועל ירושלים - הפועל עפולה

אחרי שהשיג ניצחון בכורה, אוהד בוזגלו ירד לקרקע עם הפסד לנצרת עילית והוא רחוק רק נקודה מהקו האדום. עפולה, שאמנם כבשה הכי הרבה שערים מבין הקבוצות שמתחת למקום החמישי, אך גם מחזיקה גם בהגנה הגרועה בליגה, לא הפסידה כבר ארבעה משחקים ברציפות.

בני לוד - מכבי שעריים

אחרי שני ניצחונות רצופים, המארחת ספגה הפסד 4:0 מהדהד מול המוליכה הפועל עכו, ותנסה לחזור לנצח מול הקבוצה של אופיר חיים. המאמן הרביעי העונה של שעריים כבר היה בדרך לניצחון במשחק הבכורה שלו אך ראה את השחקנים שלו סופגים בתוספת הזמן ויוצאים עם נקודה בלבד מול מכבי הרצליה. למרות זאת, העולה החדשה לא הפסידה כבר שלושה משחקים ברצף.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully