וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה מודאגת: מסי שוב הקיא במהלך משחק, יישלח לרופא מומחה

הפרעוש התקשה לתפקד והוחלף במחצית משחק הראווה מול אל אהלי, בברצלונה חוששים: הבעיה ממנה סבל לפני שנתיים חזרה בעוצמה יתרה. אלקאסר שבר בצורת: "התקופה הקשה הסתיימה"

one

בעיית המעיים של ליאונל מסי ידועה ומוכרת, אולם נראה שהיא מדאיגה את ברצלונה בכל פעם מחדש. אמש (שלישי) במהלך משחק הראווה מול אל אהלי (3:5), כבר בדקה ה-25 נראה 'הפרעוש' יוצא מחוץ לקווים, מקיא, לוגם מים וחוזר למגרש תוך זמן קצר. מסי הספיק לכבוש עד שיצא במחצית, אבל הקטאלונים מתכוונים לשלוח שוב את הכוכב הארגנטינאי לרופא מומחה שיסייע לו לפתור את הבעיה שצצה מחדש לאחרונה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההוכחה המצולמת: מסי שוב מקיא/מערכת וואלה!, צילום מסך

ההקאות של מסי במהלך משחקים הפכו כמעט לדבר שבשגרה לפני שנתיים, אולם מאז הם נעלמו לתקופה מסוימת, עד שחזרו בחודשים האחרונים. במהלך משחק הליגה מול לה קורוניה בחודש אוקטובר הוא נצפה מקיא על הספסל, ועל פי דיווח ב'אס', הריטואל הזה חזר על עצמו כמה פעמים, כולל במחציות.

אם יש בשורה חיובית מהמשחק אמש, היא סיום הבצורת של פאקו אלקאסר. החלוץ שנרכש מוולנסיה בקיץ ב-30 מיליון יורו לא כבש מפתיחת העונה ואמש, אחרי 501 דקות, הוא סוף סוף מצא את הרשת. למרות שהיה מדובר במשחק ראווה, החלוץ הספרדי שמח מאוד. "אחרי תקופה כל כך שלילית שלא כבשתי בה, היה חשוב שאבקיע. מכאן אני מסתכל קדימה, לא רוצה לחשוב על מה שהיה", אמר אלקאסר. "אני מקווה שעכשיו ארגיש חופשי ומשוחרר יותר, שאחזיר לעצמי את הביטחון. כבר הרבה זמן שאני רוצה לכבוש ולא ממש מצליח, אבל לא חשבתי להיכנע לרגע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ארדה טוראן, ברצלונה, חוגג עם פאקו אלקאסר. רויטרס
אלקאסר חוגג/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully