וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: ברצלונה ניצחה 3:5 את אל אהלי הקאטרית

הקטלאנים נסעו לנסיכות למשחק ראווה, לואיס סוארס, ליאונל מסי וניימאר קבעו 0:3 כבר בדקה ה-16 והוחלפו אחרי חצי שעה של משחק. פאקו אלקאסר כבש שער בכורה בקבוצה וגם ראפינייה מצא את הרשת

אנדרס אינייסטה שחקן ברצלונה. רויטרס
אינייסטה עם הגביע/רויטרס

אחרי שחזרה לעצמה בליגה עם ניצחון 0:3 על אוסאסונה ביום שבת, עשתה היום (שלישי) ברצלונה את הדרך לקטאר, כדי לפגוש את אל האלי למשחק ידידות, שהסתיים בניצחון 3:5, כאשר הטריו הגדול מוצא את הרשת, פעם אחת כל אחד.

בארסה עלתה ליתרון כבר בדקה השמינית כשלואיס סוארס נגח לרשת לאחר הגבהה של ליאונל מסי. כעבור שתי דקות בלבד מסי עצמו כבש כאשר בעט בחוזקה לפינה. בדקה ה-16 ראפינייה קיבל כדור מההגנה של אל אהלי ומסר לניימאר, שהמשיך פנימה וקבע 0:3, תוצאה שנשמרה עד ההפסקה.

במחצית השנייה עומאר עבדולרחמן צימק בפנדל בדקה ה-51, אבל בארסה חזרה ללחוץ על הדוושה וכבשה שוב בדקה ה-55. פאקו אלקאסר חגג שער בכורה במדי הבלאוגראנה עם נגיחה מקרוב אחרי הרמה של איבן ראקיטיץ'. בדקה ה-58 הגיע השער היפה של המשחק, כאשר ארדה טוראן הוביל התקפה ומסר לאלקאסר, שהמשיך לראפינייה. הברזילאי עבר שני שחקנים ברחבה, השאיר מאחור גם את השוער וגילגל לרשת. מוחמד אסרי צימק את התוצאה עם צמד (59 ,65).

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
מסי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully