וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקו מדריד הודיעה: יאן אובלק ייעדר כארבעה חודשים

עוד צרה לסימאונה: הסלובני, שנפגע בכתף השמאלית במהלך ההפסד לוויאריאל, ינותח וצפוי לשוב רק באפריל. דיווח: גז'ארדו ופוצ'טינו מועמדים לרשת את סימאונה על הקווים בעונה הבאה

one

אתלטיקו מדריד הודיעה היום (שלישי) כי יאן אובלק ייעדר כארבעה חודשים. השוער נפגע אמש בצורה קשה מול ויאריאל והוחלף במיגל אנחל מויה בדקה ה-40. בסגנית אלופת אירופה חששו בעקבות מצבו של השוער, שנחשב לסלע היציבה ביותר בהגנה של דייגו סימאונה.

עוד בנושא:

ספרד: ויאריאל הביסה 0:3 את אתלטיקו מדריד, יאן אובלק נפצע בכתף
כריסטיאנו רונאלדו: "הפעם היה לי ברור שאנצח את ליאונל מסי בקלות"
מחווה מרגשת בברזיל: דנילו, מהרוגי שאפקואנסה, הוכתר כשחקן השנה
העברות בעולם, 13.12: אספיליקואטה האריך את חוזהו, דראקסלר מתקרב לארסנל

יאן אובלק שוער אתלטיקו מדריד. GettyImages
צרה לסימאונה. אובלק/GettyImages

אובלק נפגע בצורה קשה בכתף השמאלית והוא צפוי להיעדר כשישה עשר שבועות. המשמעות היא כי הסלובני, שינותח, צפוי להחמיץ את צמד המפגשים מול באייר לברקוזן בשמינית גמר ליגת האלופות. אובלק רשם 15 הופעות ליגה העונה במדי אתלטיקו ופתח בכל ששת המחזורים בשלב הבתים של ליגת האלופות, אותו סיימה הקבוצה מעל באיירן מינכן. עדיין לא ברור האם אתלטיקו תנסה לצרף שוער נוסף במהלך ינואר הקרוב.

הקולצ'ונרוס סובלים מעונה קשה והם ספגו מול הצוללת הצהובה את ההפסד הרביעי שלהם העונה. אתלטיקו מדורגת במקום השישי עם 25 נקודות, מרחק 12 נקודות מריאל מדריד שבפסגת הליגה הספרדית.

בנושא אחר, בארגנטינה טוענים כי מרסלו גז'ארדו הוא המועמד המוביל של הנהלת אתלטיקו לרשת את סימאונה. צ'ולו, שקיצר את חוזהו בשנה וסובל מעונה קשה, עשוי לעזוב את הקבוצה בסיום העונה לטובת אינטר. במקביל, מאמן ריבר פלייט בן ה-40 נחשב למועמד הבכיר לרשת אותו. שם נוסף, גם הוא ארגנטינאי הוא של מאוריסיו פוצ'טינו. מאמן טוטנהאם מכיר היטב את הכדורגל הספרדי אחרי ששיחק ואימן את אספניול, הוא הוזכר כאחד המועמדים לרשת את חרארדו מרטינו כמאמן האלביסלסטה אך לבסוף נשאר אצל התרנגולים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully