וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו: "הפעם היה לי ברור שאנצח את ליאונל מסי בקלות"

כוכב ריאל מדריד חגג את הזכייה בכדור הזהב: "אם הייתי משחק עם מסי באותה קבוצה, הייתי זוכה בהרבה יותר כדורי זהב ממנו. לדעתי, כל השחקנים הטובים בעולם צריכים לשחק בקבוצה אחת"

one

בפעם הרביעית בקריירה והשלישית בארבע השנים האחרונות, פרס כדור הזהב הוענק אתמול (שני) לכריסטיאנו רונאלדו. בצל ההאשמות על העלמת מסים בהיקפים עצומים, כוכב ריאל מדריד קיבל את הפרס המסורתי אחרי שקיבל כמעט פי שניים מהקולות של ליאונל מסי, שקיבל את מספר ההצבעות השני הכי גבוה.

"אשקר אם אומר שכל הסיפור הזה לא הורס את הכיף סביב הפרס, אני לא צבוע", אמר רונאלדו לאחר הטקס. "בשבועות האחרונים אני קצת מרגיש כמו חף מפשע שכלוא שנים ארוכות. יש הרבה אנשים שנכלאים על אף היותם חפים מפשע, ואני כבר מרגיש כזה, כאילו נשלחו אותי לגרדום. כותבים עליי יותר מדי דברים, אנשים לא מפסיקים לדבר, דברים רעים או טובים. פעם אומרים דברים על בת הזוג שלי, פעם על המשפחה שלי. אני מנסה לעשות את הדברים כמו שצריך, על המגרש ובחיים האמיתיים. אני מבין למה אנשים נכנסים לי לתחתונים ומדברים על החיים הפרטיים שלי, אין לי יותר מדי מה לעשות בנוגע לזה. האמת תמיד יוצאת לאור במוקדם או במאוחר".

עוד בנושא:
בפעם הרביעית: כריסטיאנו רונאלדו זכה בפרס "כדור הזהב"
לבנדובסקי כועס על בחירת כדורגלן השנה של פראנס פוטבול
"לואיס אנריקה לא אוהב את הנסיעה של ברצלונה לקטאר"

כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד. GettyImages
שמחה חלקית. רונאלדו/GettyImages

רונאלדו הוסיף ש"אני תמיד מתרגש מחדש כשאני זוכה בפרסים כאלה, זה מרגיש כאילו זאת הפעם הראשונה. מעולם לא חשבתי שאזכה ארבע פעמים בכדור הזהב. בלי ריאל מדריד או נבחרת פורטוגל לא הייתי מגיע לזה, אני תמיד שם את הקבוצה בעדיפות ראשונה".

בראיון ל'פראנס פוטבול' סיפר CR7: "אם הייתי משחק עם ליאונל מסי באותה קבוצה, הייתי זוכה בהרבה יותר כדורי זהב מאשר ליאו. אני חושב שזה יכול להיות מעניין לשחק איתו, לטעמי כל השחקנים הטובים בעולם צריכים לשחק באותה הקבוצה, אבל לאו לא רצה (אמר בחיוך). כל מה שאני רוצה זה לשחק כמה שיותר, לנצח כמה שיותר ושאר הדברים לא תלויים בי. מעולם לא הייתה לי שאיפה לזכות בתואר, חשבתי שאני יכול לזכות בו פעם אחת ולא ארבע פעמים. הקיץ היה לי ברור שאני אזכה, לעומת פעמים אחרות, הרגשתי שאני הולך לנצח את מסי ובקלות. ידעתי שיש הבדל גדול בין מה שעשיתי לבין מסי, אנטואן גריזמן ואפילו גארת' בייל. הדברים לא היו תלויים בי, אך הם הוכרעו בהצבעות ושם הייתי בטוח שאזכה לקולות רבים".

רונאלדו הוסיף: "תמיד רציתי להיות שחקן טוב יותר, לעשות הכל עבור הקבוצה שלי ולנצח. הזכייה בכדור הזהב לא גורמת לי להפסיק או לחשוב על פרישה, אני רוצה להמשיך להתאמן יום אחרי יום, בין אם זה בשמש או בגשם, כדי להמשיך לנצח".

הפורטוגלי זכה ב-745 קולות, כמעט פני שניים ממסי, שקיבל 316. סגרו את החמישייה הראשונה גריזמן (198), לואיס סוארס (91) וניימאר (68). בבוקר שאחרי הזכייה בפרס הצדיעו לרונאלדו ברחבי העולם. גם ב'אולה' הארגנטינאי, שנותן עדיפות ברורה מאליה לליאונל מסי, החמיאו. "עוד כדור הזהב לרונאלדו, שהולך וסוגר על מסי, הוא מתקרב אליו בצעדי ענק. לאור השנה האחרונה, הוא בהחלט ראוי לזה", ציינו.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully