וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה יצאה למשחק ידידות בקטאר, "לואיס אנריקה לא אוהב את זה"

ימים ספורים לפני הדרבי מול אספניול, ברצלונה יוצאת למשחק ידידות כחלק מההתחייבויות שלה בחוזה החסות עם הקטארים: "המסע ארוך, אבל ההנהלה הבהירה שאין ברירה". וגם: נשיא באיירן מינכן טוען ששיא ההעברות יישבר ומסביר למה

one

ברצלונה המריאה היום (שני) לקטאר, שם תערוך מחר משחק ידידות נגד אל האלי מערב הסעודית. העונה בספרד נמשכת כרגיל, וביום ראשון האלופה תארח את אספניול לדרבי של קטאלוניה, אך בכל זאת בארסה נוסעת למזרח התיכון, לטיסה של שש שעות (הלוך וחזור), וזאת כחלק מהסכם החסות שלה עם קטאר.

ברצלונה תנחת ב-22:30 בקטאר, ותזכה לקבלת פנים מלכותית, וביום שלישי ב-17:00 תערוך את המשחק. ב"מונדו דפורטיבו" טוענים ש"הצוות המקצועי לא אוהב את המסע הארוך באמצע העונה, אבל ההנהלה הבהירה להם שאין ברירה", וזאת מאחר שאם הקבוצה שוב תדחה את המשחק, זו תהיה הפרת חוזה שתגרור קנס גבוה. קטאר היא המאמצת של הקבוצה הסעודית.

לואיס אנריקה מאמן ברצלונה. רויטרס
מאני מאני מאני. לואיס אנריקה/רויטרס

אולי הנס: בקרוב יישבר שיא ההעברות

נשיא באיירן מינכן סבור שזה רק עניין של זמן עד שבכדורגל העולמי יישבר שיא חדש בחלון ההעברות, ושקבוצות ישלמו 200 מיליון יורו עבור שחקן. מנצ'סטר יונייטד מחזיקה בשיא, אחרי שהקיץ שילמה 105 מיליון יורו על פול פוגבה ליובנטוס (ולסוכנו ראיו מינולה), השיא הקודם היה על גארת' בייל (כ-100 מיליון יורו), ואף אחד לא באמת יודע כמה ברצלונה שילמה על ניימאר בהעברה סבוכה ומורכבת, אבל כך או כך, נשיא באיירן טוען שבקרוב מאוד הסכומים יעלו בזכות הסכומים הגדולים שמסתובבים בכדורגל העולמי.

"לפני כמה שנים אמרתי שהגענו לגבול הכלכלי", אמר הנס, "אבל טעיתי. אם גם באיירן וגם דורטמונד יצרפו עכשיו שחקן סיני לקבוצה, בערך 300 מיליון סינים יצפו במשחקים ברשת וישלמו על זה יורו אחד, כך שנהיה במצב אחר לגמרי, המשמעות היא 300 מיליון יורו ביום אחד. אני משוכנע שבקרוב נראה שחקן עובר לקבוצה אחרת תמורת 150 או 200 מיליון יורו".

* ואם בחלון ההעברות עסקינן: המנהל המקצועי של פריס סן ז'רמן פטריק קלויברט מבטיח שהאלופה הצרפתית תצרף שחקנים חדשים בחודש ינואר. אתמול פ.ס.ז' חזרה מפיגור 2:0 ל-2:2 בקרב הצמרת מול ניס אך נותרה רחוקה מהמקום הראשון. "אנחנו עובדים על משהו", אמר קלויברט, "בלם הוא לא בראש סדר העדיפויות, יש לנו צרכים בוערים אחרים. שחקנים יגיעו".

עוד באותו נושא

השנה המדהימה של ליאונל מסי נמשכת, אלבה: "מקווה שיחדש את חוזהו"

לכתבה המלאה
אולי הנס נשיא באיירן מינכן. רויטרס
מאני מאני מאני. הנס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully