וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמואל פרנקל: "אעשה הכל לאחות את הקרעים, מקווה שנמצא דרכים לסיום המשבר"

13.12.2016 / 14:15

יו"ר מנהלת הליגה הגיב לדרישה לפיזור המנהלת: "יש מספר פתרונות שניתן לדון עליהם. נלבן את הבעיות ונגיע להסכמות שיאפשרו את המשך הצלחת הליגה. מציע לאיגוד הכדורסל להתנהל באחריות"

one

אחרי יומיים של שתיקה מאז הוצאת מכתב הקבוצות המעוניינות בפיזור מנהלת הליגה, הגיב הבוקר (שלישי) יו"ר מנהלת הליגה שמואל פרנקל לראשונה לנעשה במנהלת בהודעה לעיתונות מטעמו: "אעשה הכל לאחות את הקרעים ולמנוע פגיעה בליגת ווינר סל. בסופו של התהליך, הליגה והמנהלת ייצאו מחוזקים . אני בטוח שכל הקבוצות רוצות ליגה אחת חזקה ועלינו מוטל האתגר הזה. זהו משבר שחייבים להתייחס אליו ולעשות הכל על מנת להגיע למצב שדירקטוריון המנהלת יתנהל תוך כדי הבנה והתחשבות של כל צד בצד השני".

עוד בנושא:

מכבי תל אביב: רמי הדר צפוי לאמן מול הכוכב האדום: "אם צריך, נעיף גם שחקנים"

- יו"ר המנהלת שמואל פרנקל. יוסי ציפקיס
מקווה לאחות את הקרעים. פרנקל/יוסי ציפקיס

זכור, הקבוצות מעוניינות בפיזור המנהלת לאחר שלטענתן במבנה הקיים לא ניתן לקבל החלטות כשהאינטרסים של הקבוצות הם אלה שקובעים בסופו של דבר. הקבוצות העבירו דרישה לאיגוד הכדורסל להקמת מנהלת חדשה, בה יישבו נבחרי ציבור בלתי תלויים, ובאיגוד ידונו בנושא בישיבת ההנהלה שתיערך ב-2 לינואר. במקביל זימן פרנקל את חברי הדירקטוריון לישיבת חירום ביום חמישי הקרוב.

"יש מספר פתרונות שניתן לדון עליהם ואני עומד להציע שנשב יחד עם מספר קבוצות, נלבן את הבעיות ונגיע להסכמות שיאפשרו את המשך הצלחת הליגה. אני מציע לאיגוד הכדורסל להתנהל באחריות ולתת למנהלת את הזמן להגיע לפתרון המשבר. משיחותיי עם ראשי הקבוצות, ברור לי שאין כוונה לאף אחד לפגוע במנהלת ובליגה, אך קיים רצון להגיע למצב של איזונים חדשים בדירקטוריון, שימנעו החלטות חד צדדיות שלעתים פוגעות בליגה ובמספר קבוצות בליגה. עדכנתי את משרד הספורט, הטוטו וערוץ הספורט מבעוד מועד על ההתפתחויות בליגת ווינר סל, וגם העברתי אליהם את דו"ח 'דלויט' שמצביע על ההישגים הרבים של המנהלת, גם בהשוואה לליגות באירופה. אני בטוח שמשרד הספורט והטוטו יעשו הכל על מנת לראות את המשבר מאחורינו. ביום חמישי ניפגש עם נציגי כל הקבוצות ואני מקווה שנמצא דרכים שיביאו לסיום המשבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully