וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוחצירה מחוץ לסגל של בית"ר ירושלים, צפוי לבקש לעזוב בינואר

12.12.2016 / 8:54

החלוץ לא נכלל ב-18 של הקבוצה למשחק נגד הפועל באר שבע (21:00, ספורט 5). בן שמעון: "כל שחקן שם מסוכן וגורם ליריבה לשלם אם היא טועה". שביעות רצון מתוצאות הפגישה בהתאחדות

הייטור עירוני קרית שמונה עושה עבירה על שמעון אבוחצירה שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
בדרך החוצה? אבוחצירה/ברני ארדוב

שמעון אבוחצירה לא נכלל בסגל של בית"ר ירושלים למשחק הערב (שני, 21:00, ספורט 5) נגד הפועל באר שבע. מדובר בהחלטה על רקע לא מקצועי ונראה שהחלוץ שמאוכזב מאוד ממעמדו, יבקש לעזוב את הקבוצה בינואר.

כ-10,000 צופים אמורים להגיע הערב לאצטדיון המושבה, 1,000 מהם מבאר שבע. אריק סאבו תורגל בימים האחרונים כמגן ימני והוא אמור לפתוח בעמדה הזו. רן בן שמעון הזהיר את שחקניו מהלחץ והחטיפות של באר שבע וכמו כן משחקני החלק הקדמי ביניהם מאור בוזגלו ואנתוני וואקמה:."אתם מכירים אותם היטב, הם חזקים בכל עמדה, כל שחקן שם מסוכן וגורם ליריבה לשלם אם היא עושה טעות. הם מחכים לזה". אמר בן שמעון לשחקניו.

עוד בנושא:

נציגי בית"ר וההתאחדות סיכמו: משחקים ייעצרו אם יושמעו קריאות גזעניות
חזית חדשה? ארגון "לה פמיליה" בהודעה חריפה נגד טביב

אלי טביב בעלים בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
איים לעזוב. טביב/יוסי ציפקיס

בבית"ר ירושלים היו שבעי רצון מתוצאות הפגישה אתמול בהתאחדות לכדורגל וההחלטה להחיל באופן מידי את עצירת המשחקים ואף ירידה מהמגרש במקרה של קריאות גזעניות. ההנחיות הועברו על ידי איגוד השופטים לנציגיו ולמעשה חלו כבר על המשחקים שהתקיימו אתמול בערב.

הישיבה אתמול התחילה רע כאשר כבר בתחילתה נציגי ההתאחדות ניסו להסביר שייקח כמה שבועות לשנות את התקנון וכי על בית"ר להמתין בסבלנות. אלי טביב איים לעזוב ואמר ש"לא באתי בשביל לשמוע את זה", אבל מי שהציל את המצב היה תמיר גילת, שהציע שכל הנהלים שעליהם כבר סוכם, ייושמו מיידית ללא קשר לשינוי בתקנון שיתבצע בשבועות הקרובים.

יש לציין שזהו רק השלב הראשון. אם משחק ייעצר או שגרוע מכך, קבוצות יירדו מהמגרש בעקבות קריאות גזעניות, הן יספגו עונש מינימלי במידה אם יוכיחו שהן נלחמות למיגור התופעה. בשבועות האחרונים גם משטרת ישראל נכנסה לעובי הקורה והחלה לשלוח סמויים ליציעים.

לכולם היה ברור אתמול שללא קשר להחלטות של ההתאחדות - בלי התערבות המשטרה ושינוי גישה מצידה לא ניתן יהיה למגר את התופעה.

ארגון האוהדים לה פמיליה הזמין למשחק הערב את הרב עמי פייקובסקי, שהיה צמוד למועדון תקופה ארוכה. האוהדים מאמינים כי הרב מביא עימו מזל וברכה לקבוצה וביקשו ממנו להתלוות אליהם הערב ליציע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully