וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציגי בית"ר וההתאחדות סיכמו: משחקים ייעצרו אם יושמעו קריאות גזעניות

בקשת בית"ר ירושלים נענתה: אם יושמעו קריאות גזעניות, המשחק ייעצר למספר דקות ובמקרה שהן יימשכו, השופט יהיה רשאי להוריד את השחקנים לחדר ההלבשה. טביב מברך: "יוצאים לדרך חדשה"

מנכ"ל מנהלת הליגה בכדורגל אורן חסון. יוסי ציפקיס
שיתוף פעולה. חסון/יוסי ציפקיס

בדיון שנערך היום (ראשון) במשרדי ההתאחדות לכדורגל בו נכחו נציגי ההתאחדות, המנהלת, תובע ההתאחדות, איגוד השופטים ובית"ר ירושלים, הוחלט כי במסגרת המלחמה באלימות ובגזענות במגרשים יאומצו באופן מיידי מרכיבים מרכזיים במסקנות הוועדה למאבק באלימות ובגזענות בראשות מ"מ יו"ר ההתאחדות, תמיר גילת, שהוצגו בישיבת הנהלת ההתאחדות במהלך השנה. על היוזמה לשנות את התקנון פורסם בוואלה! ספורט ביום חמישי האחרון.

ההתאחדות והמנהלת ינסחו טקסט, שיוקרא טרם פתיחת כל משחק בשתי הליגות המקצועניות ויבהיר כי אם יושמעו קריאות גזעניות, ייעצר המשחק למספר דקות. אם הדבר לא ימגר את הקריאות הגזעניות, רשאי השופט, בהיוועצות עם משקיף המשחק ומשטרת ישראל, להורות על עצירת המשחק בשנית וכן על הורדת השחקנים לחדר ההלבשה.

בשבועות הקרובים יכונסו מוסדות ההתאחדות והמנהלת כדי לפעול לתיקון התקנון בהתאם לנדרש וכדי ליישם את מלוא התכנית. ההתאחדות לכדורגל ומנהלת הליגות ישתפו פעולה באופן מלא עם משטרת ישראל ורשויות החוק במטרה למגר את תופעות האלימות והגזענות.

לידיעה מיום חמישי על היוזמה לשנות את התקנון

עיקרי שיטת שלושת השלבים של אופ"א

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בית"ר ירושלים מסרה בתגובה: "מברכים את ההתאחדות לכדורגל והמנהלת על ההחלטה לאמץ את מסקנות ועדת תמיר למאבק באלימות והגזענות. מאמינים כי כעת אפשר לצאת לדרך חדשה בכל הנוגע לנושא זה".

בבית"ר ירושלים דרשו לאמץ את מסקנות ועדת תמיר כדי שיוכלו ליישם את שיטת שלושת השלבים של אופ"א - במסגרתה ננקטים מספר צעדים עד ירידה מהמגרש במקרה של קריאות גזעניות המופנות מהיציעים.

מ"מ יו"ר ההתאחדות, תמיר גילת, אמר: "הוחלט ללכת צעד קדימה בכל הנושא של המלחמה באלימות והגזענות. ההמלצות של הוועדה נמסרו לפני כחודשיים, החלטנו לקחת אותן ולהחיל את תכנית השלבים של אופ"א. הם תהיינה קריאות גזעניות מהיציעים, ניתן יהיה לעצור את המשחק. אני מקווה שבדרך הזו המחאה של השחקנים והקבוצות תיתן את אותותיה ונראה שהתופעה המכוערת הזו ממומגרת.

"התכנית בתוקף החל מהיום, גמרנו לדבר. ההתאחדות אמרה מזמן שהיא תעשה כל מה שהיא יכולה כדי למגר את התופעה המכוערת הזו ולשפר את האיכות של מוצר הכדורגל כדי שגם משפחות יוכלו להגיע למגרשים. המותג הזה יקר לכולנו ואני משוכנע שבדרך הזו נצעיד אותו קדימה.

"החוק הזה לא נוגע רק לבית"ר ירושלים, המטרה פה היא לא סיוע לבית"ר ירושלים וזה לא עניין של בית"ר ירושלים. העניין פה הוא הכדורגל הישראלי, איך שהוא נראה ולאן שאנחנו רוצים להצעיד אותו. להפוך את זה למעין מסע אישי של בית"ר, נגד או בעד טביב - זה ממש לא נכון. יפה שטביב שם על הסדר הציבורי את הנושא הזה ואנחנו נעשה כל מה שאנחנו יכולים כדי לעזור לכל הקבוצות בכל הליגות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully