וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: צמד להיגואין ב-1:3 על טורינו בדרבי, נאפולי הביסה

הארגנטינאי (28, 82) הגיע ל-200 שערי ליגה בקריירה ויובנטוס חגגה למרות שער מוקדם של בלוטי (16), פיאניץ' (92) חתם. מרטנס הפציץ שלושער ב-0:5 על קליארי, צמד לברוזוביץ' ב-0:2 של אינטר

שחקני יובנטוס חוגגים עם גונסאלו היגואין. רויטרס
ציון דרך מרשים. היגואין/רויטרס

המחזור ה-16 בליגה האיטלקית נמשך היום (ראשון) עם שישה משחקים, כשבמוקד הניצחון של יובנטוס 1:3 על טורינו בדרבי. נאפולי המשיכה בכושר הטוב שבו היא נמצאת כשהביסה 0:5 את קליארי בחוץ כשדריס מרטנס הלוהט כבש שלושער. אינטר חגגה עם 0:2 על גנואה ועלתה אל המקום השמיני.

seperator

קליארי - נאפולי 5:0

דריס מרטנס לא עוצר. הקיצוני הבלגי, שכבש באמצע השבוע שעבר לרשת של בנפיקה בליגת האלופות, שוב הצטיין, הפעם כשכבש שלושער לרשת של קליארי. הראשון של הבלגי היה יפהפה. מרטנס קיבל כדור עם הגב לשער ממארק האמשיק, הסתובב כמו חלוץ גדול ושלח בעיטה חדה ושטוחה לרשת. את השער השני כבש האמשיק בדקה ה-45, לאחר שהשתלט על כדור חוזר שפגע במשקוף ומקרוב מצא את הרשת.

הסלובקי בישל גם את השלישי, הפעם לפיוטר זלינסקי, שהפציץ מרחוק את השלישי של התכולים בדקה ה-51, לפני שמרטנס (69, 72) השלים שלושער מבישולים של לורנצו אינסינייה והאמשיק, כולל שער יפהפה אחרי מבצע אישי נאה. נאפולי עם ניצחון ליגה שלישי בארבעת המשחקים האחרונים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקני נאפולי חוגגים. GettyImages
חגיגה נאפוליטנית/GettyImages

טורינו - יובנטוס 3:1

המארחת הגיעה לדרבי בהרגשה שסיכוייה לצאת עם נקודות גבוהים משמעותית מאשר בשנים האחרונות, כאשר 11 נקודות בלבד הפרידו בינה לבין האלופה לפני שריקת הפתיחה. היא גם עלתה ליתרון מוקדם משערו של אנדראה בלוטי (16) הלוהט שכבש את שערו ה-11 העונה בנגיחה, אך גונסאלו היגואין, שבאמצע השבוע סיים בצורת של 418 דקות ללא כיבוש בליגת האלופות, הפך עם צמד והגיע ל-200 שערי ליגה בקריירה. הראשון שלו הגיע בדקה ה-28, מבישול מבריק של מריו מנדז'וקיץ' בעקב, והשני אחרי כדור ארוך נהדר של ג'ורג'ו קייליני. מיראלם פיאניץ' קבע את תוצאת הסיום בתוספת הזמן.

אנדראה בלוטי שחקן טורינו (מימין) חוגג שער. GettyImages
בלוטי לוהט, אך זה לא הספיק/GettyImages

אינטר - גנואה 0:2

אחרי הקמפיין המאכזב בליגה האירופית, הנראזורי חזרו לליגה בתקווה לשקם את מצבם בטבלה במיוחד אחרי התבוסה מול נאפולי במחזור הקודם. מרצלו ברוזוביץ' קיבל את ההזדמנות מסטפנו פיולי וענה עם צמד נהדר. ז'ואאו מריו הרים קרן, אותה הקרואטי ירה בנגיעה קסומה פנימה בדקה ה-38. הפורטוגלי חזר על המתכון גם בדקה ה-69 עם דהירה לרחבה, מסירה חכמה לברוזוביץ', שירה בקלות את השני, הכפיל את המאזן האישי שלו העונה בליגה והקפיץ את אינטר למקום השמיני עם 24 נקודות. גנואה עם הפסד חמישי העונה והיא במקום ה-13.

שחקן אינטר מרצלו ברוזוביץ'. GettyImages
מבריק. ברוזוביץ'/GettyImages

אטאלנטה - אודינזה 3:1

רק לפני קצת למעלה משבוע נחשבה אטאלנטה ללהיט של הליגה, כאשר החזיקה ברצף נהדר של שישה ניצחונות, אך עושה רושם שההפסד ליובנטוס במחזור הקודם הוציא לה מעט את הרוח המפרשים. דובאן ספאטה (45) העלה את האורחת ליתרון, יסמין קורטיץ' (47) איזן אך אודינזה, שבמחזור הקודם ניצחה לראשונה אחרי ארבעה מחזורים, חזרה להוביל בזכות פצצה אדירה של סקו פופאנה (72) לחיבורים. סיריל תרו, שבישל את שני השערים הראשונים, כבש את השלישי בדקה ה-87.

תוצאות נוספות:

בולוניה - אמפולי 0:0

פאלרמו - קייבו 2:0
לקייבו: ואלטר בירסה (14), סרג'יו פליסייה (49).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully