וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרי "הציב רף גבוה מדי", לברון "יחיד במינו", פול שוב "אגדי"

סיכום הלילה ב-NBA: כוכב הווריירס ממשיך לחפש את היד מבחוץ, ג'יימס ממשיך להעמיד מספרים נדירים, הקליפרס מתמוגגים מהלילה ההיסטורי של פול. וגם: היחסים בין כרמלו לפיל ג'קסון מידרדרים

AP

סטף קרי ממשיך לחפש את עצמו בשיטה החדשה של גולדן סטייט. כוכב הווריירס, שההתלהבות סביבו שברה שיאים בעונה שעברה, נחל הלילה (בין שבת לראשון) הפסד 110:89 לממפיס והמשיך את התקופה הבינונית שלו. אחרי שדיייק שלוש פעמים מתוך 11 מחוץ לקשת הלילה, סטף עומד על 6 מ-28 מקו השלוש בשלושת המשחקים האחרונים. בסך הכל, מפתיחת העונה הוא עומד על 40.1 אחוז "בלבד" מהשלוש, האחוז הנמוך בקריירה. הלילה הוא אפילו זרק איירבול אחד מחוץ לקשת, מחזה נדיר למדי.

"אני רק צריך להמשיך לזרוק, הדברים יבואו מעצמם. אני לא מודאג", אמר קרי, שקלע הלילה 17 נקודות ומעמיד העונה ממוצע של 25.5 נקודות, פחות מה-26 של קווין דוראנט. סטיב קר הוסיף ש"כנראה שהוא הציב רף גבוה מדי לעצמו. לרוב השחקנים בעולם 40 אחוז זה נתון אדיר. אבל יש לו אמות מידה אחרות ואני בטוח שהוא יחזור לעצמו בקרוב".

עוד בנושא:
גולדן סטייט הובסה בממפיס, 44 נקודות ללברון, משחק נדיר לפול
דוראנט ממשיך לספוג בוז ברחבי ארה"ב: "הכי כיף להשתיק את הקהל"

שחקני גולדן סטייט ווריירס סטפן קרי, דייויד ווסט. AP
שיא שלילי באחוזים מחוץ לקשת. סטף ודייויד ווסט לא מאמינים/AP

הווריירס חסרו שני שחקנים חשובים: אנדרה איגודאלה, שמוביל את הליגה ביחס אסיסטים/איבודים ובדרך כלל מכניס שלווה ורוגע למשחק של סגנית האלופה, והסנטר הפותח זאזה פאצ'וליה שקיבל מנוחה בשל כאבים קלים בכף היד. אנדרסון ורז'או פתח בחמישייה במקומו, אבל ב-18 הדקות שלו על הפרקט גולדן סטייט הובסה ב-18 הפרש. "זה אחד מהמשחקים האלה שכלום לא הולך. הם נתנו את הטון, הם קבעו את הקצב של המשחק. חיכינו יותר מדי זמן עד שהשתווינו לאנרגיות שלהם", אמר קווין דוראנט.

קר התאכזב מהאנרגיות הנמוכות של הווריירס, ואמר ש"לא יכולנו לשחק גרוע יותר. קיבלנו החלטות עלובות, היו לנו איבודים עלובים. צריך לשכוח מהמשחק הזה כמה שיותר מהר".

למרות שהווריירס התחברו מהר מהצפוי, הם עדיין רחוקים מלהיות בקצב הניצחונות של העונה שעברה. ב-2015/16 גולדן סטייט הגיעה לארבעה הפסדים (מאזנה כעת) רק לקראת סוף ינואר. "אין מה להשוות בין שתי העונות. בעונה שעברה היינו הכי מחוברים שיש, עכשיו אנחנו עדיין לומדים להכיר את אחד את השני, זו עדיין למידה תוך כדי תנועה", אמר סטיב קר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. AP
אכן, יחיד במינו. לברון/AP

לעומת גולדן סטייט, קליבלנד דווקא הייתה נינוחה למדי הלילה. הקאבס ניצחון 105:116 את שארלוט עם תצוגת תכלית של לברון ג'יימס, שלא רק סיים עם 44 נקודות (שיא עונתי), אלא גם חילק 10 אסיסטים והפך לפורוורד הראשון בתולדות הליגה שמגיע ל-7,000 אסיסטים. ג'יימס מדורג כעת במקום ה-16 בכל הזמנים באסיסטים, כשלפניו רק גארדים. אם ימשיך בקצב האסיסטים שלו העונה (ממוצע של 9.1 למשחק), הוא יסיים את העונה הרגילה במקום ה-12 בכל הזמנים ויעבור את טים הארדווי, טרי פורטר, לני וויליקנס ומו צ'יקס.

"אני לא יודע מה לומר. הייתי חלק משתי קבוצות נהדרות, שאפשרו לי להיות השחקן שאני. זה רק מראה שבתור שחקן אני מהווה איום משולש: גם בנקודות, גם בריבאונדים וגם באסיסטים. הלוואי שאמשיך לתת מעצמי למען החברים לקבוצה. התפקיד שלי זה להמשיך להיות השחקן היחיד בהיסטוריה שמעמיד מספרים כאלה. זה די מגניב להיות השחקן היחיד שעושה את זה, להיות יחיד במינו, כי גדלתי על המשחק הזה, צפיתי בו כל חיי".

לברון אמר ש"תמיד התגאיתי ביכולת המסירה שלי. אני אוהב לראות את חבריי קולעים יותר, וזו המשמעות של אסיסט. תמיד היה אכפת לי מאחרים יותר מאשר מעצמי".

קליבלנד ממשיכה להיות קבוצת שלשות קטלנית, ועכשיו גם ג'יימס הופך להיות חלק חשוב מזה. הלילה הוא צלף חמש פעמים מחוץ לקשת, הכי הרבה מאז 15 בנובמבר 2015. "יש לי את היכולת לקלוע שלשות, למרות שזה לא הכוח המניע מאחורי המשחק שלי. כשקבוצות מנסות לשמור עליי בצורה נסוגה ורוצה לפתות אותי לזרוק מבחוץ, אני קולע ולא נותן להן להרוויח מזה. אני חייב להצליח לקלוע, אחרת יהיה קל יותר להגן מולי", אמר.

שחקני לוס אנג'לס קליפרס כריס פול, דיאנדרה ג'ורדן, כריס פול. AP
לילה נדיר. דיאנדרה ג'ורדן ובלייק גריפין מברכים את פול/AP

* זה היה גם הלילה של כריס פול. בהיעדרו של בלייק גריפין שקיבל מנוחה, CP3 הוליך את הקליפרס לניצחון 105:133 על ניו אורלינס עם שורה סטטיסטית נדירה: 20 נקודות, 20 אסיסטים ו-0 איבודים. פול הוא השחקן הראשון בתולדות ה-NBA שקולע מעל 20 נקודות ומוסר 20 אסיסטים ומעלה ללא איבוד. "הוא אגדה", החמיא דיאנדרה ג'ורדן, בעוד דוק ריברס הוסיף "כל אסיסט היה מרהיב יותר מהשני". פול נראה מאושר מההישג הנדיר ואמר בסיום: "לא שמתי לב לזה במהלך המשחק, אז די נדהמתי כשהסתכלתי על דף הסטטיסטיקה בסיום. אסיסטים ואיבודים אלה שני הפרמטרים הראשונים שאני בודק, ומאוד הופתעתי", אמר.

* מערכת היחסים בין כרמלו אנתוני לפיל ג'קסון ממשיכה להידרדר. הנשיא לענייני כדורסל בניקס התראיין בשבוע שעבר לרשת CBS וטען ש"כרמלו יכול להיות על תקן ג'ורדן וקובי בהתקפת המשולש שלנו, אבל לעתים קרובות הוא מחזיק יותר מדי בכדור". האמירה הזו גררה תגובות נזעמות ממלו, וכעת הוא מתייעץ עם בריאנט במטרה למצוא את הדרך להסתדר טוב יותר עם ה'זן מאסטר'.

"לי ולקובי יש אינספור שיחות בנושא הזה", הודה אמש מלו. "אני לומד להתעלם מדברים שהוא אומר בתקשורת. זה משהו שלמדתי לעשות לאורך התקופה שלנו יחד. פיל הולך לדבר ולהגיד כל מיני דברים בתקשורת, אף אחד לא יכול לעצור את זה. אפילו קובי הסכים איתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully