וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוראנט ממשיך לספוג בוז ברחבי ארה"ב: "הכי כיף להשתיק את הקהל"

אחרי שגם אוהדי יוטה נתנו לו טיפול מיוחד, הכוכב המושמץ של גולדן סטייט מתחיל לאבד את הסבלנות: "אומרים לי דברים מטורפים". וגם: הווריירס מסתלבטים על מאמן הג'אז, קלארק מפתיע

קווין דוראנט, גולדן סטייט ווריירס, זורק מעל רודי גובר, יוטה ג'אז. AP
הכדורסלן הכי שנוא בארצות הברית. דוראנט/AP

למרות שגולדן סטייט ממשיכה להלהיב ולשחק כדורסל מהפנט, ברחבי ארצות הברית לא שוכחים לקווין דוראנט את ההחלטה השנויה במחלוקת לעזוב את אוקלהומה סיטי לטובת הווריירס. גם הלילה (בין חמישי לשישי), כמו ברוב משחקי החוץ של סגנית האלופה מתחילת העונה, דוראנט קיבל יחס מיוחד, הפעם מאוהדי יוטה, שקראו בוז לעברו בכל פעם שנגע בכדור בניצחון 99:106 של הווריירס. KD ענה עם 21 נקודות, 11 ריבאונדים, 4 אסיסטים ובעיקר - שלושה דאנקים ברבע האחרון, שציננו את ההתלהבות של יוטה ומנעו מהקאמבק לפוך לאיום ממשי.

על הדרך, אין יותר כיף מלהשתיק את הקהל. "היה נחמד מאוד להטביע בעיתוי הזה. אחרי כל דאנק כזה אתה מסתכל ליציע, שומע דברים מטורפים שנאמרים לכיוונך, ובאיזשהו מקום זה גורם לך הנאה, להשתיק אותם בצורה כזאת", אמר דוראנט. הלילה הסוער של דוראנט לא הסתיים בזה: תשע שניות לסיום, כשהניצחון כבר מובטח, הוא ספג עבירה טכנית. "השופט היה על סף לשרוק לי טכנית כל המשחק. כבר אי אפשר לדבר עם השופטים, במיוחד עכשיו ששינו את החוקים. אתה פשוט צריך לסתום את הפה ולא לדבר לכיוונם", הוסיף.

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס, מול רודי גובר, יוטה ג'אז. AP
עושים חיים. קרי/AP

גם כשדוראנט קצת מתוח, הווריירס ממשיכים לכייף. עשר שניות לסיום מאמן יוטה קווין סניידר לקח פסק זמן, שגרם לפרץ צחוק בספסל של גולדן סטייט. "הוא המשיך לקחת פסקי זמן. חשבתי לעצמי 'בן אדם, אתה במינוס עשר כשיש שניות לבאזר. בוא פשוט נסיים עם זה, נלך לאיזו מסעדה טובה, נאכל טוב, נירגע. בגלל זה צחקנו", הסביר דריימונד גרין.

במהלך המשחק, אחרי שלוש קליעות עונשין חלקות, סטף קרי הסתובב לעבר הספסל של גולדן סטייט וחייך לעבר סטיב קר, תוך שהוא מסמן לעברו תנועת ידיים משונה. "יש בינינו משחק עונשין כלשהו, אבל אני לא מתכוון לגלות לכם מהו", אמר סטיב קר המחויך.

ההפתעה של קר ברבע האחרון, בו הג'אז נגסו בהפרש, הייתה הצבתו של איאן קלארק על חשבונו של קליי תומפסון, שסבל מיום חלש ולא קלע אפילו שלשה אחת. קלארק נשאר על הפרקט גם בדקות האחרונות. "איאן היה מצוין, והוא נכנס לקצב מבחינה הגנתית. זה נראה לי הגיוני שהוא ישחק בדקות המכריעות", אמר קר.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully