וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה נגד פיפ"א: "הורגים את השחקנים, למה אין 6 חילופים?"

מנג'ר מנצ'סטר סיטי לא אהב לשמוע על רעיון מונדיאל 48 הנבחרות שמריץ ג'אני אינפנטינו: "זה יתחיל שבוע אחרי שהעונה תיגמר וישר אחר כך חוזרים למשחקי קדם העונה. רוצים איכות ושוכחים מהכמות"

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. GettyImages
פפ מודאג/GettyImages

שיגעון חג המולד בפרמיירליג נמצא ממש מעבר לפינה ולראשונה בקריירת האימון שלו, גם פפ גווארדיולה, מנג'ר מנצ'סטר סיטי, עומד לקחת חלק בחגיגה.

התכולים, שנאבקים על אליפות אנגליה, יתארחו הערב (שבת, 19:30, ספורט 2) אצל האלופה היוצאת לסטר ולאחר מכן מצפה להם לו"ז די מתיש: ווטפורד בבית (ב-14 בדצמבר), ארסנל בבית (ב-18), האל סיטי בחוץ (ב-26) ואז, ליברפול בחוץ (ב-31), ברנלי בבית (ב-2 בינואר) ולקינוח, משחק חוץ בגביע מול ווסטהאם (ב-6 בינואר). בסך הכול, מבוקסינג דיי והלאה, תשחק סיטי ארבע פעמים תוך 11 ימים וגווארדיולה לא ממש מרוצה מהעומס.

עוד בנושא:

מנצ'סטר סיטי מתארחת אצל לסטר

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים. GettyImages
מותשים. שחקני סיטי/GettyImages

סיטי כבר קיימה לא פחות מ-24 משחקים העונה, למרות שאנחנו רק בתחילת דצמבר ולאחר ששמע על התכנית של נשיא פיפ"א ג'אני אינפנטינו, להגדיל את המונדיאל ל-48 נבחרות, גווארדיולה החליט להגיב: "זה לא רק הכדורגל האנגלי, זה קורה בכל העולם ועכשיו גם מדברים על מונדיאל של 48 נבחרות. הם פשוט הורגים את השחקנים. אנחנו רוצים איכות ושוכחים מהכמות וכך קורה שהשחקנים לא נחים בכלל והם כל הזמן תחת לחץ. כל הזמן יש עוד תחרויות, עוד משחקים והאינטנסיביות גדולה פה באנגליה".

המנג'ר הוסיף: "אני חושב על השחקנים ורק עליהם. הם צריכים לנשום, צריכים הפסקה, צריכים ליהנות. אי אפשר יהיה לעשות את זה אם המונדיאל יתחיל שבוע אחרי שהליגה תיגמר וישר אחרי המונדיאל יתחילו משחקי קדם העונה. מבקשים מהם לטוס לשחק בסין, ארצות הברית, אוסטרליה ואתה משחק נגד קבוצות כמו מילאן, יובנטוס, ריאל וכו' ואתה חייב לנצח, גם אם זה בהכנה לעונה. אנשים דורשים ממך לשחק טוב.

אין הכנה אמיתית ואז אתה חוזר הביתה ושוב משחק 11 חודשים ברציפות. עושים את זה עשר או 12 שנים ברצף ואנחנו לא חושבים על השחקנים. זה מוביל לסגלים ענקיים ויותר ויותר כסף ומותר רק שלושה חילופים. למה לא ארבעה, חמישה או שישה? זה יאפשר יותר טקטיקה, פחות פציעות, משחקים יותר פתוחים. הכול יהיה טוב יותר, אבל לפיפ"א יש את הרעיונות שלה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully