וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סתיו שחם יוצא להגנתו של עופר אורליצקי: "נגרמת לו עוגמת נפש גדולה"

בעלי הפועל כפר סבא על יו"ר הבקרה התקציבית: "אם מועדון מגיש דוח עם נתונים לא נכונים או מטעים כביכול, איך אפשר לבוא בטענות לאורליצקי? זו טענה מגוחכת הפוגעת ביושרו המקצועי"

סתיו שחם בעלים הפועל כפר סבא. מגד גוזני
"יכול להעיד אישית על רצינות החבר'ה האלו". שחם/מגד גוזני

הצרות הכלכליות של הפועל תל אביב לא יורדות מסדר היום כבר תקופה לא קצרה. הקפאת הליכים, הורדת תשע נקודות, העתיד הלא פשוט ואמיר כבירי אחד. היום (חמישי) החליט בעלי הפועל כפר סבא, סתיו שחם, להתייחס גם הוא לסוגייה, ויצא להגנתו של יו"ר הבקרה התקציבית עופר אורליצקי: "בעקבות בקשת הקפאת ההליכים שהגישה הפועל תל אביב, אני ער בימים האחרונים להשתלחויות חסרות רסן כלפי יו"ר הבקרה התקציבית, מר עופר אורליצקי. כבעלים של הפועל כפר סבא, וכרואה חשבון בעצמי, אני חש שנגרמת כאן עוגמת נפש גדולה לאורליצקי ולאנשי הצוות הנהדרים והמקצוענים שלו בבקרה התקציבית".

שחם הוסיף: "כמי שעומד למבחן מדי טרום עונה בבקרה התקציבית, אני יכול להעיד אישית על רצינות הח'ברה הללו, על הבדיקות והדרישות המעמיקות אשר הם בודקים ודורשים מכל מועדון ומועדון בליגת העל ובליגה הלאומית. באם מועדון מגיש דוח כספי החתום ע"י הבעלים, דוח המבוקר ומאושר ע"י רואה חשבון המועדון - דוח המציג נתונים לא נכונים או מטעים כביכול - אזי לבוא עכשיו לאורליצקי בטענות על כך? על מה? על כך שהטעו אותו? על כך שהמועדון בעצמו לא ידע את המצב הכלכלי הנכון בו הוא נמצא?".

שחם סיכם: "זו טענה מגוכחת הפוגעת ביושרם המקצועי של אורליצקי וצוות עובדיו בבקרה התקציבית. אני מתכוון לעמוד לצידם של אורליצקי וצוותו בבקרה התקציבית - נגד כל טענה או הכפשה נגדם במקרה מצער זה של הפועל תל אביב (שכולי תקווה שמועדון גדול זה יעבור את המשבר הנ"ל וייצא לדרך חדשה)".

עוד בנושא:

שחם: "מאחל להפועל תל אביב בעלים שפוי", שרצקי: "אורליצקי חייב ללכת"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully