וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמותת האדומים: "ננסה למנוע את הפתחת הנקודות, זו גלולת רעל"

העמותה קיימה מסע"ת: "אם הנקודות יופחתו, הקבוצה תרד והנושים ייפגעו. כבירי מנסה לבצע מהלך סיבובי כדי שמישהו ירכוש את הפועל תל אביב". הנאמן אותו רצתה למנות העמותה הסיר מועמדותו

עמותת אוהדי הפועל תל אביב. עמותת אוהדי הפועל תל אביב, אתר רשמי
"בלי אוהדים לא תהיה קבוצה". ברנדר/אתר רשמי, עמותת אוהדי הפועל תל אביב

עמותת האדומים קיימה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים בהשתתפות יושב הראש נועם ברנדר והיועצים המשפטיים, עורכי הדין ברק טל אור ואייל ירקוני. מטרת ההתכנסות לפרט באופן מלא את הצעדים בהם החליטה העמותה לנקוט בעניין בקשתו של אמיר כבירי להקפאת הליכים ומינוי נאמן לחברת 'הראל אחזקות', המנהלת את הפועל תל אביב. בינתיים, ספגה העמותה מכה כאשר הנאמן שרצתה למנות למועדון, עורך הדין יואב בן פורת, החליט להסיר את מועמדותו לתפקיד מפאת חוסר זמן. לטענתם הוא פרש כי הבין שסיכוייו להתמנות קלושים.

יו"ר עמותת האדומים נועם ברנדר: "רכשנו 20 אחוז מהמועדון, בתקווה להשפיע על מצב המועדון. טובת הפועל תל אביב עומדת לנגד עינינו. אנחנו פועלים מתוך אמונה שלמה לפיה המועדון שייך קודם כל לאוהדיו ורק אחרי זה לבעליו. בלי אוהדי הפועל תל אביב לא תהיה קבוצה. על האוהדים להבין כי זו שעת מבחן עבורנו כדי להבריא את המועדון ולהוציא אותו לדרך חדשה. חשוב לנו להשאיר את המועדון בליגת העל, ביקשנו היום לקיים הליך של גישור כדי להגיע להבנות בנוגע למצבו של המועדון לפני שממאזנה של הפועל תל אביב יופחתו תשע נקודות. מצבה של הקבוצה גורלי, כעמותה שמייצגת את האוהדים חובתנו היא לעשות הכל כדי למנוע את עונש הפחתת הנקודות. אנחנו משוכנעים שבית המשפט ייענה לבקשה שלנו, אני יודע שכלל אוהדי הכדורגל הישראלי תומכים בנו, והם רוצים שגורל המשחקים יוכרע על כר הדשא ולא בבתי המשפט".

ברנדר הוסיף: "כבירי הכניס כסף אישי שלו. אני מודה לו על המעשים שלו למען הפועל תל אביב. אנשים השאירו חובות לפניו ובראשם אלי טביב. אנחנו העמותה מייצגים את האוהדים ומבססים את הגישה שלנו על יועצים משפטיים. ביחד נוביל לכך שלעמותה ולאוהדים לא ייגרם עוול בנוגע להפחתת עונש הנקודות. כבירי ניתק איתנו את הקשר, עם כל הכבוד אליו. הוא הבטיח לי אישית לפני שהדבר יפורסם, הוא יפנה אליי. בהסכמה מלאה של הוועד המנהל, החלטנו שיש דברים שאינם ידועים לנו. הוא מינה מישהו מטעמו, אם אני אשים את הכל על השולחן יש מצב שמדובר בעניין סיבובי, שמעוניין לרכוש את המועדון. אנחנו רוצים להגן על הזכויות שלנו. הוא הזכיר אותנו במסמך, מבלי להתייעץ איתנו. זו ההחלטה של העמותה. מזמן ביקשנו להיות חלק מהמועדון, יש לנו זכויות. כבירי כמו קודמיו, שניהלו איתנו דיון, אמרו ולא קיימו. אנחנו לא שותפים לקבלת ההחלטות ולכן אנחנו יושבים כאן".

עוד בנושא

עו"ד בר ניר: "אמיר כבירי מרושש. יש לי כבר שני רוכשים להפועל ת"א"
כבירי הדהים: "אם לא יגיע רוכש, אקנה את הקבוצה, ללא חובות"
עו"ד בר ניר: "אמיר כבירי מרושש. יש לי כבר שני רוכשים להפועל ת"א"
עמותת האדומים תפנה לבית המשפט בבקשה למנות נאמן אחר למועדון
סיימון כץ: "אני שואל את אמיר כבירי - מאיפה חשבת שהכסף יגיע?"
רשמית: הפועל ת"א הגישה בקשה להקפאת הליכים, 9 נקודות יופחתו ממאזנה
רשמית: הפועל תל אביב תגיש לבית המשפט בקשה להקפאת הליכים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מצבה של הקבוצה גורלי". ברנדר/מערכת וואלה!, צילום מסך

ברק טל אור, היועץ המשפטי: "המשמעות של הליך הגישור, הוא יתקיים תחת המטרייה של בית המשפט. המשמעות המקצועית של הפחתת תשע נקודות היא ברורה - הקבוצה תרד לליגה הלאומית ואז גם הנושים ייפגעו. יהיה הרבה יותר קשה להבריא את המועדון ולהביא רוכש פוטנציאלי".

היועץ המשפטי אייל ירקוני: "הוגשה בקשה להקפאת הליכים בבית המשפט המחוזי נגד הקבוצה. אנחנו העברנו בקשה להצטרף לתהליך כאלו שמחזיקים 20 אחוזים מהקבוצה. משמעות הבקשה היא הפחתת תשע נקודות ממאזנה של הפועל תל אביב. הבקשה היא גלולת רעל, מכיוון שהדבר מנשל את הקבוצה מנכסיה. אם הנקודות יופחתו, הקבוצה תרד ליגה. אנחנו מבקשים מבית המשפט לקיים הליך גישור לפני ימונה נאמן ובעל תפקיד. אמיר כבירי עשה טעות נוספת כאשר ביקש את הבקשה, שעשוי להפוך לנשק יום הדין. זאת בטרם מוצו כל האפשרויות. הקפאת הליכים משמעותו הסדר נושים, את זה אפשר לעשות ללא הקפאת הליכים בדרך של גישור. מועדון שנמצא בליגת העל נמצא עשרות אחוזים הרבה יותר ממועדון שנמצא בליגה הלאומית. ננסה למצות את הליכי הגישור בדרכי הסברה. אנחנו רוצים להציל את הדבר החשוב ביותר - הפועל תל אביב. עושה שלום במרומיו הוא יעשה שלום עלינו וכל כל ישראל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
הבעלים של הפועל תל אביב אמיר כבירי. אבי כהן
מהלך מאחורי הקלעים? כבירי/אבי כהן

ירקוני הסביר: "אנחנו מציעים לבית המשפט לקיים גישור, ולא לבצע שום פעילות בנוגע לניהול הנכסים. מה שכבירי מנסה לעשות הוא שהליך הקפאת ההליכים יתחיל כבר עכשיו כי הזמן דוחק בו. כבירי יסכים איתנו, כי באמצעות גישור אפשר לבצע הסדר נושים. באמצעות הצווים שיוציא בית המשפט לא נבצע את הפחתת הנקודות. ננסה לתקן את המצב באמצעות מצב מתן, בלי לעבור על חוקי ההתאחדות לכדורגל. ישבו על כל הנושים, וזה מקובל בעולם. אי אפשר להגיש בקשה להקפאת הליכים מבלי לנסות קודם כל גישור. הקפאת הליכים לא מייצרת כסף יש מאין, במצב כזה הולכים לגייס כסף וממנים מגשר. המשקיע ירצה להשקיע יותר כסף כי הוא מחזיק בקבוצה שנמצאת בליגת העל. אנחנו האוהדים, אנחנו רוצים את טובה הקבוצה. ההשלכות המשפטיות של הקפאת הליכים נעשתה בצורה רעה, אנחנו נמצאים על סף תהום ומנסים לעצור את הקבוצה לקפוץ אל התהום. הבענו התנגדות למהלך, אין נאמן מטעמנו. הגענו שמדובר בהליך מסוכן, פירוק הוא הליך שבו נגעת נסעת. אין ממנו דרך חזרה. חשוב לציין כי הליך של הקפאת הליכים לא מייצר כסף. על סמך הבקשה שהוגשה, אפשר לראות שכ-40 אחוז מהחובות הם למס הכנסה, כ-30 אחוזים הם לשחקנים. אפשר להגיע להבנות מולם".

ירקוני סיכם: "צריך לזכור שבמסגרת הבקשה אנחנו ננסה להגיע להסכמה עם ההתאחדות לכדורגל כדי שהמועדון ימשיך להתקיים. יש כאן רצון משותף של ההתאחדות לכדורגל ומנהלת הליגה שהפועל תל אביב תישאר בליגה. אנחנו ננסה לפנות לכבירי כדי להגיע להסכמה, הגישור הוא הליך רצוני. אין סיכוי שנלך לגישור עם עצמנו, ננסה להגיע לפתרון. בלב ברירה נבקש מהשופט לקבל את ההסכמות שלנו. חברה צריכה להעביר החלטות בהצבעה כללית ולא בצורה חד צדדית. הבקשה הועברה בחוסר סמכות ולכן היא צריכה להימחק. אני כמגשר מרגיש שהיכולת שלנו לעשות את אותה הפעולה היא באמצעות הידברות והיא אפשרות ריאלית".

ארגון האולטראס של אוהדי הפועל תל אביב פרסם הודעה. "התקופה הקרובה צפויה להיות קשה עבור המועדון", נכתב בהודעה, "גם מבחינה מקצועית, נוכח הפחתת הנקודות וגם בשל אי הוודאות הכללית בנוגע לעתיד הקבוצה. המצב מחייב אותנו כאוהדים להירתם יחד על מנת לתת לקבוצה את כל הדחיפה האפשרית בכי שתוכל להתאושש מהמכה שנחתה עליה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully