וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבירי הדהים: "אם לא יגיע רוכש, אקנה את הקבוצה, ללא חובות"

הבעלים כינס את שחקני ועובדי הפועל תל אביב והותיר אותם בהלם: "אני לא הולך, אהיה עוד יותר מעורב". בסביבתו של כבירי הגיבו: "הבנאדם איבד את זה. הוא לא מבין את ההליך או את מצבו"

ברני ארדוב

אמיר כבירי כינס היום (רביעי) את עובדי ושחקני הפועל תל אביב למה שהייתה אמורה להיות כביכול שיחת פרידה.

אלא שכבירי הפתיע את המכונסים ובשיחה הוא אמר: "אני לא הולך לשום מקום. אהיה עוד יותר מעורב בנעשה במועדון. אם לא יגיע רוכש לקנות את הקבוצה, אני אקנה אותה, ללא חובות".

הדברים השאירו בהלם את השחקנים ואפילו בסביבתו של היום: "הבנאדם איבד את זה. או שהוא לא מבין את ההליך או שהוא לא מבין את המצב שהוא נמצא בו".

עוד בנושא:

עו"ד בר ניר: "אמיר כבירי מרושש. יש לי כבר שני רוכשים להפועל ת"א"
עמותת האדומים תפנה לבית המשפט בבקשה למנות נאמן אחר למועדון
סיימון כץ: "אני שואל את אמיר כבירי - מאיפה חשבת שהכסף יגיע?"
רשמית: הפועל ת"א הגישה בקשה להקפאת הליכים, 9 נקודות יופחתו ממאזנה

אמיר כבירי בעלי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
חלומות גדולים, אבל ריאליים? כבירי/ברני ארדוב

חלק מהאנשים במועדון חוששים כי כל המהלך הזה הוא סוג של אחיזת עיניים וכי טוב תעשה העמותה אם תדאג למנות נאמן אחר, לא מטעם כבירי, למועדון.

גם עורך הדין רון בר ניר, שאמור להתמנות מטעם כבירי כנאמן, נותר בהלם מדבריו של הבעלים ולציטוט אמר: "ככל שבית המשפט ימנה אותי ביום ראשון, אני אדאג להביא רוכש אחר, שישלם כמה שיותר מחובות המועדון וידאג לעתידו".

סיימון כץ מסר בתגובה לדברים: "אני מקווה בשבילו שהוא התייעץ עם עורך דין לפני שהוא אמר מה שהוא אמר".

מנהלת הליגה שלחה מכתב לבית המשפט לפיו היא תזרים להפועל תל אביב 1.2 מיליון ש"ח, על מנת שהמועדון יוכל להמשיך לתפקד בתקופה הקרובה, בהפעלת האצטדיון במשחקים וכו'.

מהמנהלת נמסר: "ראשית נדגיש כי בית משפט מפקח על הליך הקפאת ההליכים וניתן לסמוך עליו שלא יתיר מהלך כזה. מנהלת הליגות וההתאחדות לכדורגל התחייבו לבית המשפט, בכפוף למינוי נאמן מטעמן, להעביר לתקופת הביניים של עבודת הנאמן, מקדמות בגובה 1.2 מיליון שקלים על חשבון כסף עתידי שמגיע העונה להפועל תל אביב. חשוב להדגיש שעל פי חוק, מי שהכריז על הליכה להקפאת הליכים כלל לא יכול להתמודד על רכישת המועדון ולכן ממילא אין מה להתייחס להצהרה זו של מר כבירי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
המנהל הספורטיבי של הפועל תל אביב אלי גוטמן. ברני ארדוב
גם הוא שוחח עם השחקנים. גוטמן/ברני ארדוב

בהודעה רשמית שיצאה מהפועל תל אביב נטען כי כבירי הסביר לשחקנים במהלך השיחה את משמעות ההליכה להקפאת הליכים ואמר להם: "השכר שלכם מוגן לאורך כל ההליך. אתם צרכים להיות מרוכזים במטרה העיקרית שלכם עכשיו והיא להישאר בליגה. הפועל תל אביב זה מועדון גדול עם היסטוריה מפוארת ואנחנו נלחמים עכשיו על העתיד שלו".

על פי אותה הודעה, אמר אלי גוטמן לשחקנים: "אני מאוד מרוצה מהמחויבות שלכם. יש לפנינו משימה גדולה. הישארות בליגה העונה היא כמו אליפות שלכם ואני מאמין ביכולת שלכם לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully