וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב קטן: "במכבי חיפה ההיא, אף אחד במערכת לא האמין שנגיע לצ'מפיונס"

8.12.2016 / 10:17

ה"הישג" של דינמו זאגרב הסיר את הכתם מהמועדון: אפס שערים ונקודות. הקפטן לשעבר: "הקבוצה של היום הייתה חותמת על הישג דומה". ואצק ייעדר משני מחזורי הליגה הקרובים, ורמוט לא התאמן

יוסי ציפקיס

מאמן מכבי חיפה רנה מולנסטיין ערך אסיפה לשחקניו בעקבות ההפסד הביתי לבית"ר ירושלים וצפוי לערוך שינויים לקראת הפועל רעננה. "לא היינו רגועים עם הכדור, לא נראינו כמו במשחק מול הפועל כפר סבא ובכלל, במשחקים האחרונים. באה לחיפה קבוצה שרצתה יותר מאיתנו את הנקודות וכל הכבוד להם", אמר מולנסטיין לשחקנים באסיפה. ההולנדי מאוכזב מהמשחק האחרון של הקבוצה ואתמול, אולי בפעם הראשונה מאז תחילת העונה, הדבר ניכר עליו גם באימון שערכה הקבוצה.

עוד בנושא:

"בית"ר לא יכולה להיות שבויה בידי חבורה שהגזענות אצלה מעל המועדון"
ביקורת על מולנסטיין. קינן: "לא חכם לומר שנתמודד על האליפות"
החזרה של לידור כהן, בן שמעון יכול לחייך: הטופ והפלופ של המשחק

מאמן מכבי חיפה רנה מולנסטיין. יוסי ציפקיס
דורש יותר. מולנסטיין/יוסי ציפקיס

"רנה מאוכזב כי הוא לא רצה שהדרך שלו תיעצר, והיא נעצרה במשחק הזה", אמרו במועדון. "לא שיחקנו טוב, השחקנים לא השקיעו מספיק. אנחנו חייבים לעשות קפיצת מדרגה אחת קדימה אם אנחנו רוצים להצליח בתהליך. זה מתחיל במשחקי החוץ". מולנסטיין לא תרגל את ההרכב, אבל נראה כי הוא יערוך מספר שינויים לעומת המשחק הקודם. דקל קינן ישוב היום לאימונים וכך גם איסמעיל ריאן. קמיל ואצק סובל מנפיחות בקרסול וגילי ורמוט משריר תפוס והם לא התאמנו עם הקבוצה. הצ'כי ייעדר מהמשחק הקרוב מול רעננה וגם לא יעמוד לרשותו של מולנסטיין מול הפועל תל אביב בשל צבירת כרטיסים צהובים. מארק ואליינטה עשוי לשוב למרכז ההגנה על חשבון גארי קגלמאכר, שיוסט כנראה לעמדת המגן הימני.

האורוגוואי התייחס הבוקר להפסד כשאמר לאתר הרשמי: "לחלוטין זה לא מה שציפינו. רצינו לנצח את המשחק, שיחקנו בבית עם הקהל שלנו ועם ציפיות, אבל זה לא היה היום שלנו. הפסדנו, זאת הפעם הראשונה העונה שהקבוצה היריבה הייתה טובה מאיתנו. אני מקווה שנלמד מהטעויות שלנו".

על המפגש הצפוי מול הפועל רעננה אמר: "יש לנו משחק חשוב בשבת נגד רעננה, נבוא במטרה לקחת את הנקודות ולהשיב את הביטחון שלנו". על הקהל אמר: "זה מדהים. הרבה אוהדים הגיעו במשחק האחרון וציפו מאיתנו ליותר. בסוף המשחק הם תמכו בנו והיו איתנו, אנו מעריכים זאת מאוד. הם תמיד איתנו במשחקי הבית ובחוץ וחשוב שנישאר מאוחדים לאורך זמן, זה יהיה לטובת המועדון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן מכבי חיפה יניב קטן. מגד גוזני
גאה בקמפיין. קטן/מגד גוזני

בנושא אחר: בחיפה יכולים להתנחם ב"הישג" שרשמה אתמול דינמו זאגרב הקרואטית, שהפכה לקבוצה השנייה בתולדות המפעל, אחרי הירוקים, שסיימה את שלב הבתים ללא נקודות או שערים. הקרואטים רשמו קמפיין פחות טוב ובכך הוסר, לפחות חלקית, הכתם השלילי שדבק במועדון מאז 2009. גם הקרואטים שובצו לבית אחד עם יובנטוס. בניגוד לחיפה ששוצבה גם עם בורדו ובאיירן מינכן, הקרואטים שיחקו מול ליון וסביליה.

"זה היה קמפיין שיזכרו עוד שנים רבות, אבל צריך לזכור שהפסדנו 1:0 בחמישה מתוך שישה משחקים, כשבבית אחד שיחקו שתיים מאריות היבשת", אמרו בחיפה. בקבוצה ההיא שיחקו בין היתר אייל משומר ודקל קינן שנמצאים היום בסגל הקבוצה, הסקאוט גוסטבו בוקולי, שלומי ארבייטמן וליאור רפאלוב.

הקפטן לשעבר יניב קטן, התייחס הבוקר להשוואה שעורר ה"הישג" של הקרואטים. "מכבי חיפה של 2009 לא נבנתה במטרה להגיע לליגת האלופות", אמר קטן לוואלה! ספורט. "אף אחד במערכת לא האמין שנגיע לצ'מפיונס, גם לא שנזכה באליפות. כמי שהיה בפנים, אני אומר שזאת לא קבוצה שנבנתה לאליפות. נכון שלא הבקענו ולא השגנו נקודה, אבל עמדנו בכבוד מול מועדונים גדולים מאוד. אני גאה באלישע ובכל השחקנים ששיחקו איתי. מכבי חיפה של היום נבנתה עם תקציב גבוה פי כמה, ולמרות ההשקעה אני יכול להבטיח שהם היו חותמים על ההישג הזה, להגיע לליגת האלופות ולעשות קמפיין דומה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully