וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחץ במכבי תל אביב: גאודלוק נגד הקהל, שיחה בין רמי הדר להנהלה

8.12.2016 / 8:00

אחרי עוד הפסד ביתי, שהוביל לבוז מהיציע, אמר הגארד האמריקאי: "לא מעריך את מה שהאוהדים עשו". המאמן יהיה על הקווים גם במחזור הבא, בקבוצה מודים: "לא משחקים קבוצתי, אי אפשר ככה"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב המשיכה אמש (רביעי) ברצף השלילי שלה ביורוליג לאחר שספגה הפסד ביתי שני ברציפות, 85:70 חד צדדי מול באמברג, אלופת גרמניה, שנעלה את טבלת המפעל ערב המחזור. היכולת הרעה של הצהובים לאורך המשחק כולו גררה קריאות בוז רמות מצד היציעים עוד לפני סיום המחצית הראשונה, קריאות שרק גברו בסיום. המאמן רמי הדר שמע "תתפטר" לעברו ואילו אוהדים רבים עזבו את ההיכל בהפגנתיות לפני הבאזר האחרון.

לאחר המשחק קיים הדר שיחה עם ההנהלה, שניסתה להבין ממנו מדוע הקבוצה נראית כל כך לא טוב. חלק מהגורמים בהנהלת המועדון לא מרוצים מהתפקוד של המאמן בשבועות האחרונים, כאשר בין היתר כדאי להזכיר את התקרית בשבוע שעבר בין שמעון מזרחי להדר, במהלכה המאמן ביקש מהיו"ר לא לדבר עמו בזמן המשחק, זאת לאחר שמזרחי ניגש אליו בנושא גל מקל, שעלה ל-19 שניות וחזר לספסל. למרות זאת, במועדון אמר אתמול כי אין כוונה לערוך שינוי בעמדת המאמן לקראת משחק היורוליג הקרוב, בחוץ מול הכוכב האדום בלגרד.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב הפסידה 85:70 בבית מול באמברג
רמי הדר: "אני אחראי על חוסר ההצלחה"

שחקני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
אין קץ לצרות/ברני ארדוב

לאחר שאמר בסיום כי הוא לוקח אחריות על המצב, הדר לא התחמק מכך גם בשיחה עם ההנהלה ודיבר על הירידה באנרגיה והחולשה בצבע. על מעמדו הוא אמר במסיבת העיתונאים בתום המשחק: "לא אני צריך לענות על זה". על הבוז מהקהל הוסיף: "יש להם זכות להביע את דעתם, אין לי הרבה מה להגיד בעניין. אני מקבל את האכזבה שלהם".

המאזן השלילי בו נמצאת הקבוצה ביורוליג כרגע, 6:5, מוביל ללחץ בקרב אנשי מכבי תל אביב, שמודעים לכך שהביקור אצל הקהל הלוהט בבלגרד לא הולך להיות פשוט: "היו טעויות טקטיות מסוימות במשחק", הודה אמש גורם במכבי תל אביב, "לא הכול היה מחויב המציאות, אבל גם קשה להבין למה אנחנו משחקים ככה ומה קורה במשחקים. יש משחקים כמו נגד אולימפיאקוס בחוץ, שאנחנו מנצחים ונלחמים ואז מגיעים משחקים אחרים, בהם אנחנו פשוט חופרים לעצמנו בור מההתחלה ונראים רע וככה אי אפשר לנצח. אנחנו לא משחקים קבוצתי".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
רמי הדר מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא כולם בהנהלה מרוצים ממנו. הדר/ברני ארדוב

האכזבה ניכרה גם בחדר ההלבשה, שהיה שקט ביותר. גל מקל לא שותף ומלבדו, לא מעט שחקנים אינם מרוצים ממעמדם, כאשר גם ג'ו אלכסנדר שוב הביע את תסכולו מכך שלא עלה לפרקט ועזב לחדר הכושר. דגן יבזורי היה בין הראשונים לעזוב וכך גם סילבן לנדסברג, שהיה מתוסכל אף הוא. במועדון מתכוונים לערוך אסיפה עם השחקנים בשל המצב: "כרגע נראה שהקבוצה לא ביחד. צריך לשבת ולהבין למה זה קורה", הסבירו אצל הצהובים.

אנדרו גאודלוק, אחד היחידים שתפקדו, נשמע מתוסכל: "התחלנו נורא, האנרגיה לא הייתה קיימת וזה פגע בנו בהגנה. כל המשחק ניסינו רק להיכנס אליו וכשאתה מנסה לרדוף כל הזמן, זה לוקח לך את כל האנרגיות ושום דבר כבר לא מספיק. שני הפסדי הבית האלה מאוד קריטיים עבורנו. אם היינו מנצחים, היינו במקום אחר היום. אלה שתי קבוצות שהיינו צריכים לנצח, אבל משהו קרה לנו".

שחקני מכבי תל אביב ג'ו אלכסנדר, גל מקל. ברני ארדוב
הפנים על הספסל אומרות הכול. מקל ואלכסנדר בין המאוכזבים/ברני ארדוב

גאודלוק המשיך: "אני לא יודע מה קורה ולמה האנרגיה שלנו ככה, למה אנחנו לא מוציאים דברים לפועל ולמה אנחנו לא מוצאים פיתרונות. התפקיד שלנו הוא למצוא פיתרונות. כרגע אנחנו נראים רע מאוד, משני צידי המגרש. אנחנו לא מריצים תרגילים, אנחנו משחקים בעיקר כדורסל של אחד על אחד, אין תנועה בהתקפה ואנחנו לא מניעים את הכדור. כשאתה נמצא בפיגור כזה, אתה חייב לשחק בתנועה ולא עשינו את זה. בגלל זה היו דקות רבות בהן לא קלענו".

על הבוז הוסיף גאודלוק: "אני לא מעריך את מה שהאוהדים עשו. הם צריכים להיות איתנו, בניצחונות ובהפסדים. לקרוא לנו בוז זה לא להראות תמיכה בכלל. אני מרגיש רע בגלל זה, לא אוהב את זה. קשה לי להבין את זה. מצד שני, הם יכולים לעשות מה שהם רוצים. יכול להיות שהייתי עושה אותו דבר".

סוני ווימס סיכם: "התרחקנו מהדרך שלנו ומהצורה בה אנחנו צריכים לשחק, זו הסיבה שלא ניצחנו. שיחקנו בדרך שונה. אנחנו צריכים להבין למה זה קורה לנו. אין לי דרך להסביר את זה. זה מתסכל. אין מבחינתי משחקים קטנים, אין שום משחק שאנחנו אמורים להפסיד. חייבים למצוא דרך לשנות את זה, כי המאזן לא טוב וצריך להבין למה. זה לא טוב שאנחנו מפסידים בבית. בכל משחק בית, מול הקהל שלנו, אנחנו חייבים לנצח".

דייויד פדרמן, מבעלי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
במכבי תל אביב יקיימו שיחה עם השחקנים. פדרמן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully