וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי הדר: "שיחקנו לא טוב, אני אחראי על חוסר ההצלחה"

7.12.2016 / 21:45

מאמן מכבי תל אביב, ששמע קריאות "תתפטר" מהיציעים, לקח אחריות אחרי התבוסה הביתית מול באמברג: "לא שיחקנו טוב ולא הגיע לנו". ניקולו מלי: "ניצחנו את אחת הקבוצות המוכשרות ביורוליג"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב ספגה הערב (רביעי) את הפסדה השישי העונה ביורוליג וירדה למאזן שלילי במפעל (6:5) אחרי 85:70 ביתי מביך מול באמברג אלופת גרמניה. ההגנה הצהובה לא תפקדה ואפשרה לגרמנים לקלוע באחוזים מצוינים מחוץ לקשת, כאשר ניקולו מלי מנצח על ההצגה של האורחים עם 27 נקודות ו-14 ריבאונדים.

עוד לפני סיום המשחק נהרו האוהדים המאוכזבים מחוץ לאולם, חלקם קראו למאמן רמי הדר להתפטר.

עוד בנושא:

מביך: מכבי תל אביב הובסה מול באמברג, מלי הצטיין

שחקני מכבי תל אביב, סוני ווימס, ויקטור ראד, קולטון אייברסון. ברני ארדוב
. ווימס, ראד ואייברסון/ברני ארדוב

רמי הדר מאמן הצהובים ניסה להסביר עוד מפלה: "באופן כללי אני מעדיף לא להתייחס לכדורסל אלא יותר לקטע של האנרגיות והנחישות. הרבע הראשון היה שקול, אחר כך ניסינו לעבור לאיזורית, להרכבים נמוכים, אך הניסיונות שלנו לא צלחו. גם כשחזרנו, היה חסר סל אחד כדי להוריד להפרש נמוך יותר לפני הרבע האחרון. בסך הכל שיחקנו לא טוב היום ולא הגיע לנו. אני אחראי על חוסר ההצלחה היום ונתתי את ההסברים לכך. אין ספק שזה מאכזב להפסיד פעמיים בבית, אך גם היום היינו פחות טובים מהקבוצה השנייה ולא הגיע לנו".

על לנדסברג ומקל שלא שיחקו: "עשינו הרבה ניסיונות, אך אני לא רוצה להתייחס לשחקנים ברמה האישית, זה לא מתאים היום ובטח לא עכשיו. חזרנו מהמשחק באתונה עם תחושות טובות והתפספס משהו בדרך, אין לי תשובות מעבר לזה כרגע".

יוגב אוחיון הוסיף: "המטרה שלנו ושל האוהדים משותפת - לנצח כמה שיותר. בימים שלא כל כך הולך, שם אנחנו צריכים אותם. באמברג עשתה עבודה טובה מאוד, משמעת טקטית יוצאת מהכלל והביאו אותנו למקומות שאנחנו לא רוצים להיות בהם".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מקל, אוחיון ואלכסנדר/ברני ארדוב

אנדראה טירינקיירי מאמנה של באמברג אמר לאחר המשחק: "שיחקנו מאוד חכם היום והיינו מאוד יעילים. הגענו לכאן אחרי חמישה הפסדים מאוד כואבים אבל היום שיחקנו כמו קבוצה. ניקולו (מלי) נתן משחק מדהים, אבל כולם תרמו לניצחון הזה".

ניקולו מלי, כוכב הערב אמר: "היינו ראויים לניצחון הזה. היינו ברגע קשה מאוד, אחרי הפסדים מאוד כואבים בנקודה, שתיים או שלוש ורק בקובנה באמת לא שיחקנו טוב. ידענו כמה מאמץ אנחנו צריכים להשקיע כדי לנצח את המשחק הזה. הגענו לאחד המגרשים הכי קשים מול אחת הקבוצות הכי מוכשרות ביורוליג וניצחנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully