וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מכבי תל אביב שוב הפסידה בביתה - הפעם 85:70 לבאמברג

הצהובים שוב נראו רע מאוד, אלופת גרמניה כבר הוליכה ב-21 הפרש והתעוררות של גאודלוק (20 נק') רק המתיקה את הגלולה. רמי הדר שוב במאזן שלילי ביורוליג, הצהובים עם הפסד בית רביעי העונה באירופה

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

היכולת הרעה של מכבי תל אביב ביורוליג נמשכה גם הערב (רביעי). הצהובים הציגו את אחד ממשחקיהם החלשים ביותר בעונה המאכזבת שעוברת עליהם, הפסידו ביד אליהו 85:70 לבאמברג וירדו למאזן שלילי של 6:5. בשבוע הבא זה לא אמור להיעשות קל יותר, כשרמי הדר ושחקניו ימריאו למשחק חוץ בהר הגעש של הכוכב האדום בלגרד.

הפתיחה היתה כל כולה של באמברג, שקלעה באחוזים גבוהים וניצלה את המשחק המפוזר של מכבי תל אביב, שלא הפסיקה להחטיא ולאבד, כדי לברוח ליתרון דו-ספרתי. הקהל הצהוב הגיב עם שריקות בוז צורמות, ולקבוצתו פשוט לא היו תשובות. דווין סמית' שבלט בפתיחה נעלם בהמשך ואנדרו גאודלוק (20 נקודות), שהתעורר ברבע השלישי, קיבל סיוע מינימלי מאוד מחבריו והצליח רק להמתיק במעט את הגלולה - לא הרבה יותר.

שבוע לאחר סערת החילוף ומספר ימים לאחר ששב לרוטציה מול מכבי חיפה, גל מקל שוב בילה את 40 הדקות על הספסל, אך להדר יש בעיות חמורות הרבה יותר מכמות הדקות של הרכז הישראלי שלו. מכבי תל אביב שוב מפסידה בביתה (הפסד בית רביעי מתוך שישה משחקים) - הפעם לקבוצה בעלת המאזן הגרוע ביותר ערב המחזור (8:2) - ואם זה לא מספיק, הרי שהמצטיין במשחק היה דווקא "יקיר המועדון", ניקולו מלי, עם ערב מפלצתי של 27 נקודות ו-14 ריבאונדים.

מקל, אוחיון ואלכסנדר/ברני ארדוב

מהלך המשחק

רבע 1:

מכבי תל אביב פתחה פעם נוספת בחמישייה כל-אמריקאית, עם די ג'יי סילי, סוני ווימס, ויקטור ראד, דווין סמית' וקולטון אייברסון, בעוד באמברג עלתה עם ניקוס זיסיס, פביאן קוסר, דריוס מילר, ניקולו מלי ולאון ראדוסביץ'. מלי הוליך את האורחת ל-0:7 מהיר, סמית' קלע את הנקודות הצהובות הראשונות אחרי ארבע דקות שלמות, קוסר ענה בשלשה משלו ואייברסון צימק ל-10:7. סמית' קלע שלשה נוספת והשווה ל-10:10, אולם שתי צילפות של מאודו לו, כולל אחת על הבאזר, קבעו 16:20 לבאמברג עם תום הרבע.

רבע 2:

ההגנה הצהובה המשיכה לא לתפקד ופטריק הקמן ניצל זאת כדי לקבוע 16:24. רמי הדר הוריד את יוגב אוחיון לספסל לטובת די ג'יי סילי ושמע בוז מהקהל - בוז שרק התגבר עם שלשה של דניאל תייס. הקמן ומלי הוסיפו שתי שלשות רצופות והפכו את זה ל-18:33 מוחץ, דריוס מילר הצטרף גם הוא לחגיגות הקליעות, צלף שבע רצופות וקבע יתרון שיא של 23:40. מכבי תל אביב נראתה פשוט חסרת אונים, מלי הוסיף שלשה נוספת, הבוז חזר, ובסיום המחצית הראשונה זה 30:46 לאלופת גרמניה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

גם טייריס רייס התרשם מהרבע השני של באמברג

רבע 3:

מלי פתח את הרבע השלישי עם שתי שלשות נוספות שקבעו 33:52, ראדוסביץ' דאג שההפרש יחצה את מחסום ה-20 ובנקודת הזמן הזו באמברג עשתה ככל העולה על רוחה גם בצבע. גאודלוק ניסה להחזיר את המארחת לעניינים בכוחות עצמו והוריד ל-60:44, יוגב אוחיון הצטרף לניסיון הקאמבק, ובסיום הרבע השלישי היתרון הגרמניה הצטמק ל-52:62.

רבע 4:

גאודלוק המשיך בדהירה והוריד ל-62:54 אך מלי ענה עם חמש נקודות רצופות, מילר הוסיף ג'אמפ אופייני ולפתע זה שוב 56:71. ווימס התעקש וצימק ל-73:64, 4:30 דקות לסיום, אך מיד החטיא זריקה גורלית במתפרצת, וסל קל קוסר קבע 66:77, שתי דקות לבאזר. הקהל הגיב בשריקות בוז נוספות, מלי צלף שלשה נוספת, וזה נגמר ב-70:85 לבאמברג.

שחקני מכבי תל אביב, סוני ווימס, ויקטור ראד, קולטון אייברסון. ברני ארדוב
הפנים אומרות הכל/ברני ארדוב

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: אנדרו גאודלוק 20 (8 מ-8 מהעונשין), סוני ווימס 16, קולטון אייברסון 10, דווין סמית' 8 (3 מ-10 מהשדה), ויקטור ראד 7 (1 מ-4 ל-3), יוגב אוחיון 5, מאיק צירבס 2, גיא פניני 2. די ג'יי סילי (16 דקות), סילבן לנדסברג (6 דקות) וג'ו אלכסנדר (5 דקות) שותפו ולא קלעו.

קלעו לבאמברג: ניקולו מלי 27 (6 מ-8 ל-3) ו-14 ריבאונדים, דריוס מילר 12, לאון ראדוסיבץ' 11, דניאל תייס 9, יאניס שטרלניקס 7, מאודו לו 7, פביאן קוסר 7, פטריק הקמן 5. ניקוס זיסיס (9 אסיסטים), ולדימיר ורמינקו ואלכסי ניקוליץ' שותפו ולא קלעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully