וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה התעניינה בז'ורדן פושה. תצרף בלם זר בקיץ

7.12.2016 / 10:50

במקביל לעסקת עומר דמארי שעשוי להגיע בהשאלה עד תום העונה, במועדון ביררו לגבי החלוץ הצרפתי של הרצליה. ללא קשר לואליינטה, קרלסן מחפש גם בלם זר לעונה הבאה

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

במקביל למשא ומתן עם עומר דמארי, מכבי חיפה התעניינה ברכישת חלוץ מכבי הרצליה, ג'ורדן פושה. לא ברור האם מדובר בניסיון לצרף את החלוץ בן ה-25 בעונה הנוכחית או בעונה הבאה, אך במועדון הגיעו לאחרונה לצפות בשחקן וערכו בירור ראשוני עם מכבי הרצליה גם לגבי סכום המכירה שלו. עדיין, יש לציין, כי דמארי נמצא בראש רשימת הרכש של הקבוצה בחלון ההעברות הנוכחי. החלוץ הצרפתי של מכבי הרצליה לוהט העונה עם 15 שערים בכל המסגרות, 13 מהם בליגה. פושה רשם עונה גדולה גם בשנה שעברה, כשכבש 21 שערי ליגה, ו-23 בכל המסגרות. זאת העונה הרביעית של פושה בקבוצה הנוכחית שלו. בשנתיים הראשונות הוא כבש 23 שערים, וצד את עיני קבוצות ליגת העל, אך עד היום לא שוחרר מהרצליה.

עוד בנושא

ביקורת על מולנסטיין אחרי ההפסד לבית"ר: "גמר את ואצק ולביא"
נוסא איגייבור עשוי לעזוב את מכבי תל אביב כבר בינואר
באר שבע הגיעה לסאות'המפטון, ראדי יפתח במשחק הקריטי

ניר נחום שחקן הפועל ראשון לציון מעל ז'ורדן פושה שחקן מכבי הרצליה. דאבל פס
בדרך לליגת העל. ז'ורדן פושה/דאבל פס

במקביל, במכבי חיפה רוצים לסגור את עסקת דמארי. ייתכן והשחקן ישוחרר עד תום העונה ללא אופציית רכישה, אם כי במועדון רוצים להבטיח אפשרות שדמארי יישאר גם בשנים הקרובות ולא יסכימו לקלוט אותו ללא סעיף כזה. ללא קשר לעתידו של מארק ואליינטה, שמולנסטיין מעריך מאוד אך במועדון בודקים ממה נובעת התדירות הגבוהה של הפציעות שלו, טור כריסטיאן קרלסן רוצה לצרף מגן ימני בכיר (דור אלו ברשימות) או בלם זר בעונה הבאה, ובהתאם לכך חיפה תעשה שימוש במגן-בלם האורוגוואי שלה, גארי קגלמאכר.

דקל קינן וגילי ורמוט צפויים להיות כשירים למשחק במוצאי שבת מול הפועל רעננה. ורמוט, יש לציין, סובל משריר תפוס בגבו. קינן שלא התאמן ישוב מחר לאימונים. גם איסמעיל ריאן, מארק ואליינטה וקמיל ואצק, שסובל מנפיחות בקרסול, אמורים להיות כשירים. ניקיטה רוקאביציה לא התאמן בגלל כאבים בכתף. גם הוא ישוב להתאמן מחר.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully