וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

'דיילי מייל': מסי ונבחרת ארגנטינה היו רחוקים 18 דקות מהתרסקות

הטיסה שהחזירה את האלביסלסטה ממשחק מוקדמות המונדיאל בברזיל באותו המטוס שהתרסק הסתיימה דקות ספורות לפני שהדלק אזל. ברזיל וקולומביה ייפגשו בינואר, ההכנסות יועברו לנפגעי האסון

רויטרס

כשבוע עבר מאז התרסק המטוס שהוביל את שחקני שאפקואנסה, אנשי הצוות המקצועי ועיתונאים בקולומביה, והערב (שלישי) מדווחים באנגליה כי נבחרת ארגנטינה, שהייתה על אותו מטוס כשבועיים לפני האסון, הייתה רחוקה דקות ספורות מהתרסקות. על פי 'דיילי מייל', הטיסה שהחזירה את ליאונל מסי וחבריו לנבחרת ממשחק מוקדמות המונדיאל בברזיל ארכה ארבע שעות וארבע דקות. הבעיה היא שהדלק במטוס מסוגל להספיק בסך הכל לארבע שעות ו-22 דקות. משמעות הדבר היא שהארגנטינאים היו רחוקים 18 דקות בלבד מסוף טרגי במיוחד.

בנושא אחר, בברזיל דיווחו הבוקר (שלישי) כי הנבחרת הלאומית תפגוש את נבחרת קולומביה למשחק ידידות בינואר, שכל הכנסותיו יוקדשו לנפגעי האסון ומשפחותיהם.


עוד בנושא:

עכשיו זה רשמי: שאפקואנסה הוכרזה כאלופת הסודאמריקנה
"רונאלדיניו חתם בשאפקואנסה": הטעות שהפכה לוויראלית

ניימאר שחקן נבחרת ברזיל. GettyImages
בקרוב מול קולומביה. ניימאר והחברים/GettyImages

עוד לפני ההודעה על המשחק, התאחדות הכדורגל בדרום אמריקה (CONMEBOL) הודיעה כי הקבוצה שחוותה את האסון, היא אלופת הסודאמריקנה באופן רשמי. אמש (ראשון) אמר הנשיא הזמני של המועדון, איוון טוצו: "ההתאחדות מסרה כי שאפקואנסה תוכתר כאלופת הסודאמריקנה". טוצו, שלא היה על הטיסה ונשאר בברזיל בזמן התרסקות, הוסיף: "אנחנו מקבלים הרבה תמיכה מפיפ"א, משאר הגופים בעולם הכדורגל ובעיקר מהעיר שלנו. האנשים כאן מאוד אוהבים לראות כדורגל ועלינו להמשיך במאמצים לבנות את הקבוצה לקראת השנה הבאה".

משמעות ההכתרה היא שהקבוצה תשחק ברקופה (המקבילה של הסופרקאפ האירופי) מול אלופת הליברטדורס... אותה אתלטיקו נסיונל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully