וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: שאפקואנסה הוכרזה כאלופת הסודאמריקנה

ההתאחדות בדרא"מ החליטה להעניק את התואר למועדון. שאפקואנסה העפילה אוטומטית לליברטדורס והסופרקאפ של היבשת, שם תפגוש פעמיים את אתלטיקו נסיונאל, היריבה המיועדת בגמר הסודאמריקנה

אוהדי שאפקואנסה בטקס זיכרון. AP
מרגש. אוהדי שאפקואנסה לאחר האסון/AP

שישה ימים חלפו מאז האסון הנורא שפקד את העם הברזילאי, עם התרסקותה של טיסה LMI 2933 מבוליביה לקולומביה, שהובילה למותם הטרגי של 71 בני אדם, 19 מהם שחקניה של קבוצת הכדורגל שאפקואנסה, שהייתה בדרכה לגמר גביע סודאמריקנה נגד אתלטיקו נסיונאל. בברזיל ובשאר העולם ממשיכים לעסוק בפרשה, כשנסיבות המקרה עדיין נחקרות.

במקביל, התאחדות הכדורגל בדרום אמריקה (CONMEBOL) הודיעה כי הקבוצה שחוותה את האסון, היא אלופת הסודאמריקנה באופן רשמי. אמש (ראשון) אמר הנשיא הזמני של המועדון, איוון טוצו: "ההתאחדות מסרה כי שאפקואנסה תוכתר כאלופת הסודאמריקנה". טוצו, שלא היה על הטיסה ונשאר בברזיל בזמן התרסקות, הוסיף: "אנחנו מקבלים הרבה תמיכה מפיפ"א, משאר הגופים בעולם הכדורגל ובעיקר מהעיר שלנו. האנשים כאן מאוד אוהבים לראות כדורגל ועלינו להמשיך במאמצים לבנות את הקבוצה לקראת השנה הבאה".

משמעות ההכתרה היא שהקבוצה תשחק ברקופה (המקבילה של הסופרקאפ האירופי) מול אלופת הליברטדורס... אותה אתלטיקו נסיונל. זה אומר שבכל זאת יתקיימו שני משחקים בין הקבוצות. בנוסף, כמחזיקת קופה סודאמריקנה, שאפקואנסה גם עלתה אוטומטית לליברטדורס 2017.

עוד בנושא:

אסון שאפקואנסה: כ-100 אלף איש הגיעו ללוויית השחקנים, צפו במחוות
מגן שאפקואנסה שניצל מההתרסקות יחזור למגרשים "בשביל ההרוגים"
קורבנות אסון שאפקואנסה הוחזרו הביתה: "גיבורים לא מתים, הם הופכים לאגדות"
"רונאלדיניו חתם בשאפקואנסה": הטעות שהפכה לוויראלית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully