וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתרון לעסקה? לייפציג תשתתף בשכר, עומר דמארי יושאל למכבי חיפה בחינם

5.12.2016 / 11:59

אחרי שהבהירו כי החלוץ רוצה להגיע לכרמל, במכבי חיפה ממתינים לתשובה סופית מהגרמנים כשהמתווה הנוכחי עשוי להוביל לעסקה בקרוב. ואצק יעבור מבחן כשירות לקראת בית"ר ירושלים אך צפוי לפתוח. פחות מ-1,000 כרטיסים נותרו

עומר דמארי שחקן ניו יורק רד בולס. רויטרס
המתווה שיסלול את הדרך למכבי חיפה? דמארי/רויטרס

מכבי חיפה עדיין ממתינה לתשובת ר.ב לייפציג הגרמנית בנוגע לחלוץ עומר דמארי, אולם לאט לאט גם המתווה לעסקה הזאת מתבהר: לייפציג תשתתף בשכרו של השחקן עד תום העונה, אולם בנוסף היא עשויה להשאילו ללא תמורה. כזכור, לאחרונה פורסם בוואלה! ספורט כי החלוץ עשוי להגיע במקום גליינור פלט בחודש ינואר, לאחר שהעבירו מסר לירוקים לפיו הוא מעוניין להגיע לקבוצה. המסר הזה הוביל את הבעלים יעקב שחר לעשות מאמצים גדולים להחתימו. ללא קשר למצב הכלכלי בהפועל תל אביב, במכבי חיפה הבהירו כי הם בונים על דמארי כחלוץ מוביל בשנים הקרובות ומאמינים כי בסופו של דבר השחקן יעדיף להגיע לכרמל על פני כל קבוצה אחרת ובכך להשלים חלק נוסף במדיניות החדשה – לצרף את הישראלים הטובים ביותר לקבוצה.

מכבי חיפה תארח את בית"ר ירושלים, כשאלירן עטר יעלה בחוד ופלט יחל על הספסל. קמיל ואצק יעבור מבחן כשירות לפני המשחק אך צפוי לפתוח. אם לא יוכל לשחק, עטאא ג'אבר שכבר נמצא בכוננות ותורגל בהרכב יעלה במקומו. אם יפתח, עבור ג'אבר זאת תהיה הופעת בכורה בהרכב הקבוצה בליגה. המשחק האחרון בו פתח היה גם המשחק האחרון של הקבוצה, במסגרת גביע הטוטו מול הפועל באר שבע. בהגנה, מארק ואליינטה ייעדר ואת מקומו יתפוס גארי קגלמאכר. איסמעיל ריאן יחליף את האורוגוואי בעמדת המגן הימני. האצטדיון יהיה מלא בכמעט 30 אלף צופים. פחות מ-1,000 כרטיסים נותרו למכירה ולכן ההערכה היא שהקופות לא יפתחו.

עוד בנושא:

אודל צפוי לחזור להרכב לקראת בית"ר ירושלים, ג'אבר תורגל
מולנסטיין: "הדבר החשוב למאמן הוא מערכת יחסים טובה עם חדר ההלבשה"
מוגרבי ביקש לעזוב, מכבי חיפה סירבה: "תישאר עד תום העונה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully