וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מולנסטיין: "הדבר החשוב למאמן הוא מערכת יחסים טובה עם חדר ההלבשה"

4.12.2016 / 10:55

בצל ההכנות לבית"ר (שני, 21:00, ערוץ 55), ההולנדי סיפק תובנות לגבי תחילת הקדנציה במכבי חיפה. כ-2,000 כרטיסים נותרו. ואליינטה לא צפוי לפתוח. ג'אבר: "שמחים על הגישה, באים לנצח"

שחקני מכבי חיפה שובל גוזלן, ניקיטה רוקאביציה. יוסי ציפקיס
גוזלן ורוקאביציה/יוסי ציפקיס

אחרי תוצאת התיקו באשדוד, במכבי חיפה ינסו לנצל את המעידה של מכבי תל אביב ולהעפיל למקום השני. הקבוצה של רנה מולנסטיין תשחק מחר מול איצטדיון מלא, כשפחות מ-2,000 כרטיסים נותרו בקופות וההערכה היא שהן לא יפתחו מחר. מארק ואליינטה לא יפתח בהרכב משום שלא התאמן באופן רצוף בימים האחרונים ונראה שגארי קגלמאכר יוסט לעמדת הבלם כשאיסמעיל ריאן עשוי לשחק בצד ימין. גם קמיל ואצק לא כשיר לגמרי, אך לגביו תתקבל החלטה במועד סמוך יותר למשחק. המאמן יחליט סופית לגבי ההרכב רק שיידע סופית מה מצב הפצועים שלו. גליינור פלט חזר כצפוי לאימונים מלאים. גם ניקיטה רוקאביציה כבר החלים ואחרי למעלה מחודש, הוא כשיר לשחק גם בליגה.

עוד בנושא:

קרויף מחכה להבהרות מגולדהאר, פיטורי ארבלדזה "שאלה של זמן"
המבחן של האיש הלא נכון: הסיפור הוא כבר לא שוטה ארבלדזה
יובל נעים: "אי אפשר להחליף את זהבי גם בשחקן של 30 מיליון"
הפועל באר שבע: "הכושר הטוב בתקופת אלונה", בן ביטון מבוקש בסלטיק

מאמן מכבי חיפה רנה מולנסטיין. יוסי ציפקיס
מרוצה מהמאזן הביתי. מולנסטיין/יוסי ציפקיס

מוקדם יותר נערכה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק, בה דיבר רנה מולנסטיין על היריבה ועל חדר ההלבשה שלו. "בית"ר ירושלים קבוצה טובה. אנחנו בשלב שאנחנו רוצים לתת הופעה טובה ולהבטיח שניקח שלוש הנקודות", אמר המאמן. "היו הרבה פעמים שנתנו הופעה טובה, אבל לא הצלחנו לקחת את כל הנקודות. יש לנו רקורד טוב בבית ואנחנו רוצים להמשיך את זה".

ההולנדי התייחס גם לחדר ההלבשה שלו כשאמר: "הדבר הכי חשוב למאמן זה להיות במערכת יחסים טובה עם חדר ההלבשה. חשוב שיהיה קשר חזק בין השחקנים. הם יכולים לעשות טעות, בין אם זה שחקן צעיר או מנוסה. יש לנו אחריות, אנחנו צריכים לדאוג לחיבור חזק". המאמן התייחס גם לואליינטה כשאמר: "הוא נאבק כדי לחזור. הוא עדיין לא כשיר במאה אחוז, אבל ייתכן שיהיה בסגל. גם את קאמיל (ואצק) אנחנו רוצים להחזיר לסגל ונצטרך לראות איך הם ירגישו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
עטאא ג'אבר עם גליינור פלט מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
מגיע כדי לנצח. ג'אבר ופלט/יוסי ציפקיס

הקשר עטאא ג'אבר, שעשוי לקבל הזדמנות במקרה שואצק לא יהיה כשיר, דיבר על ההדחה מגביע הטוטו. "כאשר הפועל באר שבע הכניסה את השחקנים הבכירים שלה זה כבר עשה את ההבדל וספגנו שני שערים תוך דקה. על אף זאת, הצלחנו לצמק את התוצאה ואם המשחק היה ממשיך עוד כמה דקות אולי היינו מצליחים גם להשוות את התוצאה", אמר לאתר הרשמי.

"היה כיף לחזור לשחק בהרכב לאחר היעדרות ארוכה בעקבות הפציעה. חבל על התוצאה, אבל אני שמח מהגישה שלנו ושעבדנו קשה. ברוב המשחק היינו עדיפים והסתכלנו להם בלבן של העיינים. אנחנו עם הפנים קדימה. אנחנו באים בשביל לנצח ולשמח את הקהל, בשביל להתקדם בליגה. אני מאמין שעם הקהל שלנו שימלא את האצטדיון, נשיג תוצאה טובה". על הקהל הוסיף: "כל הכבוד על הדחיפה האדירה. זה מדרבן אותנו ואנחנו מודים להם על כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully