וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים: "אי אפשר להחליף את זהבי גם בשחקן של 30 מיליון"

4.12.2016 / 9:38

בהפועל אשקלון הופתעו מהחולשה של מכבי תל אביב, שחקנים בקבוצה: "זה נראה שחלק לא רוצים ומעדיפים שהמאמן ילך או בורחים מאחריות". לינגאנה ומשען יחזרו נגד בני יהודה בשבת

שחקן מכבי תל אביב טל בן חיים החלוץ מול שחקן הפועל אשקלון מירקו אורמוש. יוסי ציפקיס
בכורה מוצלחת. אורמוש/יוסי ציפקיס

בהפועל אשקלון נרשמה שביעות רצון גדולה מה-0:0 נגד מכבי תל אביב בחוץ אמש (שבת) במחזור ה-12 בליגה העל. המאמן יובל נעים הכין את השחקנים לחוסר הביטחון של הצהובים, אם כי הוא חשש מכך שהקבוצה מקרית שלום "תתפוצץ" על קבוצתו ותסיים נגדה את המשבר. נעים סיכם זאת ואמר: "מכבי הייתה בלחץ גדול, לא זוכר אותה בלחץ כזה. אני לא זוכר הרבה מצבים שהיא הגיעה אליהם. ניקח את זה מכאן ונתקדם, אנחנו חייבים להתחיל לנצח כבר נגד בני יהודה".

נעים נשאל האם ההבדל אצל הצהובים נוגע לכך שערן זהבי עזב ואמר: "תבינו, אין תחליף לערן זהבי. נראה שאנשים לא הבינו את זה. גם אם מכבי תביא שחקן ב-30 מיליון יורו, הוא לא יוכל להחליף את השחקן שהשפיע כמו שאף שחקן מעולם לא השפיע על קבוצה ישראלית".

שחקנים באשקלון סיפרו שהופתעו מהיכולת של מכבי תל אביב ואמרו: "באנו לשחק טקטי ולהפריע להם, אבל הם היו לחוצים. קשה לשחקנים שם לעשות פעולות בסיסיות, לפעמים נראה שחלק לא רוצים ומעדיפים שהמאמן ילך או בורחים מאחריות, זה היה מוזר. מכבי קבוצה טובה שיש לה בעיות לא ברורות".

נעים היה מרוצה מההופעה של מירקו אורמוש שחוזהו סוף סוף עבר בבקרת התקציבים. שניר משען ואיסו לינגאנה שנעדרו בגלל הרחקות (הראשון אדום, השני צהובים) יחזרו למשחק נגד בני יהודה ביום שבת (18:15). תומר סוויסה והמועדון הגיעו לסיכום על פרידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully